Με εργοστασιακές μοτοσυκλέτες η Avintia το 2020 (αλλά δεν είναι βέβαιο αν θα είναι Ducati!)

Μένει ο Tito Rabat στα MotoGP και έρχεται νέος μεγάλος χορηγός
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/8/2019

Τριπλή είδηση μας ήρθε από την ομάδα της Avintia, λίγο πριν την εκκίνηση του δεύτερου κύκλου αγώνων των MotoGP. Η πρώτη αφορά την ανανέωση του συμβολαίου του Tito Rabat, δίνοντας τέλος στις φήμες που τον ήθελαν να μεταπηδά στα SBK. Όμως για να γίνει αυτό, φαίνεται πως έπρεπε η ομάδα της Avintia να βρει πρώτα τα χρήματα (δηλαδή τον σπόνσορα) που θα αναλάμβανε το κόστος συμμετοχής του στον κορυφαίο και πανάκριβο θεσμό των MotoGP. Στην ανακοίνωσή της η Avintia δεν κατονομάζει τον νέο χορηγό, όμως λέει πως είναι πολύ μεγάλη εταιρεία. Τόσο μεγάλη, που το 2020 η ομάδα θα έχει την οικονομική δυνατότητα να χρησιμοποιεί ίδιες μοτοσυκλέτες με τις εργοστασιακές και όχι της προηγούμενης χρονιάς ή υβρίδια και μάλιστα θα έχει στα box της μόνιμο εργοστασιακό μηχανικό! Όμως εκείνο που δεν μας είπε, είναι αν αυτές οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες θα είναι της Ducati. Θυμίζουμε πως η Ducati έχει υποσχεθεί στην Pramac πως ο Jack Miller θα έχει εργοστασιακή Desmosedici το 2020, δηλαδή δύο επιπλέον εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, αφού κάθε αναβάτης χρειάζεται τουλάχιστον δύο σε κάθε αγώνα. Θα μπορέσει άραγε η μικρή ιταλική εταιρεία να έχει την επόμενη σεζόν (τουλάχιστον) οκτώ, εργοστασιακών προδιαγραφών, μοτοσυκλέτες σε κάθε αγώνα; Η Yamaha και η KTM φέτος έχουν τόσες, όμως η Honda έχει έξι και η Aprilia με την Suzuki μόλις τέσσερις. Αν η Ducati δώσει σε όλους τους αναβάτες της εργοστασιακές μοτοσυκλέτες το 2020, τότε δεν μιλάμε για οκτώ αλλά για δώδεκα full-factory μοτοσυκλέτες! Δεν έχει γινεί ποτέ ξανά κάτι τέτοιο.

Ήδη κυκλοφορούν φήμες, πως η Avintia θα γίνει το 2020 δορυφορική ομάδα της Suzuki. Προφανώς θα μάθουμε ακριβώς τι θα γίνει πολύ πριν τελειώσει το φωτεινό πρωτάθλημα, καθώς ένας χορηγός που μπορεί να αντέξει οικονομικά τη συμμετοχή εργοστασιακών μοτοσυκλετών στα MotoGP είναι πολύ μεγάλος ελέφαντας για να τον κρύψεις για πολύ καιρό. Το ίδιο ισχύει και για τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες που είναι μετρημένα κουκιά. 

MotoGP, Mugello – Κανονικά στο FP1 ο Marc Marquez - Πέρασε ιατρικά, επανεξέταση αύριο

Ο πρωταθλητής θα δώσει το παρών αύριο, Παρασκευή 29/5, στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές FP1
mm93
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

28/5/2026

Η επιστροφή του Marc Marquez στην ενεργό δράση μετά τον τραυματισμό του στον αγώνα Sprint του Le Mans και το κάταγμα στο αριστερό πόδι επιβεβαιώθηκε πριν λίγη ώρα, καθώς ο Ισπανός πέρασε από τον ιατρικό έλεγχο του MotoGP και έχει πλέον το ελεύθερο να συμμετάσχει στο FP1.

Αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως θα αγωνιστεί και το σαββατοκύριακο, καθώς τόσο οι γιατροί όσο και ο ίδιος διατηρούν τις επιφυλάξεις τους, αναμένοντας το πώς θα αντιδράσει το σώμα του μετά τις πρωινές δοκιμές της Παρασκευής.

Όταν, εξερχόμενος του ιατρικού κέντρου στο Mugello, ρωτήθηκε από δημοσιογράφους αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί, ο Marquez απάντησε χαριτολογώντας, “σίγουρα είμαι έτοιμος να εξεταστώ,” γεγονός που αντανακλά την αβεβαιότητα που πιθανώς και ο ίδιος αισθάνεται για τον βαθμό ετοιμότητάς του.

Πλέον αναμένουμε την ολοκλήρωση του αυριανού FP1 (12:45-13:30 ώρα Ελλάδας), οπότε ο Marquez θα ξαναπεράσει από το ιατρικό κέντρο της πίστας για επανέλεγχο και, ελπίζουμε, την τελική έγκριση για τη συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου στο Mugello.

Ετικέτες