Lorenzo VS Rossi

Νέο επεισόδιο στην κόντρα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

9/3/2017

Ο Jorge Lorenzo δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία για να κάνει σχόλια με αρνητική διάθεση για τον Valentino Rossi και φυσικά οι δημοσιογράφοι είναι πάντα έτοιμοι να του δώσουν την αφορμή. Αυτή τη φορά σε συνέντευξή του σε ισπανικό ραδιόφωνο, αναφέρθηκε στην επιστροφή του Rossi στη Yamaha το 2013 μετά από δύο αποτυχημένα χρόνια στην ομάδα της Ducati. Ο Ισπανός αναβάτης είπε ότι ο Rossi δεν είχε μέσα στην ομάδα την ισχύ των προηγούμενων χρόνων καθώς:Στην ομάδα υπήρχε ήδη ένας παγκόσμιος Πρωταθλητής, Εγώ!” Συνέχισε λέγοντας ότι το συμβόλαιο του Rossi ήταν μικρότερο από το δικό του και ότι πριν υπογράψει με την Ducati, η Yamaha του είχε προσφέρει περισσότερα χρήματα από πέρσι. Μάλιστα έκλεισε την αναφορά του σχετικά με τα συμβόλαια, λέγοντας: “Ήμουν ο πιο σημαντικός (για τις ομάδες) αναβάτης στο grid”.  

Marc Marquez: Μας λείπει η καλή αίσθηση στην αρχή του αγώνα

Bezzecchi και Aprilia αποδίδουν πολύ καλά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/3/2026

Ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποκάλυψε σε δηλώσεις που έκανε μετά το GP της Βραζιλίας, πως το μοναδικό πράγμα που λείπει από τη Ducati είναι η καλή αίσθηση στην αρχή του αγώνα.

Ο Marquez κέρδισε τον σύντομο αγώνα Sprint, όμως στον αγώνα της Κυριακής έμεινε από την αρχή πιο πίσω και πάλεψε για το βάθρο, χωρίς όμως να τα καταφέρει και αρκέστηκε στην 4η θέση. Ο Bezzecchi κέρδισε τον αγώνα και τερμάτισε με διαφορά 4 δευτερολέπτων από τον Marc, όμως η μισή διαφορά είχε επιτευχθεί ήδη από τους πρώτους 5 γύρους, όπως φαίνεται και στο διάγραμμα.

Marquez

Σε δηλώσεις του ο Ισπανός αναβάτης είπε: Χάνω τους πρώτους γύρους, μόνο αυτό. Είναι η αίσθηση, δεν αισθάνομαι καλά κι εκεί ακριβώς πρέπει να βελτιωθώ. Προσπάθησα να παραμείνω ψύχραιμος και να μην πιέσω υπερβολικά, για να μη φθείρω πολύ τα ελαστικά. Όταν βρέθηκα πίσω από τον Jorge και τον Fabio, δεν κατάφερα ποτέ να πλησιάσω αρκετά για να τους προσπεράσω άνετα, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στα χαρακτηριστικά της πίστας.

"Δεν απέχουμε πολύ από τους πρωτοπόρους και υπάρχουν μερικά σημεία στα οποία πρέπει να δουλέψουμε. Δυστυχώς, δεν είχα το ρυθμό για να μείνω μπροστά σήμερα, αλλά συνολικά ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο.”

Σχολιάζοντας την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του Bezzecchi και της Aprilia, ο Marquez είπε: “Πάντα λαμβάνω υπόψη το σύνολο, τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα. Δεν είναι μόνο ο αναβάτης, δεν είναι μόνο η μοτοσυκλέτα. Είναι και τα δύο μαζί, και αυτή τη στιγμή αποδίδουν πολύ καλά.