MotoGP 2019 – Προσωρινό Ημερολόγιο Αγώνων!

Ανακοινώθηκε μόλις
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/9/2018

Μόλις ανακοινώθηκε το προσωρινό ημερολόγιο αγώνων για την σεζόν του 2019, που στην γλώσσα των MotoGP σημαίνει και απαράλαχτο, καθώς σπάνια έχουν γίνει αλλαγές. Υπάρχει εδώ ένα ερωτηματικό βέβαια, καθώς παραμένει το Silverstone στο ημερολόγιο, την στιγμή που έχει ξεκάθαρα ειπωθεί από την πλευρά της Dorna πως αν δεν στρωθεί εκ νέου με άσφαλτο θα ακυρώσουν το συμβόλαιο τους.

Θα θέλαμε να δούμε εκεί μία υποσημείωση για τον αγώνα του Silverstone, πώς παραμένει για επιβεβαίωση, όμως αυτό θα ήταν αντίθετο προς το συμβόλαιο που υπάρχει ήδη. Δηλαδή μία τέτοια υποσημείωση θα έθετε το συμβόλαιο υπό αμφισβήτηση, μονομερώς από την πλευρά της Dorna, χωρίς αυτό να έχει λυθεί και ακυρωθεί. Άρα θα μπορούσε η πίστα να ζητήσει την αποζημίωσή της. Όσο το ζήτημα παραμένει άλυτο, παρόλο που η πίστα στέλνει εξώδικα σε όποιον δημοσιογράφο μιλά για κατασκευαστικό λάθος, την στιγμή που πρώτοι που το ανέφεραν ήταν οι ίδιοι οι αναβάτες, η συγκεκριμένη καταχώρηση στο ημερολόγιο θα έχει την μεγαλύτερη πιθανότητα αλλαγής.

Από εκεί και πέρα δεν υπάρχουν αλλαγές στις υπόλοιπες πίστες, την στιγμή που είχε ακουστεί δυνατά το ενδεχόμενο να προστεθεί τουλάχιστον το Μεξικό, αλλά και η εξαιρετική πίστα της Φιλανδίας που βέβαια εκεί η καλοκαιρία διαρκεί ελάχιστα… Τίποτα από αυτά δεν συνέβη και το ημερολόγιο του 2019 δεν έχει πρακτικά διαφορές.

Η πρώτη εκτίμηση για το γεγονός πώς δεν μπήκε στο πρόγραμμα η Φινλανδία και το Μεξικό, είναι οι ίδιοι οι αναβάτες που έθεσαν δύο εμπόδια. Πρώτα πως δεν ήθελαν –τουλάχιστον αυτή την σεζόν- να αυξηθούν οι αγώνες κι έπειτα πως το Μεξικό είναι φτιαγμένο με νοοτροπία F1 και ορισμένα πρότυπα ασφαλείας, όπως οι έξοδοι διαφυγής προβληματίζουν…

Θυμηθείτε: MotoGP: Νέα πίστα στην Φινλανδία

Βέβαια η επόμενη σεζόν έχει τόσες αλλαγές από μόνη της, που νέες πίστες θα δημιουργούσαν προβλήματα προσαρμογής. Ξεκινά το FIM Enel MotoE™ World Cup, σχεδόν όλες οι ομάδες έχουν τελείως διαφορετική σύνθεση, από τους αναβάτες έως τους μηχανικούς, και ο ανταγωνισμός αναμένεται ακόμα πιο σκληρός από φέτος. Μία γεύση από αυτό θα μας έρθει στην Βαλένθια, όπου ο Lorenzo θα έχει δικαίωμα να δοκιμάσει την Honda και να δούμε πώς θα εξελιχθεί η προσαρμογή του, την στιγμή που δηλώνει πως αν συνέχιζε για τρίτη χρονιά στην Ducati θα ήταν άκρως ανταγωνιστικός ακόμη και για το πρωτάθλημα…

Αυτές είναι λοιπόν οι –προσωρινές- ημερομηνίες διεξαγωγής των αγώνων:

Αγώνας
Χώρα
Αυτοκινητοδρόμιο
Ημερ.διεξαγωγής
1
Κατάρ
Losail International Circuit
10 Μαρτίου *
2
Αργεντινή
Termas de Rio Hondo
31  Μαρτίου
3
ΗΠΑ
Circuit of the Americas
14 Απριλίου
4
Ισπανία
Circuito de Jerez-Ángel Nieto
05 Μαΐου
5
Γαλλία
Le Mans
19  Μαΐου
6
Ιταλία
Autodromo di Mugello
02 Ιουνίου
7
Ισπανία (Καταλονία)
Circuit de Barcelona-Catalunya
16  Ιουνίου
8
Ολλανδία
TT Circuit Assen
30  Ιουνίου
9
Γερμανία
Sachsenring
07  Ιουλίου
10
Τσεχία
Automotodrom Brno
04 Αυγούστου
11
Αυστρία
Red Bull Ring - Spielberg
11  Αυγούστου
12
Βρετανία
Silverstone Circuit
25  Αυγούστου
13
Ιταλία (Σαν Μαρίνο)
Misano World Circuit Marco Simoncelli
15 Σεπτεμβρίου
14
Ισπανία
MotorLand Aragon
22  Σεπτεμβρίου
15
Ταϊλάνδη
Chang International Circuit
06 Οκτωβρίου
16
Ιαπωνία
Twin Ring Motegi
20  Οκτωβρίου
17
Αυστραλία
Phillip Island Circuit
27  Οκτωβρίου
18
Μαλαισία
Sepang International Circuit
03 Νοεμβρίου
19
Ισπανία
Circuit Ricardo Tormo
17 Νοεμβρίου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*ο αγώνας του Κατάρ θα διεξαχθεί απογευματινή ώρα

Ετικέτες

MotoGP, Honda - Βρέθηκε ο αντικαταστάτης του Alberto Puig και δεν είναι αυτός που περιμέναμε

Ο Mikihiko Kawase στο τιμόνι της HRC από το 2027
Puig
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/6/2026

Χρέη Team Manager της εργοστασιακής ομάδας Honda HRC Castrol στο MotoGP θα αναλάβει ο Mikihiko Kawase από τη σεζόν του 2027, καθώς η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε πλέον επίσημα τον διάδοχο τον Alberto Puig σε μία από τις σημαντικότερες θέσεις του αγωνιστικού της προγράμματος.

Η αλλαγή ήταν ήδη γνωστό ότι θα πραγματοποιηθεί, καθώς η Honda είχε ανακοινώσει πως ο Alberto Puig θα αποχωρήσει από τον ρόλο του Team Manager στο τέλος του 2026, παραμένοντας όμως στην HRC ως σύμβουλος για τα προγράμματα του MotoGP και του WorldSBK.

Αρχικά τα σενάρια ήθελαν τον Davide Brivio, ο οποίος θα αποχωρήσει από την Trackhouse Aprilia στο τέλος της φετινής χρονιάς, να αναλαμβάνει τη θέση του Puig. Ωστόσο, η Honda επέλεξε τελικά μια λύση "εκ των έσω", προωθώντας τον Mikihiko Kawase στην κορυφαία διοικητική θέση της εργοστασιακής ομάδας.

Ο Kawase βρίσκεται στην HRC από το 2012 και γνωρίζει σε βάθος τη δομή και τη λειτουργία του αγωνιστικού τμήματος της Honda. Πριν αναλάβει το 2024 καθήκοντα Τεχνικού Διευθυντή στο πρόγραμμα MotoGP, είχε σημαντική συμμετοχή στο project της Moto3, όπου διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη και την επιτυχία των μοτοσυκλετών της Honda στις μικρότερες κατηγορίες.

“Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα αυτή η ευκαιρία να ηγηθώ μιας ομάδας με τόσο μεγάλη ιστορία και τόσες επιτυχίες,” δήλωσε ο Kawase μετά την ανακοίνωση της προαγωγής του.

HRC

“Θέλω να ευχαριστήσω τη Honda για την εμπιστοσύνη της, αλλά και τον Alberto Puig, ο οποίος υπήρξε για πολλά χρόνια ένας εξαιρετικός μέντορας και σύμβουλος. Η υποστήριξη και των δύο θα είναι καθοριστική για τη μελλοντική επιτυχία της ομάδας.

Το 2027 θα είναι μια χρονιά-ορόσημο για τα MotoGP, με τις μεγαλύτερες αλλαγές στους κανονισμούς μετά τη μετάβαση από τους δίχρονους στους τετράχρονους κινητήρες. Μέσα στη Honda πρέπει να συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό ώστε να ξεκινήσουμε δυνατά αυτή τη νέα εποχή και να επιστρέψουμε στη μάχη για τις πρώτες θέσεις”.

Η επιλογή του Kawase δείχνει πως η Honda επιθυμεί να διατηρήσει τη συνέχεια στο εσωτερικό της οργάνωσης, σε μια περίοδο που προετοιμάζεται για τις ριζικές τεχνικές αλλαγές του 2027, οι οποίες θα φέρουν νέους κινητήρες 850  κυβικών εκατοστών, διαφορετικές αεροδυναμικές προδιαγραφές και νέα τεχνολογικά δεδομένα για όλες τις εργοστασιακές ομάδες.

Παράλληλα, παραμένει ανοιχτό το ζήτημα της σύνθεσης των αναβατών της εργοστασιακής Honda για το 2027. Αν και δεν έχει υπάρξει ακόμη επίσημη ανακοίνωση, οι πληροφορίες θέλουν τη Honda να έχει θέσει ως βασικούς στόχους τους Fabio Quartararo και David Alonso για τη νέα εποχή των MotoGP. Εφόσον επιβεβαιωθεί αυτό το σενάριο, οι Joan Mir και Luca Marini, που αποτελούν το εργοστασιακό δίδυμο από το 2024, ενδέχεται να αποχωρήσουν από την ομάδα στο τέλος της χρονιάς.

Με τον Kawase πλέον στο τιμόνι της αγωνιστικής διαχείρισης και τον Puig σε συμβουλευτικό ρόλο, η Honda οργανώνει από τώρα τη μετάβασή της στη νέα εποχή των MotoGP, έχοντας ως βασικό στόχο την επιστροφή στην κορυφή μετά από αρκετά δύσκολα χρόνια για το ιαπωνικό εργοστάσιο.