MotoGP: Ducati & Pecco Bagnaia: "Ποτέ δεν ήμουν τόσο χαρούμενος με την 9η θέση!" Βλέπει φως στο τούνελ ο Ιταλός

Αισιόδοξος μετά από καιρό δείχνει να είναι ο αναβάτης της Ducati
pecco
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/8/2025

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati τερμάτισε στην 9η θέση και 15 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο και teammate του Marc Marquez, όμως δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον.

Το πρώτο μήνυμα αισιοδοξίας μέτα από πολύ καιρό έδωσε ο Pecco Bagnaia στην ιταλική τηλεόραση δηλώνοντας πως ποτέ δεν ήταν τόσο χαρούμενος για μια ένατη θέση ενώ όπως είπε χαρακτηριστικά αρχίζει να διαφαίνεται μια πιθανή λύση στα προβλήματα. Αναλυτικά δήλωσε:

“Ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένος με μια ένατη θέση, αλλά σήμερα... δεν είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, αλλά η αίσθηση ήταν καλή, κατάφερα να πιέσω, κατάφερα να φρενάρω δυνατά και ήταν ωραίο να μπορώ να αποφασίσω τις γραμμές που θα ακολουθήσω. Είναι κάτι που από την αρχή της χρονιάς δεν κατάφερα ποτέ, και είναι ωραίο. Είμαι ευχαριστημένος. Δυστυχώς, όταν κάνεις τόσο μεγάλες αλλαγές, δεν είναι εύκολο να βρεις σταθερότητα, όχι ότι την είχα πριν, αλλά έκανα δύο λάθη, δυστυχώς, ένα στη στροφή 15 και ένα στον τελευταίο γύρο στη στροφή 5, τα οποία όμως, τελικά, είναι φυσιολογικά, είναι μέρος μιας διαδικασίας αλλαγής που σίγουρα θα μας οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα, γιατί σήμερα επιτέλους οδήγησα τη μοτοσυκλέτα”

Ο Bagnaia είπε επίσης πως οι αλλαγές ήταν πολλές και αφορούσαν διαφορετικά κομμάτια της μοτοσυκλέτας και πως κέρδισε εκατοστά, οπότε είναι σημαντικές. Γύρο με το γύρο ένιωθε καλύτερα πάνω στην μοτοσυκλέτα και ειδικότερα προς το τέλος του αγώνα και ήταν ένας καλός αγώνα από άποψη απόδοσης.

Μετά τον σύντομο αγώνα sprint έγινε η πρώτη αλλαγή και κατάλαβε αμέσως πως ήταν στον σωστό δρόμο και αυτό το Σαββατοκύριακο δείχνει πως είναι πρώτο σημάδι ανάκαμψης. Δήλωσε μάλιστα πως είχε φτάσει στο ναδίρ και αυτό έπεξε βασικό ρόλο στην πορεία της εξέλιξης και των αλλαγών που δοκίμασε και τώρα είναι πεπεισμένος ότι με αυτές τις ρυθμίσεις θα είναι δυνατότερος στην συνέχεια του πρωταθλήματος.

Χαρακτηριστικό είναι πως στην ερώτηση, γιατί δεν έκανε αυτές τις μικρές αλλαγές νωρίτερα, απάντησε πως όταν είσαι τρίτος - τέταρτος έχεις στο μυαλό σου αυτές τις αλλαγές που μπορεί να βοηθήσουν αλλά μπορεί να σε στείλουν και πιο κάτω σε χρόνους και δεν δοκιμάζεις, "ενώ τώρα που ποτέ δεν ήμουν τόσο πίσω σε ρυθμό ήταν όχι μόνο ευκαιρία, αλλά το αντίθετο, σημαντικό να δοκιμάσεις οτιδήποτε μπορεί να φέρει την αλλαγή".

Σημείωσε επίσης πως ποτέ δεν ήταν χαρούμενος με μία ένατη θέση ή μάλλον πως χάρηκε εξίσου με την ένατη θέση στον Ουγγαρία, όσο και στην Βαλένθια το 2022, ενώ χαρακτήρισε την ημέρα του Sprint την πιο δύσκολη στιγμή του με την Ducati, μόλις με μία ημέρα διαφορά!

MotoGP – O Nicolo Bulega στα κίτρινα της VR46!

Στο Mugello κλείστηκε η συμφωνία με τις ευλογίες της Ducati Corse
nicolo-bulega
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

4/6/2026

Στο τρελό γαϊτανάκι των μεταγραφών ενόψει της νέας σεζόν (και νέας εποχής) του MotoGP από το 2027 αναμένεται ένα πολύ μεγάλο ανακάτεμα στους αναβάτες.

Ανάμεσα στις αρκετές γνωστές - αλλά όχι ακόμη επισημοποιημένες – μεταγραφές ξεχωρίζει αυτή του Fabio Di Giannantonio, του πιο καυτού αναβάτη της Ducati στο πρώτο ένα τρίτο της φετινής σεζόν. Ο Diggia φέρεται να έχει ήδη κλείσει θέση σε μια εργοστασιακή ΚΤΜ για τα επόμενα δύο χρόνια, γεγονός που σημαίνει πως η VR46 θα χάσει τον κορυφαίο της αναβάτη.

Στη διάρκεια του αγώνα στο Mugello το σαββατοκύριακο 29-31/5 έγινε μια προγραμματισμένη συνάντηση μεταξύ των Valentino Rossi, Gigi Dall’ Ignia (διευθυντής Ducati Corse) και Claudio Domenicali (διευθύνων σύμβουλος Ducati), κατά την οποία φέρεται να έχει οριστικοποιηθεί η υπογραφή του Nicolo Bulega στην Pertamina Enduro VR46 Racing Team για δύο χρόνια.

Αυτό σημαίνει πως η ομάδα του Rossi έχει εξασφαλίσει για του χρόνου το δίδυμο των Bulega και Fermin Aldeguer, αλλάζοντας πλήρως τη σύνθεση που φέτος έχει τους Di Giannantonio και Franco Morbidelli. Ο προορισμός του πρώτου είναι ήδη γνωστός, ενώ για τον δεύτερο όλα δείχνουν πως οδεύει σε άλλο πρωτάθλημα, καθώς πολύ δύσκολα θα βρει μια διαθέσιμη σέλα στο MotoGP όπου καραδοκούν αρκετοί ταλαντούχοι νέοι από τη Moto2.

Ένας εξ αυτών, ο Celestino Vietti ακουγόταν πολύ δυνατά για τη VR46 ως μέλος και της ομώνυμης ακαδημίας, ωστόσο φαίνεται πως χάνει τη μάχη από τον Bulega. Εφόσον επαληθευτεί η διετής συμφωνία VR46-Bulega, σημαίνει αυτομάτως πως καταρρίπτονται και οι φήμες για επιστροφή του Luca Marini από τη Honda στην ομάδα του αδελφού του.

Ο Bulega έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα συγκριτικά με οποιονδήποτε άλλο υποψήφιο rookie και αυτό δεν είναι οι επιδόσεις του στο WSBK, όπου γράφει ιστορία έχοντας χτίσει ένα ανεπανάληπτο σερί 22 αγώνων αήττητος. Το προσόν του είναι πως του χρόνου θα είναι ίσως ο πιο καλός γνώστης των Pirelli ελαστικών και του τρόπου που δουλεύει η ιταλική εταιρεία, γεγονός που έχει ήδη αξιοποιηθεί από τη Ducati χρίζοντάς τον ως αναβάτη εξέλιξης του αγωνιστικού της πρωτοτύπου 850 cc.

Μάλιστα οι χρόνοι που έγραψε σε πρόσφατες δοκιμές της μοτοσυκλέτας του 2027 έχουν εντυπωσιάσει τους ανθρώπους της Ducati Corse, όχι τόσο γιατί είναι εξωφρενικοί σε απόλυτες τιμές, αλλά γιατί δείχνουν πως είναι ήδη έτοιμος για τη μετάβαση σε ένα πρωτάθλημα που έχει αποδειχθεί πολύ αφιλόξενο για τόσους και τόσους σπουδαίους πρωταθλητές που ήρθαν από άλλα πρωταθλήματα. Δείτε για παράδειγμα πόσο ζορίζεται φέτος με την προσαρμογή του ο Toprak Razgatlioglu, ο ίδιος αναβάτης που πέρυσι έκανε πλάκα σε όλο το WSBK και τον οποίο ο Bulega δεν μπορούσε να κερδίσει.

Ο Bulega θα ντυθεί στα κίτρινα της VR46 και θα μπει στο MotoGP ως rookie έχοντας πολύ καλύτερη γνώση της μοτοσυκλέτας και των νέων ελαστικών από σχεδόν τους περισσότερους άλλους αναβάτες, νέους και μη, καθώς θα έχει περάσει πολύ περισσότερο χρόνο στη σέλα της νέας Ducati κυλώντας με τα νέα Pirelli ως αναβάτης δοκιμών.