MotoGP: Επιστρέφει ΑΜΕΣΑ ο Marquez! Θα τρέξει στο Aragon!

Την απόφαση να ξεκινήσει άμεσα πήρε ο Marc Marquez
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/9/2022

Ο Marc Marquez πήρε την απόφαση από το GP της Ιταλίας τον Μάιο να φύγει από την αγωνιστική δράση για το τέταρτο κατά σειρά χειρουργείο στο χέρι και με στόχο να μην επιστρέψει αν δεν υπάρξει πλήρη αποκατάσταση.

Το ενδεχόμενο να προλάβει φέτος δύο αγώνες στο τέλος της σεζόν ήταν το πιο αισιόδοξο σενάριο με βάση τον ίδιο. Για μία μερίδα οπαδών του MotoGP εκεί έξω υπήρχε και το ενδεχόμενο να μην επιστρέψει ποτέ, μόνο που και ο ίδιος άφηνε ανοικτό κάθε παράθυρο αν το οστό του χεριού δεν προχωρούσε σε πλήρη αποκατάσταση.

Αυτή με βάση όλους τους ιατρικούς ελέγχους έχει επιτευχθεί και πλέον εκείνο που έμενε ήταν η δοκιμή οδήγησης MotoGP μοτοσυκλέτας, έχοντας ήδη μία πρώτη γεύση οδήγησης με συμβατικές superbike.

Μετά την Jerez όπου η επάνοδος ήταν εντυπωσιακή με χρόνους εντός δεκάδας όταν όλοι οι υπόλοιποι προέρχονταν από ένα αγωνιστικό τριήμερο στην ίδια πίστα και εκείνος από τετράμηνη αποχή, τα μηνύματα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.

Η κόπωση στο Misano ήταν δεδομένη όμως, και φυσικά παραμένει η δήλωσή του πως υπέφερε και δεν διασκέδαζε. Στην πορεία όμως για την δική του καλύτερη προετοιμασία ενόψει της επόμενης σεζόν καθώς και για την εξέλιξη της RC213V, όσο πιο γρήγορα επέστρεφε στην αγωνιστική δράση και όσους περισσότερους αγώνες μπορούσε να κάνει φέτος, τόσο το καλύτερο για την επόμενη σεζόν.

Φαίνεται πως το ασφαλές σενάριο για την επιστροφή του, με βάση τον ίδιο και την ομάδα του έχει έρθει, καθώς ανακοινώνουν τώρα την συμμετοχή του στο Aragon.

Μετά από αυτή την μεγάλη αποχή με την αγωνιστική δράση, ο Marquez είναι 15ος στο πρωτάθλημα με 60 πόντους και η Honda τελευταία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά από το 1982.

Επιστροφή Marc Marquez λοιπόν και ας ελπίσουμε πως θα βρει γρήγορα την φόρμα του και θα καταφέρει να αφήσει πίσω του, το μεγαλύτερο αγκάθι έως τώρα στην καριέρα του από πλευράς υγείας.

Ετικέτες

MotoGP - Marco Bezzecchi: Έσπασε ρεκόρ με 120 σερί γύρους στην κορυφή

Παράλληλα σημείωσε την πέμπτη του συνεχόμενη νίκη
bezzecchi
Από τον

Παύλο Καρατζά

31/3/2026

Ο Bezzecchi έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών, κέρδισε για άλλη μια φορά και έφτασε τις πέντε συνεχόμενες νίκες, καταρρίπτοντας παράλληλα ένα σημαντικό ρεκόρ του Jorge Lorenzo.

Ο Ιταλός αναβάτης ήταν από τον πρώτο γύρο μπροστά από όλους και κρατήθηκε εκεί μέχρι και το τέλος του αγώνα, καταρρίπτοντας ένα ρεκόρ που κρατούσε 11 ολόκληρα χρόνια και κατείχε ο Ισπανός Jorge Lorenzo που κρατιόταν πρωτοπόρος για 103 σερί γύρους το 2015. Ο Bezzecchi είχε ξεκινήσει να "γράφει" γύρους ως πρωτοπόρος από τους δύο τελευταίους γύρους της περσινής σεζόν και φέτος συνέχισε από εκεί που σταμάτησε πέρυσι.

Ο Ιταλός είναι εξαιρετικός και φέτος και στο αμερικάνικο GP, συμπλήρωσε 120 συνεχόμενους γύρους ως πρωτοπόρος, ένα σερί που κάλλιστα μπορεί να αυξήσει στην πίστα της Jerez στα τέλη του Απρίλη. Μάλιστα με την 5η του συνεχόμενη νίκη, μπαίνει σε ένα κλειστό κλαμπ αναβατών όπως οι Marc Marquez, Valentino Rossi, Mick Doohan, Giacomo Agostini, John Surtees, Mike Hailwood και Geoff Duke.

Bezzecchi και Aprilia δείχνουν ένα σύνολο απίστευτα δυνατό φέτος και με την επάνοδο του Martin, έχουν κάνει το 1-2 στην γενική κατάταξη των αναβατών, ενώ στην κατάταξη των κατασκευαστών είναι πρώτοι με 32 βαθμούς διαφορά από την Ducati!

Ο Ιταλός αναβάτης δήλωσε: “Έχω μείνει άφωνος. Εννοώ, είναι πραγματικά δύσκολο να περιγράψω τα συναισθήματά μου και το πώς νιώθω. Είναι αρκετά παράξενο να ακούω το όνομά μου να αναφέρεται δίπλα σε αυτούς τους θρύλους, όπως ο Vale και ο Marc. Είμαι τυχερός που μπορώ να αγωνιστώ με μερικούς από αυτούς, όπως τον Marc, για παράδειγμα, που είναι ο γρηγορότερος και ο ισχυρότερος στο grid του MotoGP αυτή τη στιγμή. Είναι πίεση, αλλά είναι και προνόμιο. Είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι εδώ και που μπορώ να το κάνω αυτό.”