MotoGP: Από το χειρουργείο στο γυμναστήριο ο Dovi

Ετοιμάζεται για τον διπλό αγώνα στη Jerez
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

1/7/2020

Λίγες μέρες έχουν περάσει από τον σοβαρό τραυματισμό του Andrea Dovizioso σε τοπικό αγώνα motocross, που τον οδήγησε στο χειρουργείο σπασμένη κλείδα. Το γεγονός αυτό ήταν καταστροφικό για τον ιταλό αναβάτη, καθώς είναι στον αέρα το νέο συμβόλαιο που διαπραγματεύεται με την Ducati (η οποία θέλει να του κόψει στη μέση τα λεφτά που παίρνει έως τώρα) και το πρωτάθλημα ξεκινά στις 19 Ιουλίου στη Jerez και μάλιστα ο δεύτερος θα είναι στην ίδια πίστα μία εβδομάδα μετά.

Αν δεν μπορέσει να βρεθεί στη Jerez, αυτομάτως θα χάσει δύο αγώνες σε ένα πρωτάθλημα που κανείς δεν ξέρει αν καταφέρει να ολοκληρωθεί με περισσότερους από 10 αγώνες έως το τέλος τις χρονιάς. Χθες όμως, ο Andrea Dovizioso ανέβασε video στο instagram όπου κάνει εντατική αποθεραπεία και γυμναστική για να είναι έτοιμος για τη Jerez, σβήνοντας κάθε αμφιβολία για το αν θα προλάβει να συμμετάσχει στους δύο πρώτους αγώνες του φωτεινού πρωταθλήματος.

MotoGP Martin: Επιβεβαίωση! Εκτός συμβολαίου με Aprilia λέει ο Valera – H Honda είναι μία επιλογή

Ήταν το δεδομένο πως θα γίνει
MotoGP Martin: Επιβεβαίωση! Εκτός συμβολαίου με Aprilia λέει ο Valera – H Honda είναι μία επιλογή
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/6/2025

Δεν έχει περάσει λίγος καιρός από την ημέρα που ο Martin δήλωσε την πρόθεση του να φύγει από την Aprilia. Φυσικά στην δήλωσή του το είπε με τον τρόπο που έπρεπε να γίνει για να είναι νομικά καλυμμένος. Η δήλωση αυτή μεταφράστηκε από ορισμένους αυτολεξεί αφήνοντας την υπόνοια ότι υπάρχει περίπτωση να παραμείνει στην Aprilia, χωρίς δηλαδή να την καλύψουν από το δικό τους ρεπορτάζ και έρευνα, σε αντίθεση με εμάς και έτσι ο κόσμος είχε μπερδευτεί καθώς θεώρησαν πως κάποιος κάνει λάθος.

Σήμερα μετά την FP2 ο μάνατζερ του Martin έρχεται να αποσαφηνίσει πως το συμβόλαιο του Martin ολοκληρώνεται με την Aprilia αυτή τη σεζόν και είναι ελεύθερος για το 2026. Είπε επίσης πως δεν μπορεί -φυσικά- να σχολιάσει ανοικτές προτάσεις που υπάρχουν αυτή την στιγμή αλλά τόνισε πως ναι, η Honda είναι μία από τις επιλογές τους.

Είπε επίσης πως τα προβλήματα με την Aprilia ξεκίνησαν με τον τραυματισμό του Martin αλλά βάθυναν αμέσως μετά με την πρώτη δοκιμή, αφήνοντας να εννοηθεί πως ο Martin δεν πιστεύει πως μπορεί να είναι ανταγωνιστικός με την Aprilia.

Με δεδομένο πως για να είναι κανείς ανταγωνιστικός με μία ομάδα το 2027 που αλλάζουν όλα στα MotoGP, θα πρέπει να ξεκινήσει από την επόμενη σεζόν. Αυτός είναι και ο λόγος που ο Toprak ανεβαίνει το 2026 και δεν περιμένει.

Οπότε ναι, ο Martin δεν συνεχίζει με την Aprilia, αυτό το είχαμε ως δεδομένο. Η δήλωση του manager του περισσότερο φαίνεται να γίνεται ως μία προσπάθεια να ασκηθεί πίεση προς συγκεκριμένη κατεύθυνση, είναι δηλαδή στοχευμένη σε συγκεκριμένα αυτιά.

Επίσης μπορεί να βοηθά να επιταχύνει τυχόν νομικές επιπλοκές με την Aprilia. Η Aprilia θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα στον Martin παρόλο που η δική του πλευρά θεωρεί τα πράγματα πιο ξεκάθαρα. Μία τέτοια δήλωση μπορεί να επιταχύνει και αυτό το κλαδί εξελίξεων ώστε να υπάρχει χρόνος να κοπεί, πριν υπογραφεί το νέο συμβόλαιο, καθώς κανείς δεν θέλει έναν αναβάτη με νομικά προβλήματα.