MotoGP: Επιτυχημένη η εγχείρηση του Miller στο χέρι

Εγχειρίστηκε από τον διάσημο Δρ. Mir
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/4/2021

Ο Jack Miller ολοκλήρωσε με επιτυχία την χειρουργική επέμβαση στο δεξί του χέρι, προκειμένου να ανακουφιστεί από τα συμπτώματα του γνωστού συνδρόμου και ως "arm pump". Είναι το σύνδρομο κατά το οποίο πρήζονται οι πήχεις των χεριών με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουλέψουν οι μύες και είναι κάτι που αντιμετωπίζουν πάρα πολύ συχνά οι αναβάτες των GP. Ο Miller υπέφερε στους δύο αγώνες του Qatar, οπότε η απόφαση για εξέταση ήταν ήδη ειλημμένη και το χειρουργείο προέκυψε εχτές το βράδυ.

Ο Αυστραλός, αμέσως μετά τον αγώνα στην Doha, ταξίδεψε στην Βαρκελώνη για να πάει στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Barcelona, όπου τον εξέτασε ο Δρ. Mir (Διευθυντής της Μονάδας Άνω Άκρων του Ινστιτούτου Dexeus), ο πιο γνωστός και δημοφιλής ορθοπεδικός-χειρουργός αυτή την στιγμή στα GP, καθώς έχει εγχειρίσει και κουράρει, πάρα πολλούς αναβάτες από όλες τις κατηγορίες. Μετά, λοιπόν, από μια μαγνητική τομογραφία υπό πίεση αλλά και σε χαλάρωση, αποφασίστηκε να μπει στο χειρουργείο άμεσα για να επανέλθει η δραστηριότητα των αγγείων και των νεύρων του δεξιού του χεριού.

Ο Miller θα μείνει ένα εικοσιτετράωρο στο νοσοκομείο και αμέσως μετά θα ξεκινήσει η αποκατάστασή του, με στόχο να επιστρέψει στη δράση στον επόμενο αγώνα του Portimao, που είναι προγραμματισμένος για τις 19-18 Απριλίου.

Ο ίδιος ο Miller δήλωσε ικανοποιημένος από την έκβαση της επέμβασης, τονίζοντας ότι ανυπομονεί να ξεκινήσει την διαδικασία της αποκατάστασης. "Απομένουν δέκα μέρες μέχρι το επόμενο Grand Prix", είπε ο Αυστραλός, "κι αν όλα πάνε καλά θα τα καταφέρω κι ας μην είμαι στο 100% της φυσικής μου κατάστασης".

Η Ducati για το δύσκολο GP Αυστρίας του Pecco Bagnaia: “Πρέπει να αντιμετωπίσουμε την απογοήτευση”

Ο Gigi Dall’Igna καλεί σε αντοχή και θετικότητα μετά το δύσκολο Σαββατοκύριακο του Bagnaia στο Red Bull Ring
Ducati on Bagnaia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

20/8/2025

Μετά από τρεις συνεχόμενες νίκες στο GP Αυστρίας, οι προσδοκίες για τον Pecco Bagnaia ήταν υψηλές, όμως ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής έφυγε από το Red Bull Ring με ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα και η Ducati καλείται να διαχειριστεί την κρίση

Στον αγώνα sprint ο Bagnaia εγκατέλειψε λόγω προβλήματος με τα ελαστικά, ενώ την Κυριακή, παρότι είχε δείξει δυνατό ρυθμό στις ελεύθερες δοκιμές, περιορίστηκε στην 8η θέση. Ο ίδιος εμφανίστηκε απογοητευμένος δηλώνοντας πως η υπομονή του με τη Ducati και την εξέλιξη της GP25 εξαντλείται.

Μετά τον αγώνα, ο Gigi Dall’Igna παραδέχτηκε πως η εμφάνιση του Ιταλού ήταν “κατώτερη των προσδοκιών”, τονίζοντας ότι “κάθε χαμένος αγώνας είναι και μια χαμένη ευκαιρία για βελτίωση”.

Στην καθιερωμένη του ανάλυση μετά το GP, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ducati έδωσε πιο ισορροπημένο τόνο:
“Ο Pecco πάλεψε σκληρά για ένα βάθρο που έμοιαζε εφικτό. Το Σαββατοκύριακο ξεκίνησε με πολλά υποσχόμενα σημάδια, αλλά τα πράγματα πήραν άλλη τροπή, και λόγω ατυχών περιστατικών σε sprint και αγώνα. Το μήνυμα όμως παραμένει το ίδιο: θετικότητα.

Δεν έχουμε καμία αμφιβολία για τις δυνατότητες τόσο του πρωταθλητή μας όσο και της μοτοσυκλέτας. Πρέπει να ενώσουμε τις προσπάθειές μας, να αποδεχτούμε την απογοήτευση και να την αντιμετωπίζουμε συνεχώς χωρίς να τα παρατάμε ποτέ.

Η εμπειρία μας διδάσκει ότι όταν τα πράγματα πάνε στραβά, πάντα προκύπτουν επιπλέον εμπόδια που αυξάνουν την απογοήτευση. Πρέπει να κρατάμε καθαρό μυαλό, να αξιολογούμε τα θετικά που έγιναν και να ξαναρχίζουμε από εκεί, όπως στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.

Γενικότερα είμαι ικανοποιημένος με την προσπάθεια όλων, ευχαριστώ όλη την ομάδα που δουλεύει τόσο σκληρά, ειδικά τώρα που οι αντίπαλοι δείχνουν τόσο δυνατά σημάδια αντίδρασης.”

Μετά το GP Αυστρίας, ο Bagnaia βρίσκεται πλέον 197 βαθμούς πίσω από τον teammate του Marc Márquez στη βαθμολογία, με τον Ισπανό να έχει μαζέψει περισσότερους βαθμούς στους τελευταίους έξι γύρους απ’ όσους ο Pecco σε όλη τη σεζόν.

Ducati on Bagnaia