Με μια λιτή ανακοίνωση, η οποία κατά κάποιο τρόπο τονίζει και την τραγικότητα του θέματος, οι FIM, IRTA και Dorna ανακοίνωσαν την αναβολή και του GP του Le Mans (Shark Helmets Grand Prix de France), εξαιτίας –τι άλλο;- την πανδημίας του κορωνοϊού.
Ο αγώνας ήταν προγραμματισμένος για τις 15 με 17 Μαΐου στο Bugatti Cirvuit (όπως ονομάζεται η πίστα στο Le Mans), αλλά οι τελευταίες εξελίξεις της πανδημίας, οδήγησε αναγκαστικά σε επαναπρογραμματισμό του event.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, λόγω της ρευστής κατάστασης που επικρατεί, με τις συνθήκες και τα δεδομένα να αλλάζουν κάθε ώρα, δεν μπορούν προς το παρόν να οριστούν νέες ημερομηνίες διεξαγωγής του GP της Γαλλίας, αλλά και του προσφάτως αναβληθέν GP της Jerez. Οι διοργανωτές θα περιμένουν να ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο και το πότε θα μπορούν να πραγματοποιηθούν οι συγκεκριμένοι αγώνες, ενώ τότε θα δοθεί στην δημοσιότητα και το ανανεωμένο ημερολόγιο.
MotoGP - Ο Fabio Di Giannantonio είναι έτοιμος να αφήσει τη Ducati
Στα πρόθυρα συμφωνίας με τη Red Bull KTM Factory Racing
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
12/5/2026
Οι μεταγραφικές εξελίξεις στα MotoGP για το 2027 αρχίζουν ήδη να παίρνουν φωτιά και ένα από τα πιο ηχηρά ονόματα που βρίσκονται στο επίκεντρο είναι αυτό του Fabio Di Giannantonio.
Σύμφωνα με πληροφορίες ιταλικών μέσων, ο Ιταλός αναβάτης και μέχρι στιγμής κορυφαίος εκπρόσωπος της Ducati στη βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την KTM για τη σεζόν του 2027.
Παρότι ο Di Giannantonio αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας VR46 του Vanentino Rossi, δεσμεύεται απευθείας με τη Ducati Corse και διαθέτει πλήρως εργοστασιακή Desmosedici. Ωστόσο, όλα δείχνουν πως ο "Diggia" αναζητά πλέον μια θέση σε επίσημη εργοστασιακή ομάδα, κάτι που φαίνεται πως η KTM είναι έτοιμη να του προσφέρει.
Ο 27χρονος Ιταλός έρχεται από ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα στη σεζόν 2026, καθώς βρίσκεται τρίτος στο πρωτάθλημα πίσω από τους εργοστασιακούς αναβάτες της Aprilia, Marco Bezzecchi και Jorge Martin. Μετά τον αγώνα στο Le Mans, παραμένει η ταχύτερη Ducati στον τερματισμό, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική του φόρμα.
Ο Pablo Nieto της VR46 είχε δηλώσει στο γαλλικό GP ότι η ομάδα θέλει ξεκάθαρα να κρατήσει τον Ιταλό: "Θέλουμε να συνεχίσουμε μαζί του. Έχουμε εξαιρετική σχέση και κάθε χρόνο γινόμαστε όλο και πιο δυνατοί."
Παράλληλα ο διευθυντής ομάδας, Alessio Salucci, παραδέχθηκε ότι το ενδιαφέρον από άλλες ομάδες είναι έντονο: "Δεν είναι εύκολο να παραμείνει μαζί μας, γιατί υπάρχουν πολλές προτάσεις από άλλες ομάδες. Μετά τη Βαρκελώνη θα ξέρουμε περισσότερα. Τίποτα δεν έχει κλείσει στο 100% ακόμη."
Το επόμενο κεφάλαιο αναμένεται να γραφτεί στο Grand Prix της Καταλονίας στην Βαρκελώνη, όπου πιθανότατα θα υπάρξουν νεότερες εξελίξεις σε μία από τις πιο σημαντικές μετακινήσεις της αγοράς αναβατών ενόψει της ερχόμενης σεζόν 2027.