Η Yamaha Tech3 με KTM – Οι πιθανοί αναβάτες

Πλήρως εργοστασιακές οι μοτοσυκλέτες
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/5/2018

Με την επίσημη ανακοίνωση σήμερα, της υποδοχής του Zarco στην KTM, ολοκληρώνεται μία αλυσιδωτή αντίδραση που είχε ξεκινήσει από τον Φεβρουάριο του ’18 όταν η Tech3 ανακοίνωνε το διαζύγιο από την Yamaha. Τότε εξηγούσαμε πως αυτό θα φέρει την Tech3 στην KTM και μαζί τον Zarco, που αποτελούσε προσωπική επιλογή του μεγάλου αφεντικού των Αυστριακών. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να αναπτύξουν την ομάδα τους και να εξελίξουν μία πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Το τελικό στάδιο για να γίνει κάτι τέτοιο, είναι φυσικά μία δορυφορική ομάδα, που ταυτόχρονα θα επαναφέρει τους αριθμούς των αναβατών στα επίπεδα που επιθυμεί η Dorna, για ένα λαμπρό μέλλον στους αγώνες.

Λίγες μέρες μετά από τότε, η επίσημη ανακοίνωση της Tech3 πως εισχωρεί στην KTM ήταν γεγονός και έμενε να δούμε πότε θα υπογράψει και ο Zarco, όπως τελικά έγινε σήμερα. Απευθείας οι ερωτήσεις για την Tech3 ήταν εύλογο να γίνουν και οι απαντήσεις τους αναμενόμενες:

Ο Hafizh Syahrin θα πρέπει να θεωρείται δεδομένος στην ομάδα, από την στιγμή που έδειξε τόσο καλή προσαρμογή στην κορυφαία κατηγορία, με τίτλο καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου αναβάτη, απευθείας. Επίσης ο Miguel Oliveira είναι το πιθανότερο να ανέβει από την Moto2 καθώς υπερτερεί του Binder, την στιγμή που ο πιο έμπειρος Bradl μπορεί επίσης να διαδραματίσει βοηθητικό ρόλο στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, παρά την επιμονή της KTM για ολοκληρωτικά νέους αναβάτες.

Με τον τρόπο αυτό, κάθε θετικό αποτέλεσμα σε ένα πρωτάθλημα που πρώτο λόγο έχει ο αναβάτης, θα εισπράττεται ισόποσα και από την KTM, με τον κόσμο να αναγνωρίζει την ταχύτατη πορεία που έχουν ακολουθήσει… Φτάνει φυσικά να πετύχουν σε αυτό.

Τα δύο αυτά ονόματα επιβεβαιώθηκαν ως οι πιο δυνατές εκδοχές από τον ίδιο τον Poncharal, διευθυντή της Yamaha Tech3 με τους περισσότερους στα paddock να θεωρούν 100% βέβαιη την συνέχιση του Syahrin και ελάχιστα πιο ανοικτή του Oliveira, χωρίς αυτό να σημαίνει πως η τελική απόφαση της ομάδας, δεν είναι σε θέση να ξαφνιάσει τους πάντες.

Ωστόσο το πιο σημαντικό είναι να μην ξεχνάμε πως η KTM θα έχει 4 απόλυτα εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στους αγώνες, 4 αναβάτες που θα την τροφοδοτούν με στοιχεία, αλλά και που φυσικά θα έχουν τις ίδιες απαιτήσεις σε υποστήριξη θέτοντας μία δύσκολη δουλειά στους μηχανικούς.

Μία μικρή λεπτομέρεια που δεν την γνωρίζουν απόλυτα ούτε οι ίδιοι, είναι το ποσοστό διαφοροποίησης στην εμφάνιση των εργοστασιακών από τις δορυφορικές, που τουλάχιστον στην πρώτη εμφάνισή τους, θα είναι μονάχα στο επίπεδο των γραφικών. Η αρχική σκέψη είναι να υπάρχει έντονο το πορτοκαλί χρώμα στην εκκίνηση, αλλά όχι τόσο που να μην ξεχωρίζουν με σαφήνεια οι «εργοστασιακές» μοτοσυκλέτες. Σε κάθε περίπτωση, η Yamaha Tech3 επικεντρώνεται στο καλύτερο φετινό αποτέλεσμα με τον Zarco και ο πιο άμεσος στόχος που την απασχολεί, είναι να διασφαλίσει τους αναβάτες για του χρόνου…

 

Ετικέτες

MotoGP: Χαρούμενος ο Pecco Bagnaia με τις αλλαγές στα φρένα

“Πολύ πιο εύκολο για μένα” – Θετικές οι δοκιμές στην Αραγονία
MotoGP Peco Bagnaia happy Aragon test
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/6/2025

Ο Francesco Bagnaia επιβεβαίωσε τη βελτιωμένη αίσθηση στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας του, χρησιμοποιώντας τους μεγαλύτερους δίσκους φρένων 355mm στη εργοστασιακή Ducati, κατά τη διάρκεια των δοκιμών της Δευτέρας στην Αραγονία.

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής, που φέτος δείχνει να δυσκολεύεται να βρει την εμπιστοσύνη του στο φρενάρισμα κατά την είσοδο των στροφών με τη νέα GP25, δοκίμασε τα μεγαλύτερα φρένα κατά το ζέσταμα το πρωί της Κυριακής.

Μετά από μία απογοητευτική 12η θέση στον αγώνα Sprint του Σαββάτου, ο Ιταλός έδειξε πολύ πιο κοντά στον πραγματικό του εαυτό στον αγώνα της Κυριακής, καθώς κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον επιθετικό Pedro Acosta και να τερματίσει τρίτος πίσω από τα αδέρφια Marquez.

Η βελτιωμένη του αίσθηση διατηρήθηκε και κατά την επίσημη δοκιμή της Δευτέρας.

“Ναι. Νομίζω ότι είναι το πιο θετικό τεστ που είχα φέτος,” δήλωσε ο Bagnaia, ο οποίος σημείωσε τον ένατο ταχύτερο χρόνο, 0.697 δευτερόλεπτα πίσω από τον Maverick Viñales της Tech3 KTM.

“Ήταν σημαντικό μετά τον χθεσινό αγώνα, όπου άρχισα να καταλαβαίνω καλύτερα τη μοτοσυκλέτα και να αποκτώ εμπιστοσύνη γύρο με τον γύρο.

Σήμερα ξεκίνησα αρκετά χαρούμενος και κατάφερα να δοκιμάσω πράγματα – για παράδειγμα, στη Jerez ήταν αδύνατο να καταλάβουμε οτιδήποτε, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος για σήμερα.

Τόσο το πρωί όσο και το απόγευμα κατάφερα να βελτιώσω τον χρόνο μου στον τελευταίο γύρο με τα ελαστικά, οπότε ήταν σημαντικό να έχω αυτή την εμπιστοσύνη και σημαντικό να βελτιώσω όσα έμαθα από χθες. Ήταν πολύ θετικό για μένα.”