MotoGP: Απειλούνται με τιμωρία οι αναβάτες που προπονήθηκαν με “λάθος” μοτοσυκλέτες

Καμπανάκι από τη FIM
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/7/2020

Υπάρχει λόγος που ο Rossi έκανε την πρώτη προπόνηση στο Misano με μια R1 και που ο Jarco οδήγησε για μια Panigale V4R. Και ο λόγος αυτός είναι ο κανονισμός του άρθρου 1.15.1. c που καθορίζει τα αυστηρά πλαίσια των δοκιμών για τις ομάδες και τους αναβάτες τους. Η ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο επίσημο site της Dorna (motogp.com) αναφέρει πως όσοι αναβάτες της Moto2 και Moto3 παραβίασαν τις διατάξεις του συγκεκριμένου άρθρου θα κληθούν σε απολογία στην πίστα της Jerez. Πάντως προκαλεί εντύπωση ο τρόπος που είναι γραμμένη η συγκεκριμένη είδηση, καθώς δεν αναφέρονται ούτε ονόματα αναβατών, ούτε ποιος τους… “κάρφωσε” στη FIM. Το μόνο που λέει είναι πως “όσοι αναβάτες παραβίασαν τη διάταξη, ΘΑ πρέπει (οι ίδιοι;;;) να ορίσουν ημερομηνία ακρόασης για να απολογηθούν και να υπάρχει ο χρόνος διερεύνησης της υπόθεσής τους. Δεν καθορίζεται καν το ακριβές χρονικό περιθώριο που έχουν για τη διαδικασία!

Hearings for riders who may have broken the rules should be scheduled to take place at the 2020 Gran Premio Red Bull de España at the Circuito de Jerez-Angel Nieto, in order to hear from the parties concerned and to allow further time to investigate the details.”

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.