MotoGP - Honda και Repsol τραβάνε χωριστούς δρόμους από το 2025

Το ένα κακό διαδέχεται το άλλο για την ιαπωνική εταιρεία
motomag MotoGP - Honda και Repsol τραβάνε χωριστούς δρόμους από το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/5/2024

H εταιρεία πετρελαιοειδών Repsol, έκανε γνωστό πως δεν θα είναι χορηγός της Honda στο MotoGP από την επόμενη χρονιά, ολοκληρώνοντας έτσι μία σχέση που κρατά 30 χρόνια.

Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν λέει το γνωστό τραγούδι και κάπως έτσι φτάνει στο τέλος της χρονιάς μια συνεργασία η οποία άφησε εποχή στο MotoGP. Ο λόγος για τη χορηγική συνεργασία Honda-Repsol η οποία ξεκίνησε το μακρινό 1995 όταν για πρώτη φορά είδαμε στις Honda NSR500 των Mick Doohan και Alex Criville τα λογότυπα της εταιρείας πετρελαιοειδών από την Ισπανία. Μετά από 30 χρόνια, 15 τίτλους, 183 νίκες και 455 βάθρα έρχεται στο τέλος του 2024 η λήξη της συνεργασίας μεταξύ των δυο εταιρειών.

MotoGP - Honda και Repsol τραβάνε χωριστούς δρόμους από το 2025

Οι λόγοι πίσω από αυτήν αποχώρηση είναι αρκετοί και πολλούς από αυτούς ίσως να μην τους μάθουμε και ποτέ, ωστόσο αναμφίβολα η αποχώρηση του Marc Marquez από την Ιαπωνική ομάδα και οι κακές αγωνιστικές επιδόσεις των Ιαπώνων τα τελευταία χρόνια είναι δύο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους η Repsol πήρε αυτή την απόφαση. Ποιο είναι άλλωστε το νόημα να δείχνει ο σκηνοθέτης του MotoGP μόλις λίγα δευτερόλεπτα τις μοτοσυκλέτες με το σήμα της Repsol σε κάθε αγώνα; Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, η ισπανική εταιρεία θέλει να παραμείνει στον χώρο του MotoGP καθώς θέλει να προωθήσει τα νέα βιώσιμα καύσιμα τα οποία θα δούμε με τους νέους κανονισμούς από το 2027.

Μέχρι το 2025 η Repsol θα συνεχίζει να βρίσκεται πάνω στο κουστούμι της RC213V των Luca Marini και Joan Mir, οπότε μπορούμε να απολαύσουμε για μερικούς μήνες ακόμη την συνεργασία Repsol – Honda, ενώ αναμένουμε να δούμε σε ποιου εργοστασίου τις μοτοσυκλέτες θα βρουν το επόμενο σπίτι τους τα σήματα της ισπανικής εταιρείας.

MotoGP - Honda και Repsol τραβάνε χωριστούς δρόμους από το 2025
Ετικέτες

MotoGP: Ολοκληρώθηκε η διπλή επέμβαση του Marc Márquez μετά το Le Mans, χάνει την Καταλονία

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati χειρουργήθηκε σε πόδι και ώμο στη Μαδρίτη - Άγνωστος ο χρόνος επιστροφής του
Marquez Surgery
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/5/2026

Ο Marc Marquez υποβλήθηκε σήμερα το πρωί σε δύο επιτυχημένες χειρουργικές επεμβάσεις στη Μαδρίτη, μετά τη σφοδρή πτώση που είχε στον αγώνα Sprint του Γαλλικού Grand Prix, με τη Ducati Lenovo Team να επιβεβαιώνει παράλληλα πως ο Ισπανός δεν θα δώσει το παρών ούτε στον επόμενο αγώνα της Καταλονίας.

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Ruber Internacional στη Μαδρίτη, όπου υποβλήθηκε σε διπλή χειρουργική επέμβαση υπό την επίβλεψη του Dr. Samuel Antuna και της ιατρικής του ομάδας.

Η πρώτη επέμβαση αφορούσε το δεξί του πόδι και συγκεκριμένα το κάταγμα στο μετατάρσιο, τραυματισμός που προέκυψε από το βίαιο highside που είχε στον αγώνα Sprint του Le Mans. Οι γιατροί προχώρησαν με επιτυχία στη σταθεροποίηση του κατάγματος, με την επέμβαση να ολοκληρώνεται χωρίς επιπλοκές.

Παράλληλα, ο Marquez υποβλήθηκε και σε δεύτερη, προγραμματισμένη αυτή τη φορά, χειρουργική επέμβαση στον δεξί ώμο. Η συγκεκριμένη επέμβαση σχετιζόταν με παλαιότερο τραυματισμό, ο οποίος είχε αρχίσει να τον ταλαιπωρεί ξανά μετά τη σφοδρή πτώση του στο περσινό Grand Prix Ινδονησίας.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, οι γιατροί αφαίρεσαν δύο βίδες και ένα οστικό θραύσμα από προηγούμενη που είχε πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2019. Τα συγκεκριμένα υλικά είχαν μετακινηθεί, προκαλώντας πίεση στο κερκιδικό νεύρο και φέρνοντας ενοχλήσεις στον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Marquez Injury

Όπως είχε ήδη γίνει γνωστό από την Ducati Lenovo Team, ο Marquez δεν θα αγωνιστεί στο Grand Prix Καταλονίας της επόμενης εβδομάδας και θα παραμείνει στο νοσοκομείο για ένα βράδυ ακόμη, πριν επιστρέψει στο σπίτι του ώστε να ξεκινήσει άμεσα το πρόγραμμα αποκατάστασης.

Προς το παρόν δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα επιστροφής, με την πορεία της αποθεραπείας του τις επόμενες εβδομάδες να καθορίζει πότε θα μπορέσει να επιστρέψει στη δράση.

Η απουσία του Márquez από το επόμενο Grand Prix δημιουργεί νέα δεδομένα στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά κυρίως δίνει προτεραιότητα στην πλήρη αποκατάσταση ενός αναβάτη που κοντεύει να έχει περάσει από περισσότερες χειρουργικές αίθουσες απ’ ότι πίστες τα τελευταία χρόνια.