Jorge Lorenzo: Νέο φαίρινγκ στο Assen

Δεν κατάφερε όμως να γλιτώσει άλλη μια πτώση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

28/6/2019

Από τότε που πήγε ο Lorenzo στη Honda τα πράγματα μόνο ομαλά δεν εξελίχθηκαν για αυτόν. Αφότου κατάφερε να ανακάμψει απ’ τους τραυματισμούς που είχε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, κλήθηκε να εξοικειωθεί πάνω σε μια μοτοσυκλέτα που δεν είναι φτιαγμένη για αυτόν. Ως εκ τούτου, στο πρώτο τρίτο του πρωταθλήματος τον είδαμε να παλεύει για μια θέση μέσα στη δεκάδα και να μην είναι όσο ανταγωνιστικός ήταν στη Ducati. Στην αρχή έλεγε πως ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξος από τη συνεργασία του με το HRC, διότι η ομάδα ήταν παραπάνω από πρόθυμη να εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες του. Μάλιστα, τον είδαμε να ταξιδεύει μέχρι τα κεντρικά του HRC ώστε να σχεδιαστούν ειδικά “αυτάκια” πάνω στο ρεζερβουάρ, που τον βοηθούν να στηρίζεται καλύτερα κατά το φρενάρισμα, με αποτέλεσμα να μην καταπονούνται τα χέρια –ιδίως οι καρποί- απ’ το μεταφερόμενο βάρος του σώματός του. Όμως, δεν καταφέραμε να δούμε την αποτελεσματικότητά τους στον αγώνα της Catalunya διότι φρόντισε να δώσει ένα απ’ τα πιο πολύτιμα δώρα στον teammate του, τον Marquez. Συγκεκριμένα στο δεύτερο γύρο του αγώνα, ενώ είχε ξεκινήσει δυναμικά και ήταν τέταρτος, αποφάσισε να κάνει μια παράτολμη κίνηση με αποτέλεσμα να πέσει, συμπαρασέρνοντας και βγάζοντας εκτός μάχης τους Rossi, Dovizioso και Vinales.

Τώρα, στα δοκιμαστικά του Assen η Honda παρουσίασε και το νέο φαίρινγκ, που έχει εξελιχθεί για τον ίδιο σκοπό όπως τα “αυτάκια” του ρεζερβουάρ, την μείωση δηλαδή της καταπόνησης των καρπών. O Lorenzo το δοκίμασε αρχικά στις επίσημες δοκιμές μετά τον αγώνα στην Catalunya, όμως είχε πάλι μια σφοδρή πτώση και χτύπησε τόσο το θώρακα όσο και την πλάτη του. Μάλιστα, είπε πως δεν θα καταφέρει να ανακάμψει στο 100% μέχρι τον αγώνα του Sachsenring. Ακόμη, στις δοκιμές του Assen το HRC έχει φέρει κι άλλα εξαρτήματα για να βοηθήσει το Lorenzo να είναι πιο ανταγωνιστικός και πιο κοντά στη μάχη για τη κορυφαία θέση. Όμως, έπεσε για άλλη μια φορά στην FP1 με αποτέλεσμα να ναυαγήσουν τα σχέδια.

Απ’ την άλλη πλευρά του box, ο Marquez δοκίμασε και αυτός ένα νέο φαίρινγκ στις επίσημες δοκιμές, λέγοντας πως ίσως ήταν αυτό που εξέλισσε το HRC για τον Lornezo, καθώς και κάποια άλλα πράγματα όπως εξαρτήματα απ’ τη περσινή RCV. Παρ’ όλα αυτά ανέφερε πως ο ίδιος θα εστιάσει στην εξέλιξη του δικού του πακέτου για τη μοτοσυκλέτα του και όχι για αυτή του Lorenzo.

 

Ετικέτες

Gigi Dall’Igna για Bagnaia: “Κι εγώ έχω χάσει την υπομονή μου, είναι φυσιολογικό”

Ο Bagnaia κινδυνεύει πλέον να χάσει την 3η θέση του πρωταθλήματος από τον Bezzecchi
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/9/2025

Η σεζόν εξελίσσεται πτωτικά για τον Francesco Bagnaia που πλέον κινδυνεύει να χάσει την 3η θέση της γενικής κατάταξης από τον Marco Bezzecchi, μετά και την πτώση του στον αγώνα του Misano.

Ο Ιταλός αναβάτης μετά την 13η θέση στον αγώνα Sprint δήλωσε: “ Ζω έναν εφιάλτη και θέλω μόνο να σηκώσω το κεφάλι μου για να δω λίγο φως, μετά την 13η θέση σε έναν αγώνα Sprint”.

Βέβαια περισσότερο ενδιαφέρον είχαν οι δηλώσεις του Γενικού Διευθυντή της Ducati, Gigi Dall’Igna, που είπε σχετικά με την απόδοση του Bagnaia: “ Η κατάσταση είναι σίγουρα ευαίσθητη με τον Pecco. Αντιμετωπίζει δυσκολίες. Όπως έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, θα πρέπει να βρούμε μια λύση. Την Δευτέρα έχουμε ένα τεστ, μια σημαντική μέρα όπου θα έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πολλά πράγματα. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα είναι ένα αποδοτικό τεστ”.

Όταν ρωτήθηκε για τα πρόσφατα σχόλια του Bagnaia που υποδηλώνουν ότι χάνει την υπομονή του, ο Dall’Igna απάντησε με ειλικρίνεια: “Κι εγώ έχω χάσει την υπομονή μου, και οι οπαδοί του Pecco έχουν χάσει την υπομονή τους. Μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό να λέει κανείς τέτοια πράγματα όταν τα αποτελέσματα δεν έρχονται. Νομίζω ότι είναι φυσιολογικό. Είμαστε όλοι άνθρωποι και πρέπει πάντα να ξεκινάμε από αυτή την παραδοχή”.

“Είναι πολύ απλό: όταν αρχίσει η αρνητική πορεία, πάντα πηγαίνει προς τα κάτω”, εξήγησε ο Dall’Igna. “Γι' αυτό είναι πάντα περίπλοκο να βρεις έναν τρόπο να την αντιστρέψεις. Αυτό που λέω πάντα είναι ότι η θετική στάση βοηθάει πολύ σε αυτό. Δεν ξέρω τι θέλετε να πω. ”

Μιλώντας αργότερα το βράδυ της Κυριακής, ο Bagnaia σχολίασε την κατάσταση ξεκινώντας με την ατάκα που έκλεισε ο Dall’Igna: “Ειλικρινά, δεν ξέρω τι θέλετε να πω. Είδατε τι συνέβη. Προσπαθούσα και απλά έπεσα. Ανέλυσα τα πράγματα με την ομάδα και τώρα δουλεύουμε για το αυριανό τεστ, το οποίο θα είναι σημαντικό”.

Όταν ρωτήθηκε τι σκεφτόταν αμέσως μετά το ατύχημα, ο Bagnaia απάντησε: “Πράγματα που είναι καλύτερα να μην τα λες στον αέρα. Σε κάθε περίπτωση, την πρώτη στιγμή που πέφτεις, δεν είσαι και πολύ χαρούμενος. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε κάποιες λύσεις αύριο, αλλά ακόμα φαίνεται ότι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, γιατί αγωνιζόμαστε από την αρχή της σεζόν ”.

Χωρίς να κερδίσει κανένα πόντο στον "εντός έδρας" αγώνα στο Misano, ο Pecco βλέπει πλέον τον ανεβασμένο Marco Bezzecchi να απειλεί σοβαρά την τρίτη θέση που έχει ο αναβάτης της Ducati στο πρωτάθλημα αναβατών καθώς έπειτα από την εξαιρετική του εμφάνιση στην ιταλική πίστα ο Bezzecchi βρίσκεται πίσω του μόλις 8 βαθμούς.