MotoE 2020: Συνεχίζει με την Avant Ajo ο Tuuli!

Στόχος το κύπελλο!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

31/1/2020

Μετά από μια τρικυμιώδη αρχή πέρσι, το πρώτο Kύπελλο της MotoE κατάφερε να ολοκληρωθεί με επιτυχία και τον Matteo Ferrari να είναι ο τελικός νικητής. Ωστόσο, τον πρώτο αγώνα στην ιστορία του Kυπέλλου των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, στο Sachsenring κέρδισε ο Σουηδός Niki Tuuli, χωρίς όμως να δει την καρό σημαία…αλλά τις κόκκινες λόγω της πτώσης του Savadori στην K8. Με πάνω από το μισό του αγώνα να έχει συμπληρωθεί τότε, ο Tuuli ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου και έγινε ο πρώτος νικητής στα MotoE.

Για το 2020, ο 24χρονος Σουηδός αναβάτης θα συνεχίσει την πορεία του στα MotoE με την ίδια ομάδα, την Ajo MotoE. Ωστόσο, η νέα συνεργασία της ομάδας με την Avant Tecno Oy, αλλάζει το όνομά της Avant Ajo MotoE και μαζί αλλάζουν και τα επίσημα χρώματα. Φέτος, το κύπελλο της MotoE μεγάλωσε κατά έναν αγώνα, ενώ πολλοί από αυτούς θα πραγματοποιηθούν σε νέες πίστες όπως τη Jerez και το Assen.

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν στα MotoE επειδή θα έχουμε μαζί μας τον Niki Tuuli και όλους τους χορηγούς μας”, είπε ο Ajo. Η πορεία του Tuuli ήταν πτωτική μετά τη νίκη του στον πρώτο αγώνα καθώς δεν κατάφερε να ξαναβρεθεί σε μια θέση του βάθρου. Επιπρόσθετα είχε και τον τραυματισμό του στο Misano, που τον εμπόδισε απ' το να λάβει μέρος στον τελευταίο αγώνα του Κυπέλλου, ωστόσο ο Team Manager Aki Ajo, πιστεύει στον Tuuli και για τη νέα χρονιά στοχεύουν μαζί την κορυφή της βαθμολογίας.

Από τη μεριά του, ο Niki Tuuli ευχαρίστησε τον Aki Ajo που του έδωσε άλλη μια ευκαιρία, να αποδείξει την αξία του φέτος, μετά τη δύσκολη σεζόν που είχε πέρσι. “Είμαι πολύ χαρούμενος. Αισθάνομαι καλά, αλλά γνωρίζω πως έχω πολύ δρόμο μπροστά μου μέχρι να ξαναφτάσω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης. Με την ομάδα θα δουλέψουμε σκληρά τη νέα σεζόν και θα προσπαθήσουμε να μην κάνουμε κανένα λάθος”, είπε ο Tuuli.

Ετικέτες

MotoGP 2026: Παρουσιάστηκε η ομάδα Monster Energy Yamaha!

Μπαίνει στην εποχή του V4 - Παρουσιάζει την αγωνιστική ομάδα στην Ινδονησία
Monster Energy Yamaha
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/1/2026

Η Yamaha αποκάλυψε στην Τζακάρτα τη νέα YZR-M1 με V4 κινητήρα με την οποία θα τρέξει στο πρωτάθλημα το 2026, ανανεωμένο χρωματισμό και το δίδυμο των αναβατών της.

Η ομάδα Monster Energy Yamaha MotoGP παρουσίασε επίσημα την αγωνιστική της ταυτότητα για το 2026 στην Ινδονησία, σηματοδοτώντας την αρχή της πολυαναμενόμενης “εποχής V4” για τη Yamaha. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Τζακάρτα στο πλαίσιο του Yamaha Motor Indonesia 3S Dealer Meeting και αποτέλεσε την πρώτη δημόσια εμφάνιση της πλήρως ανασχεδιασμένης YZR-M1.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Η νέα livery διατηρεί το χαρακτηριστικό μοτίβο, “camouflage”, αλλά με περισσότερο μπλε και λευκό, τονίζοντας τον εργοστασιακό χαρακτήρα της ομάδας. Την αποκάλυψη έκαναν οι Fabio Quartararo και Alex Rins, οι οποίοι θα οδηγήσουν τη νέα μοτοσυκλέτα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2026.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Quartararo παρά την αρχική δυσαρέσκεια με την V4, φάνηκε τώρα πιο ενθουσιώδης, λέγοντας “Είμαι έτοιμος να ξανανέβω στη σέλα! Η παρουσίαση της ομάδας είναι πάντα η στιγμή που χτίζεται ο ενθουσιασμός για τη νέα σεζόν και οι Ινδονήσιοι φίλαθλοι είναι απίστευτοι. Ο V4 είναι μια τεράστια αλλαγή και ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί στην πίστα. Προπονήθηκα σκληρά όλο τον χειμώνα και είμαι έτοιμος να δώσω τα πάντα.”

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο ομόσταυλος του, Alex Rins πρόσθεσε, “Είναι πάντα ξεχωριστό το να έρχομαι στην Ινδονησία. Η περσινή χρονιά τελείωσε θετικά για μένα και θέλω να συνεχίσω με την ίδια ορμή. Η νέα μοτοσυκλέτα μας δίνει περισσότερες δυνατότητες εξέλιξης, κάτι που μας παρακινεί ιδιαίτερα. Είναι μια νέα εποχή για τη Yamaha και είμαι χαρούμενος που είμαι μέρος της.”

Ο Takahiro Sumi, Γενικός Διευθυντής του τμήματος εξέλιξης μηχανοκίνητου αθλητισμού της Yamaha, τόνισε ότι η παράλληλη εξέλιξη της V4 YZR-M1 μαζί με το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2025 ήταν μια πρωτόγνωρη πρόκληση, με τα πρώτα σημάδια να είναι ενθαρρυντικά, καλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα, ισχυρότερη επιτάχυνση και πιο σταθερή αίσθηση.

Ο Paolo Pavesio, μάνατζερ του αγωνιστικού τμήματος της  Yamaha, είπε “Η νέα M1 μας δίνει πολύ μεγαλύτερο περιθώριο εξέλιξης. Θα μαθαίνουμε γύρο με τον γύρο και αγώνα με τον αγώνα. Η Ινδονησία είναι το ιδανικό μέρος για να ξεκινήσει αυτό το νέο κεφάλαιο, καθώς φιλοξενεί μία από τις πιο παθιασμένες κοινότητες μοτοσυκλετιστών στον κόσμο”.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Massimo Meregalli, Διευθυντής της Ομάδας, υπογράμμισε ότι ο βασικός στόχος για το 2026 είναι η απόδοση και η συνέπεια από αγωνιστικό Σαββατοκύριακο σε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, καθώς η ομάδα θα γνωρίζει τη νέα μοτοσυκλέτα στην πράξη.

Μετά από μια σεζόν 2025 όπου η Yamaha έφτασε κοντά στη νίκη, όλα δείχνουν πως το νέο V4 project μπορεί να αποτελέσει το μέσο για την επιστροφή στην κορυφή. Οι πρώτες πραγματικές απαντήσεις θα έρθουν σύντομα, με τις δοκιμές στη Sepang να σηματοδοτούν την αρχή της νέας, μεταβατικής εποχής.

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις των ομάδων των MotoGP εδώ.