MotoGP: Ανάβουν τα αίματα στη Ducati

Τα παραπονάκια του Miller
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

7/3/2019

Φέτος η Ducati έρχεται αρκετά ανανεωμένη στο πρωτάθλημα, έχοντας δύο νέους αναβάτες στις ομάδες της. Αρχικά, η εργοστασιακή ομάδα επανδρώνεται απ’ τον Dovizioso που αποτελεί τον παλαιότερο αναβάτη της και που φέτος θα έχει για team mate τον συμπατριώτη του Danilo Petrucci. Στην πέρα όχθη η Pramac Ducati έχει για αναβάτες τον περσινό πρωταθλητή της Moto2, τον Francesco Bagnaia όπου κάνει το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία, έχοντας ήδη συγκεντρώσει την προσοχή πάνω του με τις επιδόσεις του στις επίσημες δοκιμές της Sepang. Ο Jack Miller συμπληρώνει την ομάδα, έχοντας περισσότερη εμπειρία στις μοτοσυκλέτες της Ducati, καθώς διανύει τη δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πάνω στη σέλα της Desmosedici.

Οι αναβάτες των δύο ομάδων, καθώς και ο Michelle Pirro που είναι ο αναβάτης εξέλιξης των Desmosedici, δοκιμάζουν νέα εξαρτήματα που θέλει να ελέγξει η Ducati, συνδράμοντας στην βελτίωση των μοτοσυκλετών της. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών φέτος, τόσο στην Sepang όσο και στο Qatar, αυτό που έγινε αντιληπτό ήταν πως ο Dovizioso δεν είχε τόσο ενεργό ρόλο στη δοκιμή των νέων εξαρτημάτων. Για την ακρίβεια δοκίμασε ορισμένα πράγματα εκ των οποίων τα είχαν δοκιμάσει πρώτα ο Pirro και οι υπόλοιποι αναβάτες των ομάδων.

Ο Petrucci απ’ την πλευρά του, όπως είχε αναφέρει κατά την παρουσίαση της ομάδας, ενστερνίζεται το ρόλο του που είναι να αποκτήσει περισσότερες γνώσεις απ’ τον Dovi και να τον βοηθήσει όπως μπορεί ούτως ώστε να νικήσει τον Marquez, ενώ παράλληλα  συνδράμει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Ο Miller που βρίσκεται στην δορυφορική ομάδα, εκτελεί τον ίδιο ρόλο όσον αφορά την εξέλιξη των Desmosedici καθώς δοκίμασε κι αυτός με την σειρά του μια μεγάλη γκάμα εξαρτημάτων στις δοκιμές που έγιναν. Όμως το πρόβλημα του Miller όπως δήλωσε, είναι ότι θεωρεί πως η Ducati χρησιμοποιεί αυτόν και τον Petrucci ως πειραματόζωα για την δοκιμή νέων εξαρτημάτων, σε αντίθεση με τον Dovi που κάνει το ίδιο πράγμα αλλά σε μικρότερο βαθμόΟ Petrucci απ’ την πλευρά του δεν αισθάνεται υπονομευμένος απ’ το όλο θέμα, αλλά αντιθέτως είναι πολύ χαρούμενος που βρίσκεται στην ομάδα και βοηθά στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, ενώ μάλιστα αγόρασε και σπίτι δίπλα απ’ την κατοικία του Dovizioso ώστε να ενισχυθούν οι σχέσεις τους μέσω της κοινής τους προπόνησης. Όμως δεν τάσονται όλοι οι αναβάτες υπέρ της άποψης του Petrucci, όπως επιβεβαιώνει η δήλωση του Miller.

Ειδικότερα ο Αυστραλός αναβάτης εξέφρασε τα παράπονά του λέγοντας: “Χρησιμοποιούν εμένα και τον Danilo ως τους συνδετικούς κρίκους μεταξύ της ομάδας των αναβατών εξέλιξης και του κύριου αναβάτη της Ducati που είναι ο Dovizioso. Ο οποίος μπορεί να μας χρησιμοποιήσει για να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα σε διαφορετικές συνθήκες αντί να το κάνει ο αναβάτης εξέλιξης.” Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο πως ο Miller χρησιμοποιεί την ίδια έκδοση της μοτοσυκλέτας που έχουν οι εργοστασιακοί αναβάτες της Ducati και πως στο παρελθόν ήταν ιδιαίτερα ενθουσιασμένος με το γεγονός, καθώς οι διαφορές της GP17 με την GP19 είναι τόσο μεγάλες, που είχε αναφέρει ότι είναι σαν να οδηγείς δύο μοτοσυκλέτες προερχόμενες από διαφορετικές εταιρείες. Συνέχισε τα καυστικά του σχόλια σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί η Ducati λέγοντας: “Υπάρχει μια πολύ στενή σχέση μεταξύ του Pirro εμού και του Petrucci. Πρώτα, ο Pirro δοκιμάζει τα νέα εξαρτήματα κι έπειτα τα στέλνουν σ’ μένα και τον Petrucci που είμαστε οι αμέσως επόμενοι που θα αποφανθούν αν βελτιώνουν της μοτοσυκλέτα ή όχι. Και στο τέλος τα εγκαθιστούν στις μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας.”

Τα πράγματα στη Ducati φαινόντουσαν πως έβαιναν πολύ καλά, έχοντας ήπιους ρυθμούς, όμως πριν καλά καλά ξεκινήσει το πρωτάθλημα δείχνουν πως θα υπάρξουν “ενδοοικογενειακές” διαμάχες. Όπως φαίνεται ο ρόλος που έχει ανατεθεί στον Miller δεν του αρέσει ιδιαίτερα, παρά το γεγονός πως είναι πολύ σημαντικός και του δίνει αξία έχοντας ενεργό ρόλο στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Το θέμα είναι πώς θα κινηθούν τα πράγματα κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος και πόσο θα κρατήσει η ηρεμία στα pits της Ducati.

Ετικέτες

MotoGP: Η Ducati ανακοίνωσε τη συμφωνία με τον Pedro Acosta

Ο Marc Márquez θα έχει έναν νέο ομόσταυλο για τα επόμενα δύο χρόνια
Pedro_Acosta
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Η Ducati Corse επισημοποιεί τη συμφωνία με τον Pedro Acosta, ο οποίος ως αναμενόταν θα ενταχθεί στην εργοστασιακή ομάδα Ducati Lenovo Team για τις επόμενες δύο σεζόν του MotoGP, 2027 και 2028.

Ο 22χρονος Ισπανός έχει ήδη κατακτήσει τα παγκόσμια πρωταθλήματα Moto3 και Moto2, ενώ στην πρώτη του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία (2024) τιμήθηκε με τον τίτλο Rookie of the Year, ενώ τερμάτισε τέταρτος στη βαθμολογία το 2025 με 13 βάθρα στο ενεργητικό του.

Η μεταπήδησή του από την ΚΤΜ στη Ducati ήταν κοινό μυστικό εδώ και αρκετό καιρό, αναμένοντας την κατάλληλη περίσταση για να γίνει η επίσημη ανακοίνωση. Αυτή η στιγμή ήρθε μια μέρα μετά την ανανέωση με τον Marc Marquez, αλλά και λίγες ώρες αφότου η ιταλική εταιρεία αποχαιρέτησε τον Pecco Bagnaia.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali, δήλωσε σχετικώς:

“Ο Pedro είναι δίχως αμφιβολία ένας από τους πιο ταλαντούχους νέους αναβάτες στο paddock του MotoGP. Μόλις στα 22 του χρόνια, είναι το είδος αναβάτη με τον οποίο μπορούμε να γράψουμε ένα νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην ιστορία μας. Ανέκαθεν μας άρεσε και τον παρακολουθούμε αρκετό καιρό, τόσο για όσα έχει καταφέρει μέσα στις πίστες, όσο και για τον ευθύ και φιλικό χαρακτήρα του, ο οποίος είμαστε σίγουροι πως θα κάνει τους Ducatisti να τον αγαπήσουν μόλις φορέσει τα κόκκινα. Πιστεύουμε πως δίπλα στον Marc αντιπροσωπεύει το ιδανικό συμπλήρωμα σε μια ομάδα που θέλει να συνεχίσει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στο μέλλον και να παραμείνει πηγή θαυμασμού, σεβασμού και υποστήριξης από τους φίλους της Ducati σε όλον τον κόσμο.”

Ο Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse, Luigi Dall'Igna, επίσης δηλώνει πολύ αισιόδοξος για τον νέο του αναβάτη:

“Ο Pedro είναι ο ιδανικός υποψήφιος για το μέλλον της Ducati Lenovo Team. Μετά την επιβεβαίωση του Marc, θέλαμε να προσθέσουμε έναν νέο και γρήγορο αναβάτη στο πρόγραμμα εξέλιξης της Desmosedici GP. Ο Pedro, εκτός του ότι είναι ένα αναμφισβήτητο ταλέντο, έχει επιδείξει εξαιρετική ικανότητα. Σε μόλις έξι χρόνια στο Πρωτάθλημα έχει κατακτήσει δύο τίτλους στις μικρότερες κατηγορίες και έχει καταφέρει πολύ πειστικές επιδόσεις στο MotoGP. Η άφιξή του θα είναι ευεργετική για όλους, θα μας βοηθήσει να μεγαλώσουμε κι εμείς θα τον στηρίξουμε στην πορεία του προς την πλήρη ωριμότητα ως αναβάτη. Είμαι σίγουρος πως, με την ενθάρρυνση της Ομάδας μας και το κατάλληλο χρονικό περιθώριο, η συμβολή του θα εξασφαλίσει ένα βήμα μπροστά για μας σε επίπεδο απόδοσης και ικανοποίησης στόχων.”

Ετικέτες