MotoGP: Enea Bastianini – Εκτός δράσης για ένα… κοτόπουλο

Λόγω τροφικής δηλητηρίασης έχασε τελικά το Grand Prix της Γερμανίας ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech 3 - Και τρία κιλά!
Enea Bastianini food poisoning
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/7/2025

Ο Enea Bastianini αποκάλυψε πως ήταν τροφική δηλητηρίαση, και όχι σκωληκοειδίτιδα, η αιτία της απουσίας του από το γερμανικό Grand Prix το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Αν και αρχικά είχε διαγνωστεί με σκωληκοειδίτιδα, ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech 3 αποκάλυψε ότι υπέστη σοβαρή τροφική δηλητηρίαση που τον οδήγησε ακόμη και στο νοσοκομείο.

“Είμαι πάνω-κάτω καλά τώρα”, δήλωσε ο Bastianini την Πέμπτη στο Brno, .

Σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου, μετά από πολλές εξετάσεις, στο τέλος ανακαλύφθηκε ότι είχε προσβληθεί από ένα βακτήριο που λέγεται campylobacter, τρώγοντας κοτόπουλο. “Ένα κοτόπουλο μου κατέστρεψε το Σαββατοκύριακο!” είπε αστειευόμενος.

Η ασθένεια ήταν τόσο έντονη που οι γιατροί αρχικά υποψιάστηκαν σκωληκοειδίτιδα, καθώς είχε έντονη φλεγμονή, αλλά οι εξετάσεις τελικά το απέκλεισαν.

Λόγω τροφικής δηλητηρίασης έχασε τελικά το Grand Prix της Γερμανίας ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech3 - Και τρία κιλά!

Αν και επιστρέφει αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Bastianini δεν είναι ακόμα στο 100% της φυσικής του κατάστασης. Ο Ιταλός έχασε πάνω από τρία κιλά κατά τη διάρκεια της ασθένειας και πέρασε τρεις ημέρες χωρίς να φάει ή να πιει τίποτα.

“Στο MotoGP πρέπει να είσαι στο 100% και εγώ δεν είμαι”, παραδέχτηκε. “Προσπάθησα να προπονηθώ λίγο πριν έρθω εδώ, ακόμη και χθες. Γενικά είμαι καλά, αλλά δεν είμαι στην καλύτερη μου φόρμα”.

“Ο αγώνας της Κυριακής θα είναι πιθανότατα το πιο δύσκολο μέρος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η απώλεια βάρους. Έκανα ένα είδος επανεκκίνησης.”

Παρά την κατάσταση του, ο Bastianini παραμένει αισιόδοξος: “Έχω εμπιστοσύνη ότι μπορώ να κάνω ένα καλό Σαββατοκύριακο. Είναι καλό να ξεκινήσω και να μην σπαταλήσω ενέργεια αμέσως, αλλά να την κρατήσω για το Σάββατο και την Κυριακή. Δεν ξέρω πώς θα αντιδράσει το σώμα μου, αλλά νομίζω ότι μπορώ να τρέξω σε όλο το Grand Prix.”

Ενώ ο Bastianini επιστρέφει στη δράση στο Brno, ο ομόσταυλoς του Maverick Viñales θα απουσιάσει λόγω τραυματισμού στον ώμο από το Sachsenring, με τον δοκιμαστή της KTM, Pol Espargaro, να τον αντικαθιστά.

 

Alex Marquez: Χάνει τα GP σε Mugello και Balaton Park

Εστιάζει στην αποκατάστασή του ο Ισπανός
alex
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/5/2026

Ο Ισπανός αναβάτης βρίσκεται σε φάση αποκατάστασης μετά το σοβαρό ατύχημα που υπέστη στη Βαρκελώνη και ελπίζει να επιστρέψει στα μέσα Ιουνίου.

Όσοι είδαν το GP της Καταλονίας είναι σίγουρο πως ανέβασαν παλμούς όταν είδαν τον Alex Marquez να ίπταται και να πέφτει άτσαλα στο έδαφος, μετά τη σύγκρουση που είχε με τον Pedro Acosta.

Μετά το ατύχημα ο Marquez πέρασε την πόρτα του χειρουργείου, αφού υπέστη μερικό κάταγμα στον σπόνδυλο C7 καθώς και κάταγμα κλείδας, που απαιτούσε χειρουργική επέμβαση.

Η επέμβαση ήταν πετυχημένη και ο Alex στοχεύει πλέον στην επιστροφή του. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ομάδας Gresini, ο Ισπανός θα χάσει τον αγώνα στο Mugello, που είναι προγραμματισμένος για την επόμενη εβδομάδα, καθώς και τον αγώνα στο Balaton Park, που θα γίνει αρχές Ιουνίου. Στη συνέχεια θα εξεταστεί ο βαθμός ετοιμότητάς του και θα κριθεί ο χρόνος επιστροφής του στη δράση.