Honda Thanks day 2017

Βόλτα με Formula 3 και αγώνα kart για τους Marquez και Pedrosa
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/12/2017

Κάθε χρόνο η Honda διοργανώνει μια εκδήλωση μέσα στο Δεκέμβριο, στην πίστα του Motegi, που αποκαλεί Honda Thanks Day. Πρόκειται για την μεγαλύτερη ετήσια εκδήλωση του HRC και σκοπό έχει να γιορτάσει μαζί με τους Ιάπωνες οπαδούς της το τέλος της  αγωνιστικής περιόδου.

Όλες οι επίσημες εργοστασιακές ομάδες των MotoGP, της Formula 1, Formula 3, Formula Indy, Super Formula, GT και γενικά όποια ομάδα είχε συμμετάσχει σε αγώνες ταχύτητας το 2017 ήταν εκεί. Το κλίμα της εκδήλωσης είναι καθαρά εορταστικό και το πρόγραμμα έχει αντίστοιχο χαρακτήρα. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες κάνουν γύρους επίδειξης για τους θαυμαστές και τους θεατές, ενώ οι αναβάτες υπογράφουν αυτόγραφα και φωτογραφίζονται με το κοινό.

Μέσα σε όλα αυτά, περιλαμβάνονται και ορισμένα δώρα και παιχνίδια για τους εργοστασιακούς οδηγούς και αναβάτες, όπως αγώνες με τετράχρονα kart, όπου φέτος νίκησε ο Merquez και ο Pedrosa τερμάτισε τρίτος, παρά την σκούκα που είχε, ενώ οι δυο τους συμμετείχαν και σε αγώνα με παπιά (!) και μάλιστα με τις καινούργιες εκδόσεις των Super Cub.

Όμως το καλύτερο για τους δύο αναβάτες των MotoGP ήταν η οδήγηση ενός αυτοκινήτου της Formula 3 με κινητήρα Honda, υπό την καθοδήγηση του Πρωταθλητή Takuma Sato.

Μάλιστα ο Pedrosa δεν έκρυψε την έκπληξη του για το πόσο αργά έπρεπε να φρενάρει σε σύγκριση με την δική του μοτοσυκλέτα, αλλά και πόσο του άρεσε που είχε την άνεση να μιλήσει με ηρεμία με τους θεατές, χωρίς το άγχος που υπάρχει κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος, όπου οι εκδηλώσεις είναι σκέτη αγγαρεία για τους αναβάτες και δεν έχουν καμία όρεξη να σπαταλάνε χρόνο σε αυτές κατά το τριήμερο ενός αγώνα.

Ετικέτες

MotoGP-Fabio Quartararo: Υπομονή τέλος για τον Γάλλο ενόψει του τεστ της Βαλένθια

Καθοριστικής σημασίας το αυριανό τεστ που αναμένεται να ξεκαθαρίσει τα πράγματα για τον Quartararo
Quartararo on V4
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/11/2025

Ο Fabio Quartararo στέλνει τελεσίγραφο στη Yamaha ενόψει της δοκιμής της νέας V4 μοτοσυκλέτας στη Βαλένθια, δηλώνοντας πως "δεν έχει χρόνο" να περιμένει βελτίωση με χρονικό ορίζοντα το 2027.

Η Yamaha ανακοίνωσε την Κυριακή πως θα συνεχίσει κανονικά την εξέλιξη της νέας V4 μοτοσυκλέτας της για το 2026, με τους εργοστασιακούς αναβάτες της να την δοκιμάζουν για δεύτερη φορά στο τεστ της Τρίτης στη Βαλένθια. Το τεστ αυτό θεωρείται καθοριστικό για να πειστεί ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021, Fabio Quartararo, να παραμείνει με την ιαπωνική ομάδα.

Ο Augusto Fernandez ολοκλήρωσε 16ος στο Grand Prix της Βαλένθια ως wildcard με τη V4, επισημαίνοντας όμως ότι η αίσθηση εμπιστοσύνης στο εμπρός μέρος παραμένει πρόβλημα.

Ο Quartararo δεν ενθουσιάστηκε με τη V4 όταν την δοκίμασε πρώτη φορά στο Misano τον Σεπτέμβρη και δηλώνει ότι μπαίνει στο τεστ της Τρίτης με περιορισμένες προσδοκίες: "Περιμένω να έχει πάνω κάτω τον ίδιο ρυθμό με την τρέχουσα  μοτοσυκλέτα", είπε το βράδυ της Κυριακής στη Βαλένθια.

"Αν όχι, θα είναι δύσκολο για τη Yamaha, δύσκολο και για μένα. Στο τέλος, δεν υπάρχει πολύς χρόνος μεταξύ αυτού και του τεστ στη Μαλαισία. Είναι περίπου το ίδιο διάστημα που είχαμε από το Misano μέχρι εδώ. Αυτές είναι οι προσδοκίες μου."

Όταν ρωτήθηκε για τη σημασία αυτού του τεστ σε σχέση με το μέλλον του, απάντησε: "Δεν έχω χρόνο. Οπότε είναι σημαντικό. Μετά από αυτό θα έχω ξεκάθαρη εικόνα. Θέλω να προσπαθήσω να την κάνω να δουλέψει και αν όχι, θα είναι ώρα να κάνω μια αλλαγή."

Παρότι η Yamaha εγκαταλείπει την τετρακύλινδρη διάταξη σε σειρά, ο Quartararo επιμένει ότι πρέπει να υπάρχει διαθέσιμη και η τωρινή μοτοσυκλέτα στο τεστ της Τρίτης για άμεσες συγκρίσεις από τους μηχανικούς.

"Πιστεύω ότι θα ήταν σωστό να υπάρχει και μία τετρακύλινδρη σε σειρά. Όχι για αντίο ακόμα, αλλά να είναι εκεί μαζί με τη V4", είπε. "Είναι σημαντικό να νιώσεις τη διαφορά, γιατί η τετρακύλινδρη είχε καλό εμπρός μέρος. Το Σαββατοκύριακο είχαμε δυσκολίες, αλλά γενικά έχω πάντα καλή αίσθηση."

Και πρόσθεσε: "Είναι φυσιολογικό να έχεις τη μοτοσυκλέτα της προηγούμενης χρονιάς στο γκαράζ για σύγκριση. Στο Misano, όταν ξαναμπήκα με την τετρακύλινδρη ήμουν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος. Αυτό είναι σημαντικό να το δουν οι μηχανικοί."