MotoGP - Έκπληκτος ο Miguel Oliveira για την απώλεια της θέσης του στη Pramac Yamaha

Δεν περίμενε να διαλέξουν τον Jack Miller αντί για τον ίδιο -Ένιωθε την πίεση και δεν μπορούσε να αποδώσει
miguel-Oliveira
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/9/2025

Λίγο πριν από το Grand Prix της Καταλονίας ανακοινώθηκε ότι η Prima Pramac Racing Yamaha δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιο του Oliveira για το 2026. Η ιταλική ομάδα θα κρατήσει τον Miller για δεύτερη σεζόν, με τον Αυστραλό να συνεργάζεται με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK, Toprak Razgatlioglu

Ο Oliveira είχε υπογράψει με την δορυφορική ομάδα της Yamaha πριν από τη σεζόν 2025 με συμφωνία 1+1 έτους. Ο Πορτογάλος αναβάτης είχε ρήτρα απόδοσης που θα του επέτρεπε να παραμείνει το 2026 με τα κατάλληλα αποτελέσματα στους αγώνες από την πλευρά του, κάτι που τελικά δεν έγινε ποτέ. Παρόλα αυτά, όπως δήλωσε, η απόφαση τον εξέπληξε.

“Πριν από το Balaton ενημερώθηκα για αυτή την απόφαση”, δήλωσε ο Oliveira που, ίσως λόγω και του τραυματισμού του δεν έχει καταφέρει να τερματίσει φέτος ούτε μία φορά στην πρώτη 10άδα. “Ήταν λίγο έκπληξη. Το 2024 υπέγραψα για 1+1 έτος, ξέραμε ότι το πρώτο έτος θα ήταν προσαρμογής, όπου θα χρειαζόταν προσπάθεια και θα αγωνιζόμασταν για θέσεις που δεν ήταν πολύ σημαντικές. Αλλά αυτό ήταν που υπέγραψα, και δυστυχώς είχα έναν τραυματισμό στην αρχή της σεζόν. Έχασα αρκετούς αγώνες, και όταν επέστρεψα, όλοι γνωρίζαμε για την υπογραφή άλλου αναβάτη [σ.σ. Toprak Razgatlioglu]. Αυτό επίσης ήρθε σαν έκπληξη και πρόσθεσε πίεση, διακόπτοντας μια φάση με περισσότερες δυνατότητες. Αλλά έτσι είναι η ζωή και προχωράμε μπροστά”, είπε ο Πορτογάλος, ο οποίος δήλωσε έμμεσα ότι από ένα σημείο και μετά ένιωθε έντονη ψυχολογική πίεση από τους ανθρώπους της ομάδας να αποδώσει τα δέοντα για να κρατήσει τη θέση του, κάτι που δεν μπόρεσε τελικά να κάνει.

Ο Oliveira μένει χωρίς θέση για τη σεζόν 2026, και σύμφωνα με πληροφορίες έχει επιλογή να παραμείνει στο MotoGP ή να μετακινηθεί στο WorldSBK. Όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του πριν από το Grand Prix της Καταλονίας, παρέμεινε συγκρατημένος: “Το μέλλον είναι απολύτως ανοιχτό για μένα προς το παρόν”, δήλωσε και πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα χειροπιαστό, "μόνο μετέωρες σκέψεις”.

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.