MotoGP - Bastianini & Vinales στην KTM Tech3 για το 2025!

Τέλος οι κόκκινες μοτοσυκλέτες με τα λογότυπα GASGAS, το Pierer Group τα βάφει όλα πορτοκαλί
KTM Red Bull 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/6/2024

Καλή η προσπάθεια προώθησης και της GASGAS στο MotoGP, όμως καθώς όλοι οι πιλότοι προτιμούν την KTM, το Pierer Group θα έχει από το 2025 και τα τέσσερα RC16 βαμμένα στα πορτοκαλί και με λογότυπα ΚΤΜ, με τους Acosta & Binder στην εργοστασιακή ομάδα και τους Bastianini & Vinales στην Tech3.

Η υπογραφή του Marc Marquez με την εργοστασιακή Ducati και η μεταγραφή Martin στην Aprilia, έφεραν ως συνέπεια δυο ακόμα μεγάλες αλλαγές για τη σχάρα εκκίνησης 2025 του MotoGP, καθώς η ΚΤΜ ανακοίνωσε πως στις τάξεις της προσχωρούν από του χρόνου ο Enea Bastianini της εργοστασιακής Ducati και ο Maverick Vinales, το πρώην μεγάλο αστέρι της Aprilia.

KTM MotoGP

Και για να μη δυσαρεστήσει Vinales & Bastianini που το πιθανότερο είναι πως έβλεπαν την οδήγηση των κόκκινων GASGAS ως υποβιβασμό σε σχέση με την εργοστασιακή ΚΤΜ, το Pierer Group πήρε την απόφαση να σταματήσει να προωθεί την ισπανική εταιρεία, και να ποντάρει ξανά τα πάντα… στο πορτοκαλί.

Σημειώστε πως παρόλο που η “πρώτη” ομάδα των πορτοκαλί έχει το συνθετικό “factory” μπροστά της, και οι 4 μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ θα είναι ίδιες όσον αφορά στην εξέλιξή τους.

Όσον αφορά στις δυο μεγάλες μεταγραφές της ΚΤΜ για την Tech 3, ο Enea Bastianini που έχει κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 10 χρόνια πριν, με ένα KTM RC4, σημείωσε 6 νίκες και περισσότερα από 30 βάθρα στις κατηγορίες Moto3 & Moto2, ενώ πήρε και τον τίτλο της Moto2 το 2020. Ξεκίνησε την εμπλοκή του στη μεγάλη κατηγορία το 2021, σε ηλικία 23 ετών, και μέχρι σήμερα έχει σημειώσει 5 νίκες και 12 βάθρα.

Ο Maverick Vinales έχει καταφέρει να πάρει νίκες στο MotoGP με 3 διαφορετικούς κατασκευαστές -ο πρώτος αναβάτης στη σύγχρονη ιστορία του θεσμού-, ενώ ήταν ο 2ος Πρωταθλητής Moto3 στην ιστορία της ΚΤΜ το 2013. Ο Ισπανός έχει τερματίσει δυο φορές στην πρώτη τριάδα σε σεζόν Moto3 & Moto2, ενώ ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία το 2015 όπου έχει 35 βάθρα και 10 νίκες μέχρι σήμερα.

Μεγάλος χορηγός για το 2025 τόσο για την factory team της ΚΤΜ όσο και για την Tech 3 θα είναι η Red Bull.

Σημειώνουμε το παράδοξο πως την ανακοίνωση της μεταγραφής των δυο αναβατών συνοδεύουν φωτογραφίες με τον Vinales, αλλά όχι με τον Bastianini -μπορεί ο τελευταίος να είχε κάποια άλλη υποχρέωση την ώρα της φωτογράφησης.

Ετικέτες

Marc Marquez για το 2027: “Η Ducati είναι η πρώτη μου επιλογή, αλλά αυτιά και μάτια είναι ανοικτά”

Συγκρατημένος ήταν στις δηλώσεις του ο Ισπανός
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/1/2026

Ο πρωταθλητής του MotoGP Marc Marquez μίλησε για το μέλλον του κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της ομάδας Ducati και ξεκαθάρισε ότι δεν έχει ακόμη αποφασίσει για τη σεζόν του 2027.

Με τη μετάβαση από τη Honda στη Ducati, η καριέρα του Marc Marquez στο MotoGP πήρε την ανιούσα. Ο Ισπανός ανάκαμψε στη σεζόν 2024, κέρδισε ξανά αγώνες με την ομάδα Gresini και την μοτοσυκλέτα της Ducati, προτού μεταβεί στην εργοστασιακή της ομάδα. Πέρυσι ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής και ο αδιαμφισβήτητος Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της ομάδας της Ducati, ο Marquez μίλησε προσεκτικά για τα σχέδιά του για το 2027 και άφησε να εννοηθεί ότι θα συνεχίσει στη Ducati. Ωστόσο, ο Ισπανός δεν ήθελε να πει κάτι πολύ συγκεκριμένο και δήλωσε: “Αν κοιτάξει κανείς την καριέρα μου, θα δει ότι προσπαθώ να μην αλλάζω ομάδα όσο αισθάνομαι άνετα, είμαι γρήγορος και όλα πάνε καλά. Γι' αυτό η πρώτη μου επιλογή είναι να μείνω στη Ducati. Ωστόσο, πρέπει να προχωράμε βήμα-βήμα. Τα συμβόλαια υπογράφονται όλο και νωρίτερα και φυσικά γίνονται συζητήσεις, αλλά πρώτα θέλω να εξετάσω προσεκτικά όλες τις επιλογές”.

Όσον αφορά το 2027 και την εποχή των 850 κυβικών είπε: “ Κανείς δεν μπορεί να υποσχεθεί ότι θα έχει την καλύτερη μοτοσυκλέτα. Πρέπει να ακολουθήσεις το ένστικτό σου και να αποφασίσεις ποιο είναι το σωστό για σένα. Μερικοί αναβάτες θα έχουν ήδη αποφασίσει πριν από τον πρώτο αγώνα. Εγώ είμαι ένας από αυτούς. Βρίσκομαι σε συζητήσεις. Πρέπει να αποφασίσω τι είναι καλύτερο για την καριέρα και τη ζωή μου”.

Για την υπεράσπιση του τίτλου του το 2026 δήλωσε: “Φέτος πρέπει να παλέψουμε ξανά για τον τίτλο. Η πίεση είναι μεγάλη, γιατί όταν οδηγείς για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati, πρέπει να παλέψεις για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Αυτός είναι ο στόχος μας. Για αυτόν τον λόγο δούλεψα σκληρά το χειμώνα. Το χειμώνα υπήρξαν κάποιες δυσκολίες που καθυστέρησαν την επιστροφή μου στη μοτοσυκλέτα. Ωστόσο, τον Ιανουάριο όλα πήγαν καλά μέχρι τώρα, τα πράγματα φαίνονται καλά. Θα ήμουν ευτυχής αν κατακτούσα έναν ακόμη τίτλο στο πρωτάθλημα. Αν δεν το καταφέρω, δεν θα είναι καταστροφή. Αλλά φυσικά θα προσπαθήσουμε”.