MotoGP: Αναβάλλεται και ο αγώνας στο Le Mans!

Το τραγικό σερί δεν έχει σταματημό
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/4/2020

Με μια λιτή ανακοίνωση, η οποία κατά κάποιο τρόπο τονίζει και την τραγικότητα του θέματος, οι FIM, IRTA και Dorna ανακοίνωσαν την αναβολή και του GP του Le Mans (Shark Helmets Grand Prix de France), εξαιτίας –τι άλλο;- την πανδημίας του κορωνοϊού.

Ο αγώνας ήταν προγραμματισμένος για τις 15 με 17 Μαΐου στο Bugatti Cirvuit (όπως ονομάζεται η πίστα στο Le Mans), αλλά οι τελευταίες εξελίξεις της πανδημίας, οδήγησε αναγκαστικά σε επαναπρογραμματισμό του event.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, λόγω της ρευστής κατάστασης που επικρατεί, με τις συνθήκες και τα δεδομένα να αλλάζουν κάθε ώρα, δεν μπορούν προς το παρόν να οριστούν νέες ημερομηνίες διεξαγωγής του GP της Γαλλίας, αλλά και του προσφάτως αναβληθέν GP της Jerez. Οι διοργανωτές θα περιμένουν να ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο και το πότε θα μπορούν να πραγματοποιηθούν οι συγκεκριμένοι αγώνες, ενώ τότε θα δοθεί στην δημοσιότητα και το ανανεωμένο ημερολόγιο.

Ετικέτες

MotoGP: H Yamaha με πέντε αναβάτες στην Καταλονία

Ευκαιρία για σημαντικά συμπεράσματα μετά την 6η θέση του Fabio Quartararo
fernandez
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/5/2026

Ο αναβάτης δοκιμών της Yamaha, Augusto Fernandez, επιστρέφει ως wildcard στον αγώνα MotoGP της Καταλονίας αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στον προηγούμενο αγώνα, ο Fabio Quartararo πέτυχε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα για τη Yamaha τερματίζοντας στην 6η θέση, 7,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή και τον Jorge Martin. Μάλιστα ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε μετά τον αγώνα: “Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες στους πρώτους τέσσερις αγώνες, αυτός ήταν ο πρώτος στον οποίο αρχίσαμε να τα πηγαίνουμε λίγο καλύτερα και πιστεύουμε ότι ήταν σαφώς το καλύτερο Σαββατοκύριακο της σεζόν. Νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προόδου. Έδωσα το μέγιστο στην εκκίνηση. Ήξερα ότι ήταν η ευκαιρία μου να βρεθώ μπροστά και έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να παραμείνω για πολύ σε αυτή τη θέση, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να φύγουμε ευχαριστημένοι”.

Στον αγώνα της Καταλονίας που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο, θα συμμετέχει και πέμπτος αναβάτης της Yamaha, ο επίσημος δοκιμαστής Augusto Fernandez.

“Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ και πάλι στην Ισπανία. Η Βαρκελώνη είναι μια πίστα που μου αρέσει, οπότε ανυπομονώ να περάσω ένα καλό Σαββατοκύριακο και να συνεχίσω το πρόγραμμα ανάπτυξης της μοτοσυκλέτας μας.” Μένει να δούμε αν η εξαιρετική εμφάνιση του Quartararo ήταν “πυροτέχνημα”, ή αν όντως οι Ιάπωνες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για τη βελτίωση του V4.