MotoGP Dovisioso: Δεν αρκεί πλέον η ταχύτητα της Ducati

Ανησυχητικά τα πράγματα για τον Ιταλό
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/7/2019

Αργά χθες μετά τον αγώνα στο Sachsenring, ο Dovizioso μίλησε για την μεγάλη διαφορά των 58 βαθμών στο πρωτάθλημα, που έχει πλέον με τον Marquez και την πέμπτη θέση στην κατάταξη του αγώνα. Ένα αποτέλεσμα στο οποίο προσέβλεπε από τα δοκιμαστικά και που άγγιξε μονάχα γιατί ο Rins και ο Quartararo σημείωσαν πτώσεις. Το γεγονός πως δεν περίμενε κάτι καλύτερο, είναι κι αυτό μέρος του προβλήματος που αντιμετωπίζει η Ducati.

Για τον Dovizioso το θετικό είναι πως δεν έχουν κάνει βήματα πίσω, δεν υπάρχει κάτι που το είχαν και τώρα το έχουν χάσει: «Το θετικό είναι αυτό, πως εμείς την φόρμα μας την έχουμε. Είμαστε δεύτεροι στην κούρσα του πρωταθλήματος και συγκριτικά με πέρσι τα πράγματα είναι καλύτερα και η απόσταση από τον Marquez μικρότερη. Το κακό είναι η ταχύτητά μας αυτή την στιγμή, είναι ανησυχητικό, γιατί δεν έχουμε πλέον το υπερπλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων. Αυτό είναι άσχημο γιατί ο Marquez είναι πιο ανταγωνιστικός από πέρσι και μαζί πολλοί νέοι αναβάτες είναι πλέον αρκετά έτοιμοι. Παλεύουμε πλέον για να είμαστε πιο γρήγοροι ενώ σε πίστες με έντονες ανηφόρες και κατηφόρες, όπως στην Γερμανία, οι υπόλοιποι είναι συνέχεια μπροστά μας. Δεν είμαστε πλέον σε θέση να αποτελούμε πρόβλημα για τον Marc. Δεν κάναμε βήματα πίσω, απλά οι άλλοι έχουν κάνει περισσότερα βήματα εμπρός. Σε κάποιους τομείς παραμένουμε πιο δυνατοί, όπως και πέρσι, όμως το διάγραμμα πλέον κάνει κοιλιά κάπου στην μέση, δεν είμαστε συνολικά καλύτεροι. Πρέπει να γίνουμε, γιατί αυτό είναι στο DNA της Ducati».

Ο Dovizioso έχει αποδείξει πως όποτε κάνει δηλώσεις είναι για να στείλει ένα μήνυμα ψηλότερα μέσα στην Ducati. Το ίδιο έκανε και για την ανανέωση του συμβολαίου του, το ίδιο και στην επιλογή δεύτερου αναβάτη. Η πορεία του μπορεί να μην είναι εκείνη που θα περίμεναν οι ίδιοι, μιας και ο στόχος φέτος ήταν ξεκάθαρα το πρωτάθλημα, όμως συνολικά είναι καλύτερη από πέρσι, κι ας έχει σταθεί αρκετά άτυχος.

Η Ducati εξακολουθεί να είναι ο βασικότερος ανταγωνιστής του Marquez.

Μετά τον χθεσινό αγώνα, ακολουθεί η ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπείας:

 

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

                  Αργυρούπολη, 8 Ιουλίου 2019

 

Πολύτιμοι βαθμοί στη Γερμανία, η Ducati παραμένει πρώτη στις ομάδες 

•            Θετική εμφάνιση των Ντοβιτσιόζο και Πετρούτσι στο Grand Prix της Γερμανίας

•            Η Ducati παραμένει στην πρώτη θέση στις ομάδες μετά και τον αγώνα στο Sachsenring, 9ο γύρο του πρωταθλήματος

•            Ο Ντανίλο Πετρούτσι τερμάτισε στην 4η θέση, με τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο να ακολουθεί στην 5η, με την ομάδα να μη δίνει εντολές για τη σειρά τερματισμού και τους δύο Ιταλούς να χαρίζουν πλούσιο θέαμα σε μία μονομαχία αρκετών γύρων

Θετική εμφάνιση για τους Πετρούτσι και Ντοβιτσιόζο στο Grand Prix της Γερμανίας, που διεξάχθηκε στην πίστα του Sachsenring το Σαββατοκύριακο που πέρασε. Ο Ντανίλο Πετρούτσι τερμάτισε στην 4η θέση με τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο να ακολουθεί στην 5η και ενώ είχαν χαρίσει πλούσιο θέαμα για αρκετούς γύρους στους φίλους του MotoGP, σε μία άτυπη μεταξύ τους μονομαχία, καθώς δεν υπήρξαν εντολές από την ομάδα για τη σειρά τερματισμού.

Οι δύο Ιταλοί ξεκίνησαν από τις πίσω θέσεις του grid (12η για τον Πετρούτσι και 13η για το Ντοβιτσιόζο) καθώς αντιμετώπισαν προβλήματα κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμαστικών. Εκμεταλλευόμενοι την ισχύ της μοτοσικλέτας τους και τον τρόπο που την βγάζει στην πίστα, ήδη στους πρώτους δύο γύρους οι Ντόβι και Πετρού βρέθηκαν στο group των προπορευόμενων, με επτά αναβάτες να συνωστίζονται σε διαφορά 1,5 δευτερολέπτου.

Προς τα μέσα του αγώνα βρέθηκαν στην 4η και 5η θέση, επιδιδόμενοι προς το τέλος του αγώνα στη μεταξύ τους μονομαχία που ξεσήκωσε τους χιλιάδες των θεατών που βρέθηκαν στην πίστα που βρίσκεται ανάμεσα στη Λειψία και τη Δρέσδη. Σε αυτό συνετέλεσε η απουσία εντολών από την πλευρά της ομάδας, με τους δύο αναβάτες να προσπερνούν διαδοχικά ο ένας τον άλλο, πριν τελικά περάσουν τη γραμμή του τερματισμού με διαφορά μόλις 92 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Με το αποτέλεσμα αυτό η Mission Winnow Ducati παραμένει πρώτη στις ομάδες με 248 βαθμούς ενώ η Ducati είναι στη 2η θέση στους κατασκευαστές με 157. Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο παραμένει στη 2η θέση του πρωταθλήματος με 127 βαθμούς ενώ ο Πετρούτσι τον πλησίασε στους 121, ακολουθώντας στην 3η θέση.

Επόμενος αγώνας το Grand Prix στο Μπρνο της Τσεχίας, 2-4 Αυγούστου.

 

 

Ετικέτες

MotoGP: O Marc Marquez στη Ducati για ακόμη δύο χρόνια!

Ο Ισπανός θα συνεχίσει να φορά τα κόκκινα
Marc_Marquez_2028
Από τον

Παύλο Καρατζά

23/6/2026

Ο Marc Marquez θα συνεχίσει να φορά τα χρώματα της ομάδας Ducati Lenovo για τα επόμενα δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, καθώς οι δύο πλευρές ανανέωσαν τη συνεργασία τους και για τις σεζόν 2027/2028.

Η συνεργασία μεταξύ του κατασκευαστή από το  Borgo Panigale και του νυν Παγκόσμιου Πρωταθλητή ξεκίνησε στις αρχές του 2024 και συνεχίζεται, από το 2025 με την ομάδα Ducati Lenovo. Με την εργοστασιακή ομάδα ο Ισπανός πέτυχε 14 νίκες στο Sprint και 11 νίκες στο GP — 10 από τις οποίες ήταν διπλές νίκες (Sprint και GP) και επτά φορές στη σειρά — ενώ ο τίτλος των αναβατών εξασφαλίστηκε πέντε GP πριν το τέλος της σεζόν, καθώς και το ρεκόρ όλων των εποχών σε βαθμούς για έναν αναβάτη σε μία μόνο σεζόν (545 βαθμοί). Έξι χρόνια μετά τον τελευταίο του παγκόσμιο τίτλο, η επιστροφή του Marquez ήταν πρωτοφανής, κατατάσσοντάς την ανάμεσα στα μεγαλύτερα επιτεύγματα του αθλητισμού.

Το 2026, μια συμβολική χρονιά για τη Ducati καθώς γιορτάζει την εκατονταετία από την ίδρυσή της, ο Marc και η Ducati Lenovo Team συνέδεσαν ακόμη περισσότερο τις τύχες τους επιτυγχάνοντας, την ίδια ημέρα στο GP της Ουγγαρίας, το ορόσημο των 100 νικών. Ένα τριπλό 100: όπως τα χρόνια της Ducati, οι θρίαμβοι της καριέρας του Μαρκ στις διάφορες κατηγορίες (74 στο MotoGP, 16 στο Moto2 και 10 στα 125cc) και οι επιτυχίες της Ducati Factory Team στο MotoGP από το 2003.

Marc Márquez: Είμαι κόκκινος. Είμαι πραγματικά χαρούμενος για τη νέα αυτή συμφωνία με την Ducati Lenovo Team και που θα συνεχίσω να είμαι μέλος αυτής της οικογένειας. Όταν αποφάσισα να ενταχθώ στη Ducati, ήμουν πεπεισμένος ότι ήταν το πιο ανταγωνιστικό project. Πίστεψαν σε μένα και χτίσαμε μια σχέση βασισμένη στην εμπιστοσύνη και τη σκληρή δουλειά. Με αυτή την ανανέωση, επιβεβαίωσαν για άλλη μια φορά αυτή τη δέσμευση, σεβόμενοι τους χρόνους μου και προσφέροντάς μου την ηρεμία που χρειαζόμουν για να πάρω τη σωστή απόφαση. Στο πρώτο μας έτος μαζί παλέψαμε για τον τίτλο και τον κατακτήσαμε: ένα ανεκτίμητο αποτέλεσμα που επιβεβαιώνει ότι ο δρόμος που είχαμε επιλέξει ήταν ο σωστός. Συνεχίζω να αγωνίζομαι επειδή αγαπώ αυτό το άθλημα και θέλω να επιτύχω ακόμα πιο φιλόδοξους στόχους. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό είναι το σωστό μέρος για να το κάνω. Όσο είμαι εδώ, θα δώσω τα πάντα για να βάψω το μέλλον κόκκινο.”

Claudio Domenicali (Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding):Η ανανέωση της συνεργασίας με τον Marc για τις σεζόν 2027 και 2028 αποτελεί την πιο φυσική επιλογή μετά τα απίστευτα αποτελέσματα που πετύχαμε μαζί στην πρώτη του σεζόν με τα κόκκινα χρώματα. Έφερε σε μια νικήτρια ομάδα μια νοοτροπία που είναι, αν είναι δυνατόν, ακόμη πιο αποφασιστική και ένα εξαιρετικό αγωνιστικό πνεύμα. Ο Marc, εκτός από το ότι είναι ένα εξαιρετικό ταλέντο, αντιπροσωπεύει τέλεια τη νοοτροπία της Ducati που βασίζεται στη μεγάλη αφοσίωση και την αυτοθυσία, αλλά και στην αρμονία μέσα στην ομάδα και στην ικανότητα να είναι κανείς εξαιρετικός επαγγελματίας ακόμη και σε μια παιχνιδιάρικη και γαλήνια ατμόσφαιρα. Η συνέχιση της συνεργασίας μας σημαίνει τη διατήρηση της συνέχειας ενός επιτυχημένου προγράμματος και, ως εκ τούτου, την αντιμετώπιση των επόμενων αγωνιστικών περιόδων με τη φιλοδοξία να διατηρήσουμε τη Ducati στην κορυφή του MotoGP.”

Luigi Dall'Igna (Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse): “Η εμπιστοσύνη, η σχέση μεταξύ της Ducati και του Marc ξεκινά εδώ. Αυτός μας αναζήτησε πρώτος, μας επέλεξε στη συνέχεια και σήμερα είμαστε ευτυχείς να πούμε ότι σχεδιάζουμε ένα μέλλον —πιο κόκκινο παρά ρόδινο— μαζί. Ο Marc έβαζε πάντα το πάθος του, το κίνητρό του και το αληθινό ανταγωνιστικό του πνεύμα πάνω από όλα στις επιλογές που καθοδήγησαν την εμπειρία του με την ομάδα Ducati Lenovo. Έδειξε εμπιστοσύνη σε ολόκληρη την ομάδα και αυτό μας γέμισε υπερηφάνεια και μας έδωσε κίνητρο να δίνουμε πάντα τον καλύτερό μας εαυτό για να τον υποστηρίξουμε. Ως μηχανικός, η συνεργασία με τον Marc με εντυπωσίασε. Οδήγησε τη Desmosedici GP σε κορυφαίες επιδόσεις, βελτιώνοντας κάθε εξάρτημα. Οι φιλοδοξίες παραμένουν αμετάβλητες και είμαι χαρούμενος που μπορώ να ζήσω, τόσο σε αθλητικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο, ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Ducati μαζί με τον Marc.