Luca Marini - Το απόλυτο δράμα στη σεζόν MotoGP 2024 συνεχίζεται

298 βαθμούς πίσω από τον Marc Marquez, χωρίς ελπίδα καμιά…
Luca Marini, Aragon
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/9/2024

Το 2023 στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP μετά από 12 γύρους, ο Luca Marini με την Ducati GP23 βρισκόταν στην 7η θέση με 135 βαθμούς, πίσω από τον 1ο Pecco Bagnaia που είχε 283 βαθμούς. Το 2024, μετά από 12 γύρους, με τη Honda RC213V έχει 1 (έναν) βαθμό, πίσω από 1ο Jorge Martin που έχει 299 βαθμούς…

Μάλιστα στην κατάταξη του 2024, μετά το GP του Aragon, ο Marini που βρίσκεται στην 24η θέση, έχει πίσω του με 0 βαθμούς μόνο τους Stefan Bradl (δοκιμαστής Honda), Remy Gardner (wildcard στη θέση του Rins), και Luca Savadori (δοκιμαστής Aprilia). Ουσιαστικά ο αναβάτης της Repsol Honda είναι τελευταίος των τελευταίων, όσον αφορά τους full-time αναβάτες του MotoGP. Περιμένετε, γιατί τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Ποιοι βρίσκονται ακριβώς από πάνω του; Ο Pol Espargaro (δοκιμαστής της KTM) με 6 βαθμούς, Dani Pedrosa (δοκιμαστής της KTM) με 7 βαθμούς, και ο ομόσταυλός του, Joan Mir, με 15 βαθμούς.

Το δράμα του Ιταλού δεν δείχνει να έχει τέλος, καθώς στο Sprint του Aragon ο Marini τερμάτισε 16ος, ενώ στον αγώνα της Κυριακής τερμάτισε 17ος και τελευταίος, δυο λεπτά και 12 δευτερόλεπτα πίσω από τον Marquez! Στον συγκεκριμένο αγώνα, η RC213V του Marini “πέθανε” στην εκκίνηση, με τον Ιταλό να ξεκινά από τα pits με τη δεύτερη μοτοσυκλέτα του.

Εκεί, ο 27χρονος ετεροθαλής αδελφός του Rossi, έκανε έναν μοναχικό αγώνα, με κύριο στόχο… να μη φάει γύρο από τον Marc Marquez, κάτι που τελικά κατάφερε. Μάλιστα ο Marini ανέφερε μετά τον αγώνα πως για να βρει κίνητρα να συνεχίσει, υποκρίθηκε πως ο ίδιος βρισκόταν πρώτος, και δεν έπρεπε να αφήσει τον… δεύτερο MM93 να τον προσπεράσει!

“Στο τέλος, νίκησα” δήλωσε ο Luca… που για την ιστορία τερμάτισε 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον προτελευταίο Raul Fernandez.

Και το δράμα του Marini συνεχίζεται, με 298 βαθμούς να τον χωρίζουν από τον πρώτο, και 228 από τον Marc Marquez που πέρυσι έτρεχε με την βασανιστικά κακή RC213V, μια μοτοσυκλέτα που τα τελευταία χρόνια δείχνει να καταβροχθίζει καριέρες αναβατών σαν στραγάλια. Μακάρι να δούμε την εμβληματική Honda να ξεκολλά από τις τελευταίες θέσεις, όμως για την ώρα οι προσπάθειες των Ιαπώνων συνεχίζουν να πέφτουν στο κενό.

Ετικέτες

MotoGP, Honda - Βρέθηκε ο αντικαταστάτης του Alberto Puig και δεν είναι αυτός που περιμέναμε

Ο Mikihiko Kawase στο τιμόνι της HRC από το 2027
Puig
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/6/2026

Χρέη Team Manager της εργοστασιακής ομάδας Honda HRC Castrol στο MotoGP θα αναλάβει ο Mikihiko Kawase από τη σεζόν του 2027, καθώς η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε πλέον επίσημα τον διάδοχο τον Alberto Puig σε μία από τις σημαντικότερες θέσεις του αγωνιστικού της προγράμματος.

Η αλλαγή ήταν ήδη γνωστό ότι θα πραγματοποιηθεί, καθώς η Honda είχε ανακοινώσει πως ο Alberto Puig θα αποχωρήσει από τον ρόλο του Team Manager στο τέλος του 2026, παραμένοντας όμως στην HRC ως σύμβουλος για τα προγράμματα του MotoGP και του WorldSBK.

Αρχικά τα σενάρια ήθελαν τον Davide Brivio, ο οποίος θα αποχωρήσει από την Trackhouse Aprilia στο τέλος της φετινής χρονιάς, να αναλαμβάνει τη θέση του Puig. Ωστόσο, η Honda επέλεξε τελικά μια λύση "εκ των έσω", προωθώντας τον Mikihiko Kawase στην κορυφαία διοικητική θέση της εργοστασιακής ομάδας.

Ο Kawase βρίσκεται στην HRC από το 2012 και γνωρίζει σε βάθος τη δομή και τη λειτουργία του αγωνιστικού τμήματος της Honda. Πριν αναλάβει το 2024 καθήκοντα Τεχνικού Διευθυντή στο πρόγραμμα MotoGP, είχε σημαντική συμμετοχή στο project της Moto3, όπου διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη και την επιτυχία των μοτοσυκλετών της Honda στις μικρότερες κατηγορίες.

“Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα αυτή η ευκαιρία να ηγηθώ μιας ομάδας με τόσο μεγάλη ιστορία και τόσες επιτυχίες,” δήλωσε ο Kawase μετά την ανακοίνωση της προαγωγής του.

HRC

“Θέλω να ευχαριστήσω τη Honda για την εμπιστοσύνη της, αλλά και τον Alberto Puig, ο οποίος υπήρξε για πολλά χρόνια ένας εξαιρετικός μέντορας και σύμβουλος. Η υποστήριξη και των δύο θα είναι καθοριστική για τη μελλοντική επιτυχία της ομάδας.

Το 2027 θα είναι μια χρονιά-ορόσημο για τα MotoGP, με τις μεγαλύτερες αλλαγές στους κανονισμούς μετά τη μετάβαση από τους δίχρονους στους τετράχρονους κινητήρες. Μέσα στη Honda πρέπει να συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό ώστε να ξεκινήσουμε δυνατά αυτή τη νέα εποχή και να επιστρέψουμε στη μάχη για τις πρώτες θέσεις”.

Η επιλογή του Kawase δείχνει πως η Honda επιθυμεί να διατηρήσει τη συνέχεια στο εσωτερικό της οργάνωσης, σε μια περίοδο που προετοιμάζεται για τις ριζικές τεχνικές αλλαγές του 2027, οι οποίες θα φέρουν νέους κινητήρες 850  κυβικών εκατοστών, διαφορετικές αεροδυναμικές προδιαγραφές και νέα τεχνολογικά δεδομένα για όλες τις εργοστασιακές ομάδες.

Παράλληλα, παραμένει ανοιχτό το ζήτημα της σύνθεσης των αναβατών της εργοστασιακής Honda για το 2027. Αν και δεν έχει υπάρξει ακόμη επίσημη ανακοίνωση, οι πληροφορίες θέλουν τη Honda να έχει θέσει ως βασικούς στόχους τους Fabio Quartararo και David Alonso για τη νέα εποχή των MotoGP. Εφόσον επιβεβαιωθεί αυτό το σενάριο, οι Joan Mir και Luca Marini, που αποτελούν το εργοστασιακό δίδυμο από το 2024, ενδέχεται να αποχωρήσουν από την ομάδα στο τέλος της χρονιάς.

Με τον Kawase πλέον στο τιμόνι της αγωνιστικής διαχείρισης και τον Puig σε συμβουλευτικό ρόλο, η Honda οργανώνει από τώρα τη μετάβασή της στη νέα εποχή των MotoGP, έχοντας ως βασικό στόχο την επιστροφή στην κορυφή μετά από αρκετά δύσκολα χρόνια για το ιαπωνικό εργοστάσιο.