MotoGP 2022 - Misano Preview by Michelin

Η πίστα, οι καιρικές συνθήκες και τα ελαστικά του αγώνα
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/8/2022
Για τον 14ο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP και τον τελικό της σεζόν 2022 του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIM Enel MotoE, η ομάδα της Michelin Motorsport κατευθύνεται προς την Ιταλία, για τον αγώνα Gran Premio Gryfyn di San Marino e della Riviera di Rimini, ιστορικά γνωστό ως το «Gran Prix του San Marino», στην πίστα Misano World Circuit Marco Simoncelli.
 
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Michelin:
 
"Η συγκεκριμένη πίστα αποτελεί μια από τις πιο δημοφιλής και καθιερωμένες πίστες στο ημερολόγιο αγώνων MotoGP από την επιστροφή του το 2007. Βρίσκεται κοντά στην πόλη του Ρίμινι στην Αδριατική Ριβιέρα κι έχει μήκος 4.226χλμ. Αποτελεί μια τεχνική πίστα και περιλαμβάνει δέκα δεξιές και έξι αριστερές στροφές.  Αποτελεί μια από τις πιο περίπλοκες πίστες στο ημερολόγιο των αγώνων. Με κλειστές στροφές, στροφές με υψηλή ταχύτητα, ελαφρώς ανοιχτές και με μια μικρή ευθεία 530 μέτρων, η πίστα έχει μεγάλες απαιτήσεις από το μπροστινό ελαστικό. Τα κατάλληλα σχεδιασμένα ελαστικά MICHELIN Power Slick θα είναι διαθέσιμα, ώστε να ανταπεξέλθουν τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης πίστας και να προσφέρουν τους αναβάτες τις μέγιστες επιδόσεις. 
Η γκάμα ελαστικών MICHELIN Power Slick 2022 για τον αγώνα στο Misano θα είναι διαθέσιμη σε μαλακά, μεσαία και σκληρά μείγματα γόμας για τον εμπρός τροχό, όλα συμμετρικής σχεδίασης.  Ενώ τα μαλακά, μεσαία και σκληρά μείγματα γόμας για τον πίσω τροχό θα είναι ασύμμετρης σχεδίασης και θα φέρουν πιο σκληρό μείγμα γόμας στο δεξί τμήμα του πέλματος για να μπορούν να ανταπεξέλθουν καλύτερα στις δέκα δεξιές στροφές της πίστας καθ 'όλη τη διάρκεια των 27 γύρων του αγώνα.
Λόγω της γεωγραφικής θέσης, καθώς είναι πολύ κοντά στην ακτή είναι πολύ πιθανό για τη Michelin να έρθει αντιμέτωπη με συνθήκες βροχής, συνεπώς θα υπάρχουν διαθέσιμα τα MICHELIN Power Rain. Η γκάμα των μπροστινών ελαστικών θα είναι διαθέσιμη σε μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας, όλα συμμετρικής σχεδίασης, ενώ τα πίσω ελαστικά θα είναι ασύμμετρης σχεδίασης με μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας και θα φέρουν πιο σκληρό μείγμα γόμας στο δεξί τμήμα του πέλματος, για να παρέχουν τους αναβάτες την απόλυτη πρόσφυση σε περίπτωση βροχής
Για τους αναβάτες MotoE, η Michelin θα έχει διαθέσιμα τα γνωστά μείγματα γόμας των ελαστικών Slick και Rain, με την καινοτόμο γκάμα MICHELIN Power Slick που είναι σχεδιασμένη με υψηλότερο ποσοστό βιώσιμων και ανακυκλωμένων υλικών –33% στα μπροστινά ελαστικά και 46% στα πίσω.
Σχολιάζοντας τον αγώνα αυτού του Σαββατοκύριακου, ο Piero Taramasso, Michelin Two-Wheel Motorsport Manager, δήλωσε: «Από τότε που η πίστα ανακαινίστηκε, τα επίπεδα πρόσφυσης είναι πιο σταθερά, αλλά με τα δύο Σαββατοκύριακα αγώνων εδώ στο Misano πέρυσι που επηρεάστηκαν από τη βροχή, οι ομάδες δεν είχαν πραγματικά αρκετό στεγνό χρόνο προετοιμασίας για τους αγώνες. Ελπίζω ότι αυτή τη φορά οι καιρικές συνθήκες θα είναι βελτιωμένες και πιο συνεπείς και ως εκ τούτου θα τους επιτρέψει να αξιοποιήσουν με τον  καλύτερο τρόπο τα μείγματα γόμας της γκάμας  ελαστικών μας για το 2022. Σύμφωνα με τη στρατηγική «Όλα Βιώσιμα» του Ομίλου Michelin και για να τονίσουμε και να αναδείξουμε τις προόδους που έχουμε κάνει στη βιωσιμότητα, θα προμηθεύσουμε τα ειδικά σχεδιασμένα και πιο βιώσιμα ελαστικά μας για τους δύο αγώνες MotoE αυτό το Σαββατοκύριακο. Αυτά θα προσφέρουν σταθερή πρόσφυση και γρήγορη προθέρμανση, παράγοντες που θα συμβάλλουν ώστε οι θεατές να απολαύσουν ένα κατάλληλο και συναρπαστικό φινάλε στο τέλος της σεζόν MotoE 2022».
 
Η έναρξη των αγώνων για το MotoGP θα γίνει την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου με τα δυο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών και το Σάββατο με δυο ακόμα πριν τα Προκριματικά. Τα φώτα της εκκίνησης για τον αγώνα Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini θα σβήσουν στις 14 :00 το μεσημέρι (τοπική ώρα) την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου.
 
Στο MotoE οι ελεύθερες δοκιμές και τα Προκριματικά θα πραγματοποιηθούν ην Παρασκευή και το απόγευμα του Σαββάτου θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος αγώνας. Ο δεύτερος αγώνας κι ο τελευταίος αγώνας της σεζόν, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή το απόγευμα.

ΜotoGP: Και επίσημα Ο Jack Miller στην Prima Pramac Yamaha MotoGP για το 2026

Ανακοινώθηκε ο ομόσταυλος του Toprak Razgatlıoğlu για τη νέα σεζόν
Miller renewed
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

4/9/2025

Η Yamaha και η Prima Pramac Yamaha MotoGP ανακοίνωσαν την ανανέωση της συνεργασίας τους με τον Jack Miller για το 2026, ολοκληρώνοντας έτσι το δίδυμο της ομάδας για τη νέα χρονιά.

Ο Αυστραλός είδε τις πιέσεις που άσκησε να καρποφορούν και τώρα ανακοινώθηκε και επισήμως από την Yamaha πως θα βρεθεί δίπλα στον πρωτοεμφανιζόμενο στο MotoGP και διπλό Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK, Toprak Razgatlıoğlu.

Ο Miller, που επέστρεψε φέτος στα χρώματα της Pramac μετά την πρώτη του θητεία (2018–2020), έχει συμβάλει σημαντικά στο έργο εξέλιξης της Yamaha YZR-M1, καταγράφοντας μέχρι στιγμής καλύτερο αποτέλεσμα την 5η θέση στο GP των ΗΠΑ στο Austin.

Ο Αυστραλός δήλωσε για την ανανέωση της συνεργασίας: “Είμαι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω με τη Yamaha και την Prima Pramac Yamaha MotoGP. Η επιστροφή μου στην Pramac ήταν φανταστική και ανυπομονώ να δουλέψω σκληρά ώστε να βοηθήσω στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας και να κλείσουμε τη διαφορά από τους άλλους κατασκευαστές. Πιστεύω πως τα καλύτερα έρχονται. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τη Yamaha, την Pramac και τους Paolo Pavesio και Paolo Campinoti, για την εμπιστοσύνη τους.”

Την ίδια στιγμή, η ομάδα αποχαιρέτησε τον Miguel Oliveira, ευχαριστώντας τον για την προσφορά του στην πρώτη χρονιά συνεργασίας με τη Yamaha και ευχόμενη καλή συνέχεια στην καριέρα του.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Paolo Campinoti, τόνισε, “Ο Jack έχει ιδιαίτερη θέση στην ιστορία της Pramac και η επιστροφή του μας γέμισε χαρά. Πέρα από τον ανθρώπινο παράγοντα, η συμβολή του στην εξέλιξη της YZR-M1 ήταν καθοριστική. Η επιβεβαίωσή του ως επίσημου αναβάτη Yamaha για το 2026 είναι πολύ σημαντική. Θέλω, επίσης, να ευχαριστήσω τον Miguel για την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό του. Ήταν χαρά μας που τον είχαμε στην ομάδα.”

Από την πλευρά του, ο διευθυντής της ομάδας, Gino Borsoi, πρόσθεσε, “Είμαι πολύ ικανοποιημένος που ο Jack θα συνεχίσει μαζί μας. Έχουμε καταλάβει καλύτερα ο ένας τον άλλο και είμαι βέβαιος πως μπορούμε να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο. Δύο χρόνια είναι το ιδανικό διάστημα για να “κουμπώσουν” όλα τα γρανάζια. Την ίδια στιγμή, θέλω να ευχαριστήσω τον Miguel για τη δουλειά του, παρά την ατυχία με τον τραυματισμό. Ελπίζω να δείξει την πραγματική του αξία στους τελευταίους αγώνες.”