MotoGP - Η Βαρκελώνη θα υποδεχθεί στις 15-17/11 τον τελικό του 2024

Και όλοι ελπίζουν ο καιρός να φτιάξει και οι βροχές να μείνουν μακριά από την Καταλονία
MotoGP - Στη Βαρκελώνη ο τελικός
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/11/2024

Το MotoGP επιβεβαιώνει ότι το κλείσιμο της αυλαίας του 2024 θα διεξαχθεί στη Βαρκελώνη, στο Circuit de Barcelona-Catalunya, όπου θα κριθεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, στις αρχικές ημερομηνίες του τελικού της σεζόν: 15 έως 17 Νοεμβρίου. Το Γκραν Πρι θα διεξαχθεί σε αλληλεγγύη με την Κοινότητα της Βαλένθια.

Η διοργάνωση είχε οριστεί προηγουμένως να πραγματοποιηθεί στη Βαλένθια πριν από τις καταστροφικές πλημμύρες που επηρέασαν έντονα την περιοχή. Όντας το τελευταίο Grand Prix της σεζόν, το αθλητικό πλαίσιο στο οποίο βρίσκεται το Πρωτάθλημα και ο θετικός αντίκτυπος που έχει η διοργάνωση, η Dorna αναφέρει πως "οφείλουμε στους οπαδούς μας, στα paddock μας, στο άθλημα και στη Βαλένθια να πραγματοποιήσουμε την εκδήλωση. Αντί για αγώνα στη Βαλένθια, το MotoGP θα αγωνιστεί για τη Βαλένθια. Για όλους τους πληγέντες και για ολόκληρη την Κοινότητα της Βαλένθια."

Το MotoGP υπέβαλε το αίτημα στις αρχές να διεξαχθεί αγώνας στη Βαρκελώνη, καθώς όπως αναφέρουν οι διοργανωτές ήταν η καλύτερη δυνατή επιλογή. Η πίστα είναι η πιο εύκολη επιλογή για να μεταβούν σε εκείνη οι οπαδοί που ήδη σχεδίαζαν να παρακολουθήσουν το φινάλε της σεζόν του MotoGP. Η τοποθεσία και η πίστα είναι επίσης αποτελεσματική επιλογή όσον αφορά στη μετκαίνηση του προσωπικού και της υλικοτεχνικής υποδομής.

Περισσότερες πληροφορίες για τους οπαδούς που επιθυμούν να παρευρεθούν για να δουν τον αγώνα για τον τίτλο του 2024 να κρίνεται, θα ανακοινωθούν το συντομότερο δυνατό, καθώς και για τις διάφορες πρωτοβουλίες που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου για τη στήριξη της ανακούφισης της Βαλένθια.

Τώρα ελπίζουμε να μας κάνει τη χάρη και ο καιρός, που ήδη έχει οδηγήσει σε πλημμύρες στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης και σε παρακείμενους αυτοκινητόδρομους και σιδηροδρομικές γραμμές.

Ετικέτες

MotoGP – Fabio Quartararo: “Αυτό που συνέβη στην Αυστρία ήταν γελοίο, ένας εφιάλτης”

Δηλώσεις έκανε ο Γάλλος που είναι πολύ απογοητευμένος
fabio_quartararo
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/8/2025

Ο Fabio Quartararo τερμάτισε την προηγούμενη εβδομάδα στο Αυστριακό GP στην 15η θέση, παίρνοντας μόλις ένα βαθμό. Σε συνέντευξη που παραχώρησε ήταν ιδιαίτερα επικριτικός για την απόδοση της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας του.

Παρά την έντονη απογοήτευση, ο Γάλλος προσπαθεί να φανεί αισιόδοξος και πιστεύει ότι ακόμα και από τα χειρότερα αποτελέσματα μπορεί να προκύψει κάτι θετικό για τους μηχανικούς, ειδικά για το μελλοντικό πρόγραμμα ανάπτυξης του κινητήρα V4 της Yamaha.

Ο Quartararo τονίζει ξεκάθαρα πως χωρίς ικανό κινητήρα στο MotoGP δεν μπορείς να κάνεις προσπεράσεις και αυτή τη στιγμή ο ίδιος δεν είναι σε θέση να δώσει μάχες με τους αντιπάλους του.

Ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε: “Θέλω να το ξεχάσω, ειδικά εγώ πρέπει. Ελπίζω να μην το ξεχάσουν οι μηχανικοί, γιατί αυτό που συνέβη στην Αυστρία ήταν γελοίο, και οι τέσσερις οδηγοί ζητάμε εξηγήσεις. Παρ' όλα αυτά, θέλω να σκεφτώ θετικά, ότι το αποτέλεσμα στην Αυστρία ήταν και χρήσιμο για τους μηχανικούς μας. Δεν είναι τόσο το ότι ήμασταν τελευταίοι, αλλά ότι ο Ogura μας είχε 7 δευτερόλεπτα διαφορά ”.

Συνέχισε λέγοντας: “Θέλω να βελτιωθώ και να καταλάβω τι δεν πάει καλά. Μας λείπει ισχύς, και στην Αυστρία δεν καταφέραμε να τη χρησιμοποιήσουμε, έπρεπε να την μειώσουμε για να αποφύγουμε το γλιστρημα, και παρ' όλα αυτά το πρόβλημα εμφανίστηκε. Δεν ξέρουμε ακόμα πώς λειτουργεί αυτή η μοτοσυκλέτα. Η ελπίδα είναι ότι μέχρι το τέλος της σεζόν θα έχουμε περισσότερη σαφήνεια. Νομίζω ότι θα είναι ακόμα χειρότερα στο Balaton Park, αλλά ελπίζουμε να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Ειλικρινά, πάνω από όλα θα ήθελα να διασκεδάζω — γιατί το να μην διασκεδάζεις είναι το χειρότερο, και στην Αυστρία ήταν εφιάλτης”. Ο Quartararo ήταν η ταχύτερη Yamaha στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στην Ουγγαρία και βρέθηκε μόλις στην 11η θέση.

Όσον αφορά τον νέο κινητήρα V4 που αναπτύσσει η Ιαπωνική εταιρεία, είπε πως θέλει να τον δοκιμάσει και πιστεύει πως αυτό θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει. Συνέχισε λέγοντας πως τους λείπει η ισχύς, αλλά παράλληλα η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι ανταγωνιστική και κατά την διάρκεια του αγώνα.