Fermin Aldeguer - Στη μεγάλη κατηγορία MotoGP το 2025, σε διετές συμβόλαιο με τη Ducati

False alarm για το MotoGP.com καθώς το MOTO είχε ανακοινώσει την μεταγραφή του Ισπανού από τα τέλη του Φεβρουαρίου
motomag MotoGP – Ο Aldeguer για δύο χρόνια στην Ducati με δυνατότητα επέκτασης συμβολαίου για δύο ακόμη έτη
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/3/2024

Μπορεί χθες να ανακοινώθηκε πως ο Fermin Aldeguer θα βρίσκεται για τα επόμενα δύο χρόνια στη μεγάλη κατηγορία MotoGP ως μέλος της Ducati Corse με δυνατότητα επέκτασης για ακόμη δύο χρόνια ωστόσο στο ΜΟΤΟ είχατε διαβάσει από τα τέλη του Φεβρουαρίου πως ο Ισπανός είχε υπογράψει ήδη το νέο του συμβόλαιο.

Προφανώς η ανακοίνωση της μεταγραφής του Aldeguer την δεδομένη στιγμή αφορά είτε κάποια συμβόλαια marketing και χορηγών είτε κάποιους εσωτερικούς κανονισμούς της Ducati καθώς άπαντες γνώριζαν εδώ και καιρό πως ο ταλαντούχος αναβάτης της Moto2 από το 2025 θα μετακομίσει στην μεγάλη κατηγορία του MotoGP για λογαριασμό της Ducati.

Ο αναβάτης της Speed Up, Aldeguer ο οποίος υπέγραψε με την Ducati Corse για δύο χρόνια με δυνατότητα επέκτασης για ακόμη δύο χρόνια, από την επόμενη χρονιά θα οδηγεί την Desmosedici ωστόσο το ερωτηματικό είναι σε ποια ομάδα καθώς αυτό δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί.

MotoGP – Ο Aldeguer για δύο χρόνια στην Ducati με δυνατότητα επέκτασης συμβολαίου για δύο ακόμη έτη

Με δεδομένο πως ο Jorge Martin διανύει την τελευταία του χρονιά στην Prima Pramac Racing το πιθανότερο είναι να δούμε τον Aldeguer στη θέση του καβάλα στην GP25. Η αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης πιθανότατα συνδέεται με το ότι η ομάδα του Paolo Campinoti τυπικά δεν έχει ανανεώσει ακόμη τη συμφωνία της με την Ducati για το 2025.

O Gigi Dall’Igna, CEO της Ducati Corse δήλωσε: “Θα ήθελα να καλωσορίσω θερμά τον Fermin στην οικογένεια της Ducati, ανυπομονούμε να τον δούμε να οδηγεί την Desmosedici GP. O Aldeguer είναι ένας από τους πιο δυνατούς αναβάτες της νέας γενιά του MotoGP. Τα τελευταία χρόνια, παρακολουθήσαμε την εξέλιξή του, την τελευταία σεζόν έδειξε απίστευτη ταχύτητα. Θα του δώσουμε όλη την τεχνική υποστήριξη για να τον βοηθήσουμε να εξελιχθεί”.

Από τη μεριά του, ο Fermin Aldeguer ανέφερε: “Χάρη στη Ducati, θα πραγματοποιήσω το όνειρο που κυνηγούσα από την παιδική μου ηλικία. Ήρθε η ώρα να κάνω το μεγάλο βήμα και να βρεθώ με τους καλύτερους αναβάτες του κόσμου, και επιπλέον θα το κάνω με την καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid. Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στη Ducati, ειδικά στον Gigi Dall’Igna, για την πίστη του σε μένα από την αρχή των συζητήσεών μας”.

MotoGP – Ο Aldeguer για δύο χρόνια στην Ducati με δυνατότητα επέκτασης συμβολαίου για δύο ακόμη έτη
Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.