MotoGP: Επιτυχημένη η εγχείρηση του Miller στο χέρι

Εγχειρίστηκε από τον διάσημο Δρ. Mir
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/4/2021

Ο Jack Miller ολοκλήρωσε με επιτυχία την χειρουργική επέμβαση στο δεξί του χέρι, προκειμένου να ανακουφιστεί από τα συμπτώματα του γνωστού συνδρόμου και ως "arm pump". Είναι το σύνδρομο κατά το οποίο πρήζονται οι πήχεις των χεριών με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουλέψουν οι μύες και είναι κάτι που αντιμετωπίζουν πάρα πολύ συχνά οι αναβάτες των GP. Ο Miller υπέφερε στους δύο αγώνες του Qatar, οπότε η απόφαση για εξέταση ήταν ήδη ειλημμένη και το χειρουργείο προέκυψε εχτές το βράδυ.

Ο Αυστραλός, αμέσως μετά τον αγώνα στην Doha, ταξίδεψε στην Βαρκελώνη για να πάει στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Barcelona, όπου τον εξέτασε ο Δρ. Mir (Διευθυντής της Μονάδας Άνω Άκρων του Ινστιτούτου Dexeus), ο πιο γνωστός και δημοφιλής ορθοπεδικός-χειρουργός αυτή την στιγμή στα GP, καθώς έχει εγχειρίσει και κουράρει, πάρα πολλούς αναβάτες από όλες τις κατηγορίες. Μετά, λοιπόν, από μια μαγνητική τομογραφία υπό πίεση αλλά και σε χαλάρωση, αποφασίστηκε να μπει στο χειρουργείο άμεσα για να επανέλθει η δραστηριότητα των αγγείων και των νεύρων του δεξιού του χεριού.

Ο Miller θα μείνει ένα εικοσιτετράωρο στο νοσοκομείο και αμέσως μετά θα ξεκινήσει η αποκατάστασή του, με στόχο να επιστρέψει στη δράση στον επόμενο αγώνα του Portimao, που είναι προγραμματισμένος για τις 19-18 Απριλίου.

Ο ίδιος ο Miller δήλωσε ικανοποιημένος από την έκβαση της επέμβασης, τονίζοντας ότι ανυπομονεί να ξεκινήσει την διαδικασία της αποκατάστασης. "Απομένουν δέκα μέρες μέχρι το επόμενο Grand Prix", είπε ο Αυστραλός, "κι αν όλα πάνε καλά θα τα καταφέρω κι ας μην είμαι στο 100% της φυσικής μου κατάστασης".

MotoGP: Ducati & Pecco Bagnaia - Τελειώνει η υπομονή του Ιταλού

Απογοητευτική χαρακτήρισε την εμφάνισή του ο Gigi Dall’Igna
Ducati - Pecco Bagnaia
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/8/2025

Ο Pecco Bagnaia μπορεί να είναι τρίτος στην γενική κατάταξη του MotoGP, όμως έχει μόλις μία νίκη την φετινή χρονιά και απέχει 197 βαθμούς από τον πρωτοπόρο και team-mate του Marc Marquez.

Η απόδοση του Bagnaia παρουσιάζει φθίνουσα πορεία και χαρακτηριστικό είναι πως στους 5 πρώτους γύρους του πρωταθλήματος είχε συγκεντρώσει 140 βαθμούς, ενώ στους 5 τελευταίους κατάφερε να μαζέψει μόλις 75!

Πολλοί περίμεναν πως στον αγώνα της Αυστρίας ήταν μία καλή ευκαιρία για να ανακάμψει καθώς είχε κερδίσει τις τρεις τελευταίες σεζόν εδώ, όμως τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς έτσι και τερμάτισε μόλις στην 8η θέση. Μάλιστα ο γενικός διευθυντής της Ducati, Gigi Dall’Igna είπε πως αυτή ήταν μία χαμένη ευκαιρία για τον Bagnaia και χαρακτήρισε την εμφάνισή του ως απογοητευτική.

Σε συνέντευξή του, ο Bagnaia εξέφρασε την απογοήτευσή του για την τρέχουσα κατάσταση, δηλώνοντας πως τελειώνει η υπομονή του και πως δίνει τα πάντα, αλλά δυσκολεύεται να μείνει κοντά με τους υπόλοιπους, καθώς ο Marc Marquez και ο Bezzecchi τα πήγαιναν καλύτερα στο φρενάρισμα, στις εισόδους στις στροφές και στις εξόδους.

Στην συνέχεια δήλωσε: “Και ξέρω ότι είναι καλοί αναβάτες, αλλά το να τερματίζω 12 δευτερόλεπτα πίσω σε μια πίστα όπου πάντα έκανα τη διαφορά είναι κάτι που απλά δεν καταλαβαίνω. Και δεν θα το καταλάβω”.

Απέφυγε να ρίξει ευθύνη απευθείας στην ομάδα ή να στρέψει τα βλέμματα προς την κατεύθυνση που θεωρεί πως υπάρχουν απαντήσεις αλλά ξεκαθάρισε πως περιμένει απαντήσεις από την Ducati, τόσο για το πρόβλημα με τα ελαστικά της Michelin στον Sprint, όσο και με το γεγονός -όπως το προσδιόρισε- πως μπορούσαν όλοι να επιταχύνουν εκτός από τον ίδιο, σημείο που θέλει απαντήσεις από την Ducati.