MotoGP - Έκπληκτος ο Miguel Oliveira για την απώλεια της θέσης του στη Pramac Yamaha

Δεν περίμενε να διαλέξουν τον Jack Miller αντί για τον ίδιο -Ένιωθε την πίεση και δεν μπορούσε να αποδώσει
miguel-Oliveira
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/9/2025

Λίγο πριν από το Grand Prix της Καταλονίας ανακοινώθηκε ότι η Prima Pramac Racing Yamaha δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιο του Oliveira για το 2026. Η ιταλική ομάδα θα κρατήσει τον Miller για δεύτερη σεζόν, με τον Αυστραλό να συνεργάζεται με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK, Toprak Razgatlioglu

Ο Oliveira είχε υπογράψει με την δορυφορική ομάδα της Yamaha πριν από τη σεζόν 2025 με συμφωνία 1+1 έτους. Ο Πορτογάλος αναβάτης είχε ρήτρα απόδοσης που θα του επέτρεπε να παραμείνει το 2026 με τα κατάλληλα αποτελέσματα στους αγώνες από την πλευρά του, κάτι που τελικά δεν έγινε ποτέ. Παρόλα αυτά, όπως δήλωσε, η απόφαση τον εξέπληξε.

“Πριν από το Balaton ενημερώθηκα για αυτή την απόφαση”, δήλωσε ο Oliveira που, ίσως λόγω και του τραυματισμού του δεν έχει καταφέρει να τερματίσει φέτος ούτε μία φορά στην πρώτη 10άδα. “Ήταν λίγο έκπληξη. Το 2024 υπέγραψα για 1+1 έτος, ξέραμε ότι το πρώτο έτος θα ήταν προσαρμογής, όπου θα χρειαζόταν προσπάθεια και θα αγωνιζόμασταν για θέσεις που δεν ήταν πολύ σημαντικές. Αλλά αυτό ήταν που υπέγραψα, και δυστυχώς είχα έναν τραυματισμό στην αρχή της σεζόν. Έχασα αρκετούς αγώνες, και όταν επέστρεψα, όλοι γνωρίζαμε για την υπογραφή άλλου αναβάτη [σ.σ. Toprak Razgatlioglu]. Αυτό επίσης ήρθε σαν έκπληξη και πρόσθεσε πίεση, διακόπτοντας μια φάση με περισσότερες δυνατότητες. Αλλά έτσι είναι η ζωή και προχωράμε μπροστά”, είπε ο Πορτογάλος, ο οποίος δήλωσε έμμεσα ότι από ένα σημείο και μετά ένιωθε έντονη ψυχολογική πίεση από τους ανθρώπους της ομάδας να αποδώσει τα δέοντα για να κρατήσει τη θέση του, κάτι που δεν μπόρεσε τελικά να κάνει.

Ο Oliveira μένει χωρίς θέση για τη σεζόν 2026, και σύμφωνα με πληροφορίες έχει επιλογή να παραμείνει στο MotoGP ή να μετακινηθεί στο WorldSBK. Όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του πριν από το Grand Prix της Καταλονίας, παρέμεινε συγκρατημένος: “Το μέλλον είναι απολύτως ανοιχτό για μένα προς το παρόν”, δήλωσε και πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα χειροπιαστό, "μόνο μετέωρες σκέψεις”.

MotoGP: Επίσημο αντίο Davide Brivio στην Trackhouse – Προορίζεται για αντικαταστάτης του Alberto Puig στο HRC

Μια ακόμη ηχηρή μεταγραφή επιβεβαιώνεται, κατά το ήμισυ τουλάχιστον
Davide-Brivio
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Με επίσημο ανακοινωθέν της ομάδας Trackhouse Racing MotoGP στο περιθώριο του Καταλανικού Grand Prix στη Βαρκελώνη επισημοποιήθηκε μια φήμη που είχε φουντώσει τις προηγούμενες εβδομάδες. Ο Davide Brivio θα αποχωρήσει από τη διεύθυνση της ομάδας μετά το τέλος της φετινής σεζόν, γεγονός που καλύπτει κατά το ήμισυ την επικαιρότητα. Επιβεβαιώνεται δηλαδή ότι ο έμπειρος Ιταλός φεύγει, αλλά δεν αποκαλύπτεται ο νέος του προορισμός.

Πριν λίγες μέρες γράφαμε για την αναβάθμιση του Alberto Puig από διευθυντή της εργοστασιακής ομάδας Honda HRC Castrol σε έναν πιο κομβικό ρόλο με ευρύτερες αρμοδιότητες εντός του αγωνιστικού τμήματος HRC (Honda Racing Corporation). Το προφανές ερώτημα που εξαρχής δημιουργήθηκε αφορούσε τον αντικαταστάτη του και η διασύνδεση των δύο ειδήσεων μας δίνει την απάντηση.

Η φημολογία ήδη ήθελε τον 58χρονο Brivio σε διαπραγματεύσεις με τη Honda για τη θέση αυτή και η ανακοίνωση της Trackhouse ανοίγει τον δρόμο για τον επόμενο προορισμό του Ιταλού, με μόνο τις επίσημες ανακοινώσεις να απομένουν.

Ο Brivio είναι ένα πολύ έμπειρο στέλεχος με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας και ανάλογα πολλές επιτυχίες στο βιογραφικό του. Προερχόμενος από μια πενταετία στην ηγεσία της Yamaha στο WSBK, μετακινήθηκε εντός της ιαπωνικής εταιρείας στο MotoGP το 2001. Εκεί, παρέα με τον Lin Jarvis ήταν κομβικός στο να προσελκύσει τον Valentino Rossi στη Yamaha το 2004, παίρνοντας μαζί του μια σειρά αξέχαστα πρωταθλήματα.

Ένας από τους επόμενους σταθμούς του Brivio ήταν η Suzuki (2013), με την οποία πανηγύρισε τον ιστορικό τίτλο του Joan Mir το 2020, τον πρώτο για τη Suzuki μετά από μια στείρα 20ετία από τον τελευταίο τίτλο του Kenny Roberts Jr. στη δίχρονη ακόμη εποχή του πρωταθλήματος το 2000.

Η αποχώρησή του από το MotoGP ήρθε το 2021 για να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ομάδα Alpine F1, περνώντας τρία χρόνια στο κορυφαίο τετράτροχο πρωτάθλημα πριν επιστρέψει το 2024 ως αγωνιστικός διευθυντής της νεοσύστατης αμερικανικής ομάδας Trackhouse Racing MotoGP.

Όσο για την Trackhouse, η φετινή χρονιά συνδυάζει αγωνιστικές επιτυχίες με δυσάρεστες ειδήσεις, καθώς εκτός από τον team manager της, Brivio, χάνει του χρόνου και τον Ai Ogura που οδεύει πως μια εργοστασιακή Yamaha το 2027.