Gresini Racing 2025 - Alex Marquez και Fermin Aldeguer με Ducati GP-24

Η ομάδα της Nadia Padovani για τη σεζόν MotoGP 2025
Team Gresini 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/1/2025

Η Gresini Racing παρουσίασε την ομάδα της για το MotoGP 2025, με τον Alex Marquez να παραμένει στη θέση του για τρίτη σεζόν, ενώ δίπλα του θα αγωνίζεται ο rookie της κατηγορίας, Fermin Aldeguer. Η ομάδα θα συμμετέχει με το περυσινό Ducati GP-24.

Οι χρωματικοί συνδυασμοί σε μοτοσυκλέτες και φόρμες αναβατών είναι παρόμοιος με πέρυσι, όπου το κύριο παστέλ γαλάζιο χρώμα παραμένει το ίδιο με το 2024, με λιγότερες κόκκινες και περισσότερες κίτρινες λεπτομέρειες. Ιδιαίτερη λεπτομέρεια είναι το… χρωμιωμένο φινίρισμα στη μοτοσυκλέτα, κάτι που δεν θυμόμαστε να έχουμε δει ξανά στο MotoGP.

Μπορεί η Gresini να έχασε το μεγάλο της αστέρι, με τον Marc Marquez να αγωνίζεται με την εργοστασιακή Ducati για το 2025, όμως η όρεξη για διακρίσεις σίγουρα δεν χάθηκε από την ομάδα της Padovani, μια ομάδα που θυμίζει οικογένεια στη δομή και στο δέσιμο, και στο τιμόνι των GP-24 θα δούμε τον πάντα γρήγορο Alex Marquez -που σε κάποια δοκιμαστικά αλλά και αγώνες το 2024 ήταν ταχύτερος από τον Marc-, και τον νεοεισερχόμενο Aldegeuer.

Gresini Racing

Στόχος της ομάδας είναι ο Alex να παλεύει για την πρώτη πεντάδα σε κάθε αγώνα, και για τον Fermin να προσαρμοστεί όσο το δυνατόν ταχύτερα ώστε να μπορέσει να αναδείξει το ταλέντο που του χάρισε τον τίτλο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Stock600 το 2020, τον τίτλο στο FIM CEV Moto2 το 2021, και μια 3η και μια 5η θέση στο Παγκόσμιο Moto2 τα έτη 2023 και 2024. Και φυσικά αυτό να γίνει για τον 19χρονο Ισπανό με όσο το δυνατόν λιγότερες πτώσεις.

Ετικέτες

Fabio Di Giannantonio: “Η ανάπτυξη της Ducati είναι προσανατολισμένη προς τον Marquez”

“Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση από τον Marc”
Di Giannantonio
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/4/2026

Αυτή τη στιγμή ο Di Giannantonio είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της Ducati, καθώς βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, μία θέση πάνω από τον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez. Στα πλαίσια του 4ου γύρου της σεζόν που ξεκινά σήμερα στη Jerez, ο Ιταλός έκανε δηλώσεις για το μέλλον του αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στην Ducati.

Πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις έκανε ο Ιταλός αναβάτης που είπε: “Τις τελευταίες εβδομάδες, είχα κάποιους πόνους στην πλάτη μετά τις πτώσεις στη Βραζιλία και στον αγώνα Sprint στην Αμερική. Κάναμε κάποιες εξετάσεις και βρήκαμε ένα μικρό κάταγμα, αλλά τίποτα ανησυχητικό. Είναι κυρίως αποτέλεσμα συσσωρευμένου πόνου. Τις τελευταίες εβδομάδες έχω επικεντρωθεί στην ανάρρωση, προσπαθώντας να επανέλθω στην καλύτερη δυνατή φόρμα, αφιερώνοντας μάλιστα μερικές ημέρες για να αποσυνδεθώ ψυχολογικά. Προς το παρόν, εξακολουθώ να νιώθω δυσφορία, ειδικά σε ορισμένες στάσεις, αλλά είναι διαχειρίσιμη και δεν θα πρέπει να με περιορίσει αυτό το Σαββατοκύριακο. Μέχρι τώρα, χρησιμοποιούσα παυσίπονα, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι απαραίτητα εδώ.”

Όσον αφορά το μέλλον του, δήλωσε: Υπάρχουν πολλές εικασίες, αλλά είναι και μια θετική κατάσταση: στα είκοσι επτά σου, το να ξέρεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον για σένα είναι σημαντικό. Είμαι ευγνώμων για τη θέση στην οποία βρίσκομαι. Ωστόσο, θέλω να παραμείνω απόλυτα συγκεντρωμένος στη σεζόν. Στην πραγματικότητα, δεν θέλω καμία απόσπαση της προσοχής. Έχω έναν μάνατζερ που χειρίζεται όλα αυτά. Εγώ σκέφτομαι μόνο να είμαι γρήγορος και να προσπαθώ να κερδίσω κάθε αγώνα.

Δηλώσεις έκανε και για την κατεύθυνση της Ducati: Τα τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι η κατεύθυνση της ανάπτυξης έχει μετατοπιστεί λίγο προς τον Marc, ενώ ο Pecco και εγώ δυσκολευόμαστε λίγο με την αυτοπεποίθηση, ειδικά με το μπροστινό μέρος. Μιλώντας για τον εαυτό μου και το στυλ οδήγησής μου, πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση σε σύγκριση με τον Marc. Προσωπικά, προσπαθώ να πάω λίγο κόντρα στο ρεύμα σε σύγκριση με την κατεύθυνση του Marc, επειδή δυσκολεύομαι να είμαι ανταγωνιστικός και να έχω αυτοπεποίθηση με το τρέχον στήσιμο. Η Ducati ήταν πάντα πολύ δυνατή στον τομέα αυτόν και νομίζω ότι κάτι χάσαμε αλλάζοντας την προσέγγιση της μοτοσυκλέτας. Όλα έχουν να κάνουν με το μπροστινό μέρος. Σίγουρα το δουλεύουμε. Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω αντίθετα από τον Marc.”

Σε ερώτηση που του τέθηκε για τις προσδοκίες του απάντησε: “Οι μηχανικοί είχαν χρόνο να αναλύσουν τα δεδομένα και να επεξεργαστούν νέες ιδέες, αλλά είναι δύσκολο να γίνουν σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Η Aprilia έχει βελτιωθεί πολύ, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε στο παιχνίδι. Είμαστε πολύ δυνατοί στα δοκιμαστικά και είμαστε πάντα ανταγωνιστικοί στα Sprints. Τώρα επιστρέφουμε στην Ευρώπη - οι πίστες, οι συνθήκες και τα ελαστικά θα αλλάξουν και είμαι αισιόδοξος και πιστεύω στη δουλειά που θα παρουσιάσει η Ducati τη Δευτέρα.”

Για τα φετινά προκριματικά είπε: Φέτος, η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί και η ρύθμιση μου επιτρέπει να πιέσω περισσότερο στον ρυθμό του ενός γύρου, γι' αυτό και τα πάω καλύτερα στα προκριματικά. Ωστόσο ταυτόχρονα έχουμε χάσει λίγο όσον αφορά τη διαχείριση του πίσω ελαστικού. Μπορώ να είμαι πολύ γρήγορος με τη μοτοσυκλέτα, αλλά είμαι λιγότερο συντηρητικός από ό,τι στο παρελθόν, κάτι που αποτελούσε ένα από τα δυνατά μου σημεία. Αυτό ακριβώς προσπαθώ να δουλέψω με τη Ducati, για να ξαναφέρουμε τα πράγματα υπέρ μας.”

Όταν ρωτήθηκε για το αν όλοι οι αναβάτες της Ducati είναι στο ίδιο μήκος κύματος, δήλωσε ξεκάθαρα: Όχι ακριβώς, δεν είμαστε ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος.