MotoGP: Αποσύρεται ο Marc Marquez από την σεζόν!

Στόχος να ξεπεράσει τα ιατρικά θέματα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/5/2022

Δήλωση – βόμβα από τον Marc Marquez, βάζει τελεία στην σεζόν του 2022 κάνοντας ένα διάλειμμα από την αγωνιστική δράση για να βοηθήσει το χέρι του να αποκατασταθεί πλήρως.

Σήμερα στην δραματική Q2 στο Mugello, ο Marquez είχε ένα άσχημο highside που οδήγησε στην διακοπή του αγώνα για να σβήσουν την μοτοσυκλέτα του που είχε πάρει φωτιά και να καθαρίσουν την πίστα. Παρότι έφυγε περπατώντας και ξανά μπήκε στον αγώνα για να πάρει εκκίνηση για αύριο, φαίνεται πως είχε ενόχληση στο έτσι και αλλιώς προβληματικό χέρι που πάσχει από ψευδάρθρωση κατάγματος.

Όσα έγιναν σήμερα στην Q2 και το highside του Marquez

Στην δήλωσή του που παρατίθεται αυτούσια πιο κάτω, ο Marquez δεν αναφέρεται στην διπλωπία ως το πρόβλημα που θα τον κρατήσει τώρα μακριά από τους αγώνες, αλλά στο τεράστιο θέμα με την μόλυνση στο κάταγμα και την ψευδάρθρωση με την οποία έχει διαγνωστεί και από την οποία κανείς δεν ξεφεύγει γρήγορα, κανείς δεν μπορεί να επιταχύνει την επούλωση.

Για να θυμίσουμε την περίπτωση πολύ συνοπτικά, ο Marquez χειρουργήθηκε τον Ιούλιο του 2020 και επέστρεψε στην αγωνιστική δράση άμεσα καταπονώντας το χέρι του και οδηγώντας σε δεύτερο και έπειτα και σε τρίτο χειρουργείο έχοντας διαγνωστεί πλέον με ψευδάρθρωση κατάγματος και με την μόλυνση στο κόκαλο να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να πρέπει να κάνει και τέταρτο χειρουργείο το οποίο όπως φαίνεται θα γίνει τώρα.

Ο «γιατρός των MotoGP», ο Dr.Costa που έχει δημιουργήσει την Clinica Mobile την εταιρεία που προσφέρει ιατρικές υπηρεσίες στους αγώνες και έχει έκτοτε αποσυρθεί από την διοίκησή της, έχει εκφράσει ανοικτά τον προβληματισμό του για τον τρόπο που ενήργησαν οι θεράποντες ιατροί κατά το πρώτο χειρουργείο, και έκτοτε έχει εκφραστεί ανοικτά και ο Marquez λέγοντας πως την απόφαση να επιστρέψει άμεσα δεν την πήρε μόνος του, αλλά συμβουλεύτηκε τους ιατρούς που τότε τον παρακολουθούσαν. Έκτοτε έχει αλλάξει ιατρική ομάδα παρακολούθησης και με βάση τις δικές τους συμβουλές πήρε σήμερα την βαριά αυτή απόφαση.

Διαβάστε επίσης:
Ο πρώτος γιατρός των MotoGP διαφωνεί με όσα έγιναν στον Marquez

Στόχος του όπως αναφέρει ο ίδιος, η πλήρης αποκατάσταση και η επιστροφή του στην αγωνιστική δράση χωρίς πλέον προβλήματα, θέλοντας να ευχαριστήσει την οικογένεια, την ομάδα του και φυσικά τους φίλαθλους για την υποστήριξή τους.

Ερωτηματικό παραμένουν τώρα οι επόμενες κινήσεις της Honda, αν και μία μεγάλη πιθανότητα είναι να βάλει μία σειρά από αναβάτες που θα εναλλάσσονται μέχρι φυσικά την επόμενη σεζόν που τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά!

Η δήλωση του Marc Marquez:
I just want to inform you that unfortunately, I have to take a break from the 2022 season that will keep me away from competition for a while.

After all these months of intense work with my new medical team in Madrid, my physical condition has improved and I have reduced the discomfort in my right arm to be able to compete at the Grands Prix, but I still have significant limitations in my humerus that does not allow me to ride the bike properly and achieve the goals I have always set for myself.

It is for this reason, that together with my medical team, Dr. Samuel Antuña and Dr. Angel Cotorro, and after consulting with specialists from the Mayo Clinic, that I have made the decision to carry out a new operation with the aim of improving my position on the bike that will allow me to ride without the current limitations. As you can imagine, this is not an easy decision, but personally, I have the maximum motivation and enthusiasm to continue working and to make the effort to return to compete at the highest level.

I want to thank all the support that my family has always shown me, those trusted people around me, the Repsol Honda Team, my entire medical team and especially all the fans who are always there with me in the good and bad times.

 

Ετικέτες

Jorge Martin: Ιστορική η επιστροφή του Marc Marquez είναι “μεγάλο παράδειγμα"

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής παραδέχεται ότι ο Marquez προσφέρει και στον ίδιο έμπνευση μετά τους τραυματισμούς του
MotoGP Martin on Marquez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/9/2025

Ο Jorge Martin χαρακτηρίζει την επιστροφή του Marc Marquez στο MotoGP ως "μία από τις μεγαλύτερες στην ιστορία του αθλητισμού", τονίζοντας ότι αποτελεί "ένα μεγάλο παράδειγμα" μετά τις δικές του περιπέτειες

Με τον Marc Marquez στο τέλος της περασμένης σεζόν να επιλέγεται για να πλαισιώσει τον Francesco Bagnaia στη Ducati Lenovo, ο Martin μετακόμισε από την Pramac στην Aprilia, κουβαλώντας μαζί το #1 ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ωστόσο, η υπεράσπιση του τίτλου του τελείωσε προτού καν αρχίσει, αφού τραυματισμοί τον άφησαν εκτός τόσο από τις χειμερινές δοκιμές όσο και από δέκα από τους έντεκα πρώτους αγώνες.

Ο Ισπανός αποκάλυψε αργότερα ότι στον τραυματισμό του στο Κατάρ φοβήθηκε ακόμα και για τη ζωή του, ενώ στη συνέχεια μπλέχτηκε σε εξωδικαστική διαμάχη σε σχέση με το συμβόλαιο του με την Aprilia για το 2026.

Πλέον ξανά σε φόρμα και δεσμευμένος με την Aprilia, ο Martin δηλώνει ότι αντλεί έμπνευση από τον Marquez, ο οποίος βρίσκεται μια ανάσα από τον πρώτο του τίτλο μετά το 2019, έχοντας ξεπεράσει χρόνια προβλημάτων με χειρουργεία και επεισόδια διπλωπίας.

"Σίγουρα, είναι μία από τις μεγαλύτερες επιστροφές στην ιστορία του αθλητισμού," είπε ο Martin στο motogp.com. "Για μένα, πρέπει να πω ότι είναι ένα μεγάλο παράδειγμα.

Γιατί προερχόμενος από τη δική μου εμπειρία, να είσαι πρωταθλητής και μετά να τραυματίζεσαι, πιστεύω ότι έχοντας το παράδειγμά του μπορώ κι εγώ να επιστρέψω στις νίκες.

Είναι μια ιστορική σεζόν, οπότε συγχαρητήρια στον Marc."

Το "μεγάλο βήμα" του Martin στο Misano

Ο Martin παραμένει σε αναζήτηση του πρώτου του βάθρου για το 2025, με καλύτερο αποτέλεσμα την τέταρτη θέση στο Balaton Park, με τον Μαδριλένο να βρίσκει σιγά-σιγά τον εαυτό του. Παρ' όλα αυτά, έφυγε από τις δοκιμές του Misano αισιόδοξος, χάρη σε πρόοδο που σημειώθηκε με νέα θέση χειριστηρίων.

Ωστόσο, προειδοποίησε ότι υπάρχει ακόμα δρόμος προτού μπορέσει να μπει στη μάχη με τον teammate του Marco Bezzecchi για νίκες με την RS-GP.

"Στις δοκιμές κάναμε ένα μεγάλο βήμα όσον αφορά την απόδοση και επίσης νιώθω πολύ πιο άνετα με τη μοτοσυκλέτα," εξήγησε. "Οπότε, ας δούμε αν αυτή η δουλειά θα αποδώσει εδώ.

Σίγουρα, είναι ακόμα ένα μεγάλο ταξίδι μέχρι να επιστρέψουμε στις νίκες, αλλά πιστεύω ότι μπορεί να είναι ένας καλός αγώνας. Όχι μόνο αυτός, αλλά και οι επόμενοι αγώνες μπορούν να είναι πραγματικά πολύ καλοί για μένα."