MotoGP: Επιτυχημένη η εγχείρηση του Miller στο χέρι

Εγχειρίστηκε από τον διάσημο Δρ. Mir
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/4/2021

Ο Jack Miller ολοκλήρωσε με επιτυχία την χειρουργική επέμβαση στο δεξί του χέρι, προκειμένου να ανακουφιστεί από τα συμπτώματα του γνωστού συνδρόμου και ως "arm pump". Είναι το σύνδρομο κατά το οποίο πρήζονται οι πήχεις των χεριών με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουλέψουν οι μύες και είναι κάτι που αντιμετωπίζουν πάρα πολύ συχνά οι αναβάτες των GP. Ο Miller υπέφερε στους δύο αγώνες του Qatar, οπότε η απόφαση για εξέταση ήταν ήδη ειλημμένη και το χειρουργείο προέκυψε εχτές το βράδυ.

Ο Αυστραλός, αμέσως μετά τον αγώνα στην Doha, ταξίδεψε στην Βαρκελώνη για να πάει στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Barcelona, όπου τον εξέτασε ο Δρ. Mir (Διευθυντής της Μονάδας Άνω Άκρων του Ινστιτούτου Dexeus), ο πιο γνωστός και δημοφιλής ορθοπεδικός-χειρουργός αυτή την στιγμή στα GP, καθώς έχει εγχειρίσει και κουράρει, πάρα πολλούς αναβάτες από όλες τις κατηγορίες. Μετά, λοιπόν, από μια μαγνητική τομογραφία υπό πίεση αλλά και σε χαλάρωση, αποφασίστηκε να μπει στο χειρουργείο άμεσα για να επανέλθει η δραστηριότητα των αγγείων και των νεύρων του δεξιού του χεριού.

Ο Miller θα μείνει ένα εικοσιτετράωρο στο νοσοκομείο και αμέσως μετά θα ξεκινήσει η αποκατάστασή του, με στόχο να επιστρέψει στη δράση στον επόμενο αγώνα του Portimao, που είναι προγραμματισμένος για τις 19-18 Απριλίου.

Ο ίδιος ο Miller δήλωσε ικανοποιημένος από την έκβαση της επέμβασης, τονίζοντας ότι ανυπομονεί να ξεκινήσει την διαδικασία της αποκατάστασης. "Απομένουν δέκα μέρες μέχρι το επόμενο Grand Prix", είπε ο Αυστραλός, "κι αν όλα πάνε καλά θα τα καταφέρω κι ας μην είμαι στο 100% της φυσικής μου κατάστασης".

MotoGP: O Jack Miller ανιχνεύει την μεγαλύτερη δυσκολία της Yamaha M1

Ο Αυστραλός εντόπισε το σημαντικότερο πρόβλημα της Yamaha μετά το απογοητευτικό GP της Αυστρίας
Jack Miller on Yamaha difficulties
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Η Yamaha πέρασε έναν εφιαλτικό αγώνα στο Red Bull Ring, με τους τέσσερις αναβάτες της να τερματίζουν τελευταίοι και να συγκεντρώνουν μόλις έναν βαθμό. Ο Jack Miller μίλησε ανοιχτά για το βασικό ζήτημα που αντιμετώπισε, το οποίο, όπως τόνισε, δεν είναι άλλο από την έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος.

Ο Miller, που ολοκλήρωσε τον αγώνα στη 18η θέση χωρίς βαθμούς για πρώτη φορά μετά το Mugello, εξήγησε: “Δεν υπάρχουν πολλά να πω μετά από ένα τόσο δύσκολο Σαββατοκύριακο. Ειλικρινά, είναι απογοητευτικό. Για τους πρώτους πέντε γύρους ένιωθα κάπως "καλά" εννοώντας ότι η πρόσφυση ήταν σε ανεκτό επίπεδο. Όμως αυτή ήταν η πρόσφυση που κανονικά θα έπρεπε να έχουμε στο τέλος ενός αγώνα, όχι στην αρχή. Κι εδώ δεν την είχαμε ποτέ”.

Στη συνέχεια, ο Αυστραλός τόνισε το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπισε η Yamaha με το συγκεκριμένο ελαστικό:
“Είναι ξεκάθαρο ότι η μοτοσυκλέτα μας δεν δουλεύει με αυτό το πίσω ελαστικό και τη συγκεκριμένη κατασκευή. Δεν υπάρχει τρόπος να λειτουργήσει σωστά. Δοκίμασα τα πάντα, από το να ανεβάζω νωρίς σχέσεις μέχρι να είμαι όσο πιο υπομονετικός γίνεται με το γκάζι, αλλά μόλις ξεπεράσεις τα 120 km/h, εκεί που κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει αρκετή φόρτιση στον πίσω τροχό, η μοτοσυκλέτα αρχίζει να σπινάρει τρελά στην ευθεία και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα”.

Και κατέληξε, “Το μπροστινό μέρος της M1 είναι φανταστικό, αλλά το πίσω είναι ο περιορισμός. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να καταλάβουμε πώς θα το βελτιώσουμε”.

Μετά την Αυστρία, ο Miller βρίσκεται στη 17η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, έναν βαθμό πίσω από τον Ai Ogura και δέκα μπροστά από τον Joan Mir.