FIM Tout Terrain Rally Cup: Βάθρο πέτυχαν οι ADV Heroes στον πρώτο αγώνα
Η ομάδα αποτελείται από τους τους Ιωσήφ Μπουτσαξή και Μάκη Γκόγκα
Από τον
Παύλο Καρατζά
8/5/2026
Η ομάδα ADV Heroes αποτελείται από δύο αναβάτες, τους Ιωσήφ Μπουτσαξή και Μάκη Γκόγκα και έχει γίνει κυρίως γνωστή μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Ο Μπουτσαξής αγωνίζεται με KTM 890 Adventure R Rally και o Γκόγκας με KTM 890 Adventure R.
Η ομάδα συμμετείχε πέρυσι στους ελληνικούς αγώνες Rally και φέτος αποφάσισε να ακολουθήσει τον θεσμό Tout Terrain Rally Cup που αποτελείται από τέσσερις αγώνες και είναι ο ευρωπαϊκός θεσμός Rally της FIM. Στον πρώτο αγώνα που διεξήχθη στην Ισπανία (Adventure Galicia) ο Γκόγκας τερμάτισε 19ος γενικής και τρίτος στην κατηγορία M5, ανεβαίνοντας στο βάθρο των νικητών και ο Μπουτσαξής 37ος γενικής και πέμπτος στην κατηγορία M5 ανάμεσα σε συνολικά 71 αναβάτες που ολοκλήρωσαν τον αγώνα.
Μετά τα πολύ θετικά αποτελέσματα του πρώτου αγώνα, η ομάδα ετοιμάζεται για τους επόμενους αγώνες που είναι με την σειρά οι Hellas Rally (25-31/5), Ro Rally Marathon (10-18/7) και Sandallion Rally (13-17/10).
Εμείς ευχόμαστε καλή επιτυχία στους δύο Έλληνες αναβάτες και θα σας ενημερώνουμε για τα αποτελέσματά τους στον ευρωπαϊκό θεσμό.
MotoGP: Oι διοργανωτές υπερασπίζονται τη διπλή επανεκκίνηση στο Καταλανικό GP
Ο Αθλητικός Διευθυντής των MotoGP απαντά στις κριτικές αναβατών - "Ασφαλής η πίστα της Βαρκελώνης"
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
21/5/2026
Το επεισοδιακό Καταλανικό Grand Prix του 2026 άφησε πίσω του έντονες αντιδράσεις, με τον Carlos Ezpeleta να υπερασπίζεται δημόσια την απόφαση για διπλή επανεκκίνηση του αγώνα, παρά τα δύο σοβαρά ατυχήματα που οδήγησαν τους Alex Marquez και Johann Zarco στο νοσοκομείο.
Αντί το νέο του κυριακάτικου αγώνα να είναι η νίκη του Fabio Di Giannantonio, το ενδιαφέρον στράφηκε στα δύο σοβαρά περιστατικά που προκάλεσαν διακοπές με κόκκινη σημαία.
Μετά το τέλος του αγώνα, αρκετοί αναβάτες εξέφρασαν αμφιβολίες για το αν έπρεπε να δοθεί δεύτερη εκκίνηση. Μεταξύ αυτών ήταν οι Pedro Acosta και Jorge Martin, οι οποίοι θεώρησαν πως, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Johann Zarco, δεν υπήρχε λόγος να συνεχιστεί ο αγώνας.
Το πρώτο ατύχημα ήταν και το πιο σοβαρό. Ο Alex Marquez συγκρούστηκε με τη KTM του Acosta που έσβησε ξαφνικά λόγω τεχνικού προβλήματος, με αποτέλεσμα να εκτοξευτεί βίαια στον αέρα. Οι εικόνες από τη σύγκρουση ήταν σοκαριστικές, ενώ ο αναβάτης της Gresini έδειξε να χάνει προσωρινά τις αισθήσεις του.
Η δεύτερη κόκκινη σημαία προήλθε από σύγκρουση πολλών αναβατών στην πρώτη στροφή της επανεκκίνησης. Εκεί, ο Zarco τραυματίστηκε σοβαρά στο γόνατο όταν το πόδι του μπλέχτηκε με τη Ducati του Francesco Bagnaia.
Παρά τις αντιδράσεις, ο Ezpeleta ξεκαθάρισε πως όλες οι αποφάσεις λήφθηκαν σε συμφωνία με τους κανονισμούς και τόνισε ότι η πίστα της Βαρκελώνης δεν θεωρείται επικίνδυνη.
Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Πρώτα απ’ όλα, θέλω να πω πόσο τυχεροί ήμασταν την Κυριακή. Φυσικά, οι Alex και Zarco έχουν σοβαρούς τραυματισμούς, αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν χειρότερα. Το περιστατικό των Alex και Pedro ήταν αρκετά μεμονωμένο, κάτι που μπορεί να συμβεί στους αγώνες. Δεν υπάρχει πραγματικό ζήτημα ασφάλειας με την πίστα.”
Σχετικά με τη δεύτερη επανεκκίνηση, πρόσθεσε: “Η Διεύθυνση Αγώνα αποφάσισε σωστά να επανεκκινήσει τον αγώνα. Δυστυχώς, ακολούθησε ακόμη ένα ατύχημα, κάτι που επίσης μπορεί να συμβεί στην εκκίνηση. Ήμασταν πολύ άτυχοι με τη δυναμική της σύγκρουσης και τον τρόπο που τραυματίστηκε ο Zarco. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, πιστεύω ότι τόσο η Διεύθυνση Αγώνα όσο και η FIM πήραν τις σωστές αποφάσεις.”