Jorge Lorenzo: Χειρουργήθηκε επιτυχώς

Πιθανή αγωνιστική επιστροφή στην Sepang
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

24/10/2018

Ολοκληρώθηκε το χειρουργείο για τον Lorenzo, που επιδιόρθωσε το κάταγμα που ανακαλύφθηκε μόλις έκανε τους πρώτους γύρους στο MOTUL GRAND PRIX OF JAPAN.

Μετά τον τραυματισμό του στην Ταϊλάνδη που δεν έδειξε κάποιο κάταγμα, ο Lorenzo δεν επέστρεψε στην Ισπανία, αλλά παρέμεινε κάνοντας εντατική προπόνηση. Δεν είναι βέβαιο αν το κάταγμα ήταν συνέπεια της πτώσης και δεν φάνηκε στις πρώτες ακτινογραφίες ή δημιουργήθηκε από την καταπόνηση κατά την προπόνηση. Το ζήτημα είναι πως ο Lorenzo αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα.

MotoGP Ιαπωνίας: Στην πράξη το πρόβλημα ήταν μεγαλύτερο, αποσύρεται ο Lorenzo!

Σήμερα όμως ολοκλήρωσε με επιτυχία την επέμβαση σε κάταγμα που είχε στην ραχιαία πλευρά, στον σκαφομηνοειδή σύνδεσμο, του αριστερού χεριού. Τοποθετήθηκαν αυτοκόλλητα ράμματα κι ακολούθησε θεραπεία PRP (Platelets Rich Plasma). Πρόκειται για ένα είδος μεσοθεραπείας με αυτόλογο διάλυμα.

Είναι ουσιαστικά πλάσμα από το αίμα του ασθενούς πλούσιο σε αιμοπετάλια τα οποία απελευθερώνουν αυξητικούς παράγοντες και επάγουν την επούλωση και την αναγέννηση των ιστών.

Η θεραπεία αυτή ακολουθείται και στην Ελλάδα -και από πλαστικούς χειρούργους- για πιο γρήγορη επούλωση.

Ο Lorenzo θα μπει τώρα ξανά στο μικροσκόπιο, καταγράφοντας λεπτομερώς την πορεία του κατάγματος. Θυμίζουμε πως στον αγώνα αυτές τις ημέρες, θα αντικατασταθεί από τον Bautista, μιας και η πορεία του στο MOTUL GRAND PRIX OF JAPAN, ήταν αναπάντεχα καλύτερη από εκείνο που ανέμενε κι εκείνος..

Ο Alvaro Bautista στη θέση του Jorge Lorenzo: Για το αγώνα της Αυστραλίας

Ετικέτες

MotoGP: KTM - Δοκιμές της πρωτότυπης των 850 κυβικών στη Jerez [VIDEO]

Για πρώτη φορά η μοτοσυκλέτα των Αυστριακών σε πίστα με τους Paul Espargaro και Dani Pedrosa
KTM 850 Jerez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/12/2025

Η Red Bull KTM ολοκλήρωσε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμών με τον νέο κινητήρα 850 κυβικών για την νέα εποχής του MotoGP, με τους Dani Pedrosa και Paul Espargaro ως δοκιμαστές

Η αντίστροφη μέτρηση για τη νέα εποχή στην μεγάλη κατηγορία των αγώνων έχει αρχίσει. Η KTM έκανε το αποφασιστικό πρώτο βήμα προς τους κανονισμούς του 2027, δοκιμάζοντας στην πίστα της Jerez τον νέο κινητήρα 850 κυβικών των MotoGP.

Με τους κανονισμούς του 2027 να φέρνουν μεγάλες αλλαγές, κατάργηση συσκευών εκκίνησης, περιορισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα και, πάνω απ’ όλα, μείωση κυβισμού στα 850 κυβικά εκατοστά, με τους κατασκευαστές ήδη να προετοιμάζονται για τη μετάβαση. Παράλληλα, η ιταλική Pirelli θα γίνει ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στην κατηγορία.

Σε αυτό το πλαίσιο, η KTM φαίνεται να παίρνει προβάδισμα. Την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, στη Jerez της νότιας Ισπανίας, οι δοκιμαστές Paul Espargaro και Dani Pedrosa έγραψαν τα πρώτα χιλιόμετρα με τον νέο κινητήρα 850cc. Ο κινητήρας είχε ήδη δοκιμαστεί στις εγκαταστάσεις του Matighofen, αυτή ήταν όμως η πρώτη του εμφάνιση σε πίστα.

Η μοτοσυκλέτα δοκιμών, βασισμένη στην RC16, έφερε μαύρο fairing και φτερά τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ ηχητικά ξεχώριζε σημαντικά από τις σημερινές 1000cc μοτοσυκλέτες, ένας πιο κοφτός, διαφορετικός τόνος που πρόδιδε την αλλαγή.

Προς το παρόν δεν έχουν αποκαλυφθεί τεχνικές λεπτομέρειες για τις μοτοσυκλέτες των Paul Espargaro και Dani Pedrosa, όμως είναι σαφές πως η ανάπτυξη έχει μπει σε πλήρεις ρυθμούς. Ο επικεφαλής της KTM Racing, Pit Beirer, είχε ήδη δηλώσει ότι η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω στη μοτοσυκλέτα της νέας εποχής.

Εν τω μεταξύ, την ώρα που η KTM έγραφε ιστορία με το πρώτο 850άρι της, ο Pedro Acosta συμμετείχε σε ιδιωτική προπόνηση με supersport 600 κυβικών δείχνoντας ότι η προετοιμασία για το μέλλον συνεχίζεται σε πολλά επίπεδα.