Marc Marquez - Στην πιο δύσκολη στιγμή της καριέρας του

Με τις φήμες αποχώρησής του από τη Honda να φουντώνουν μετά και τις δηλώσεις του Alberto Puig
MM93
Από το

motomag

26/6/2023

Ο Marc Marquez δεν βρέθηκε στην γραμμή εκκίνησης στον αγώνα της Κυριακής, για δεύτερο συνεχόμενο γύρο μετά το Sachsenring, δηλώνοντας στην συνέχεια ο ίδιος ότι βρίσκεται στη δυσκολότερη στιγμή της καριέρας του, με τον Alberto Puig, διευθυντή της Repsol Honda, να δίνει συνέντευξη λίγο μετά την απόφαση του Marc να απέχει από τον αγώνα της Κυριακής στο Assen.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει, ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε μία άσχημη πτώση από highsiding στον warm-up γύρο στο Sachsenring, όπου εκτός από το σπασμένο δάχτυλο, όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια, είχε χτυπήσει και στα πλευρά του, με το χτύπημα να αποδεικνύεται πιο σοβαρό από την αρχική γνωμάτευση. Ο Marc Marquez είχε αποφασίσει να μην τρέξει στον αγώνα της Κυριακής στην Γερμανία, μετά από πέντε πτώσεις που είχε σημειώσει στην αγαπημένη του πίστα, παρά το γεγονός ότι οι γιατροί τον είχαν κρίνει ικανό να αγωνιστεί.

Στα Q1 ωστόσο, στον γύρο της Ολλανδίας, κατά τη διάρκεια της τακτικής του Marquez να ακολουθεί ταχύτερο αναβάτη για να καταφέρει να πλασαριστεί σε μία καλύτερη θέση, ο Ισπανός συγκρούστηκε με τον Enea Bastianini. Το συμβάν αυτό επιδείνωσε την κατάσταση των ήδη ταλαιπωρημένων πλευρών του, ενώ μετά και την 17η θέση στον αγώνα Sprint στην ολλανδική πίστα, πίσω ακόμα και από τον δοκιμαστή της Aprilia, Lorenzo Savadori, ο Marquez αποφάσισε να μην πάρει επιπλέον ρίσκα, έχοντας πολλούς πόνους και βλέποντας ότι δεν μπορεί να βρεθεί στο γκρουπ των γρήγορων.

 

ΜΜ93

Ο Ισπανός δήλωσε ότι την Τρίτη, υποβλήθηκε σε λεπτομερή έλεγχο στην Μαδρίτη, με όλα να βαίνουν καλώς. Όπως είπε, “μερικές φορές είναι δύσκολο να καταλάβεις με ένα πλευρό αν πρόκειται για μία μικρή ρωγμή ή για σπάσιμο. Έκανα όλες τις εξετάσεις και μου είπαν ότι είναι ένα απλό σκίσιμο.”

Συνεχίζοντας ο Marc, “Ήδη από την Πέμπτη ένιωθα κάποιες ενοχλήσεις στο πλευρό μου. Το βράδυ της Παρασκευής ο πόνος χειροτέρεψε, και το Σάββατο μετά το Sprint έγινε ακόμα χειρότερος”. Όπως παραδέχτηκε ο ίδιος το βράδυ του Σαββάτου δεν κοιμήθηκε, κάτι που τον οδήγησε στο ιατρικό κέντρο για να εξεταστεί ξανά, όπου του επιβεβαίωσαν ότι πρόκειται για κάταγμα.

Μετά την απόφαση του Marquez να μην συμμετάσχει στον αγώνα της Κυριακής, ο διευθυντής της Repsol Honda, Alberto Puig δήλωσε: “Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει στην ζωή του και η Honda είναι μία εταιρεία που θέλει ανθρώπους που χαίρονται να δουλεύουν μαζί της. Έχουμε συμβόλαιο με τον Marc, όμως η Honda τον σέβεται πολύ. Θέλω να πιστεύω ότι θα μείνει, όμως δεν έχω μαγικό ραβδί”.

Όπως ήταν φυσικό, οι δηλώσεις του Puig φούντωσαν τις φήμες που θέλουν τον Marquez να αποχωρεί από την Honda μετά το τέλος της φετινής αγωνιστικής σεζόν, ενώ στη συνέντευξη που παραχώρησε ο Ισπανός πολυπρωταθλητής, του έγινε σχετική ερώτηση

MM93

Ο ίδιος δεν θέλησε να απαντήσει ευθέως, και δήλωσε τα εξής “Είμαι σε ένα δύσκολο σημείο αυτή την στιγμή. Δεν μπορείς να αποφασίσεις για το μέλλον σου όταν είσαι σε αυτή την κατάσταση. Πρέπει να ξαναφτιάξω την σωματική και ψυχολογική μου κατάσταση τον επόμενο ενάμισι μήνα. Βρίσκομαι στην πιο δύσκολη στιγμή της καριέρας μου. Ταυτόχρονα όμως, είμαι πολύ τυχερός που βιώνω μία από τις καλύτερες στιγμές μου στην προσωπική μου ζωή. Έχω μία πολύ καλή και σταθερή ομάδα γύρω μου. Με βοηθάει πολύ να συνεχίσω να πιέζω και να πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω. Απολαμβάνω την υποστήριξη των ανθρώπων που έχω γύρω μου. Θα βασιστώ σε αυτό κατά τη διάρκεια αυτού του καλοκαιρινού διαλείμματος για να προσπαθήσω να ξεκινήσω και πάλι στο Silverstone με το ίδιο επίπεδο δέσμευσης όπως στο Portimao. Η προσέγγιση είναι διαφορετική, αλλά η δέσμευση είναι η ίδια”.

Ετικέτες

Alpe Adria: Νίκες Βεντούρα, Καρακώστα και Παπαγεωργίου – Όλα τα αποτελέσματα των Ελλήνων

Βάθρα και νίκες για την ελληνική αποστολή
alpe
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο πρώτος από τους έξι γύρους του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria διεξήχθη στο Grobnik της Κροατίας με έντονη την ελληνική παρουσία που πέτυχε νίκες και βάθρα.

SSP 300

Ο 13χρονος Αντώνης Βεντούρας είχε πάρει την pole position στην κατηγορία και ξεκίνησε έτσι τον αγώνα από την πρώτη σειρά εκκίνησης, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι υπόλοιποι αναβάτες είναι κατά αρκετά χρόνια μεγαλύτεροί του. Ο Έλληνας αναβάτης βρισκόταν στον πρώτο αγώνα στο μπροστινό γκρουπ συνεχώς και τελικά πήρε τη νίκη με slipstreaming, περνώντας μπροστά ακριβώς πριν τη γραμμή του τερματισμού.

Στον δεύτερο αγώνα, το σκηνικό ήταν παρόμοιο με τον νεαρό αναβάτη να βρίσκεται συνεχώς στο μπροστινό γκρουπ, τερματίζοντας τελικά δεύτερος σε μία συνολικά εξαιρετική εμφάνιση.

 

Sportbike / Yamaha R7 Cup

Στην κατηγορία συμμετείχε η Τόνια Κορρέ που μάλιστα πραγματοποίησε τον πρώτο της αγώνα πάνω στην σέλα της Yamaha R7 που θα αγωνίζεται από φέτος. Η 15χρονη αναβάτρια προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα μοτοσυκλέτα και να μαζέψει δεδομένα για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Στον πρώτο αγώνα τερμάτισε στη 10η θέση και στον δεύτερο αγώνα βελτιώνοντας τους χρόνους της, πήρε την 8η θέση.

Αυτά όσον αφορά στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Sportbike, ενώ στην επιμέρους κατάταξη του Yamaha R7 Cup η Ελληνίδα αναβάτρια διακρίθηκε με μια τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος και άνοδο στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο δεύτερο.

 

STK 1000/SBK

Ο Δημήτρης Καρακώστας ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα από τη 10η θέση και ανέβαινε συνεχώς παίρνοντας τελικά την 5η γενικής και την πρώτη θέση στα STK 1000. Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε τον δεύτερο αγώνα από την 9η θέση, τερμάτισε στην 7η θέση γενικής και δεύτερος στην κατηγορία STK 1000.

 

SSP 600-NG/STK 600

Στην κατηγορία αυτή είχαμε τρεις ελληνικές συμμετοχές, τους Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη και Διονύση Μάρτη. Μάλιστα ο Φουρθιώτης στάθηκε άτυχος, καθώς αντιμετώπισε την Παρασκευή μηχανικό πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του και δεν κατάφερε να αγωνιστεί.

Στον πρώτο αγώνα ο Παπαγεωργίου ξεκίνησε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 22η. Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Παπαγεωργίου στην έκτη θέση γενικής και την τρίτη της κατηγορίας SSP, ενώ ο Μάρτης τερμάτισε 18ος.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Παπαγεωργίου εκκινούσε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 18η. Ο Παπαγεωργίου ήταν από την αρχή στο μπροστινό γκρουπ και έδινε μάχες για το βάθρο. Η καρό σημαία τον βρήκε στην 6η θέση γενικής και στην τρίτη θέση της κατηγορίας SSP, με τον Μάρτη να τερματίζει 15ος και να συλλέγει τον πρώτο του βαθμό.

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Παπαγεωργίου κέρδισε και τον σύντομο αγώνα Sprint, ανεβαίνοντας έτσι συνολικά τρεις φορές στο βάθρο των νικητών.