MotoGP: Η νέα πίστα-δρόμος της Ινδονησίας και η επιστροφή της Φιλανδίας

Δεν έχει ξεχαστεί η Φιλανδία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/3/2019

Μετά την επίσημη ανακοίνωση για την επιστροφή των MotoGP σε δρόμους, με την ένταξη της ιδιαίτερης, υπό κατασκευής πίστας της Ινδονησίας στο πρόγραμμα, σήμερα ήρθε και η συνέντευξη τύπου με κάποια περισσότερα στοιχεία. Παράλληλα όμως ανακοινώθηκε και η ημερομηνία που θα γίνει το πρώτο τεστ στην πίστα της Φιλανδίας! Σε περίπτωση που είχατε ξεχάσει αυτή την εξέλιξη, πρόκειται για μία είδηση από τον Αύγουστο του 2017(!) όταν η Φιλανδία ανακοίνωσε την έναρξη κατασκευής μίας πίστας, παρόλο που το διάστημα που θα παραμένει ανοικτή μέσα στον χρόνο είναι πραγματικά μικρό. Τα MotoGP ήταν τα πρώτα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για να την εντάξουν στο πρόγραμμά τους, και πλέον, λίγο πιο καθυστερημένα, ήρθε η ώρα της πρώτης δοκιμής για το Kymiring, στις 19 και 20 Αυγούστου 2019!

MotoGP: Νέα πίστα στην Φινλανδία

Η δοκιμή στην Φιλανδία θα υποδείξει στις ομάδες την καταλληλόλητά της και θα λειτουργήσει ταυτόχρονα ως πρόβα GP, με τους προμηθευτές, τους εθελοντές, τους κριτές και όλο το προσωπικό, σε κάθε επίπεδο να λειτουργεί σε συνθήκες επίσημου αγώνα. Παράλληλα η δοκιμή αυτή θα δημιουργήσει τα πρώτα δεδομένα σε κάθε ομάδα για την καινούρια πίστα ενώ θα δώσει ευκαιρία για περαιτέρω –έκτακτη- δοκιμή και των μοτοσυκλετών, στο τελευταίο στάδιο της σεζόν!

Πάμε πίσω στην συνέντευξη τύπου για την πίστα της Ινδονησίας, που εκπρόσωπος της κατασκευαστικής έδωσε περισσότερα στοιχεία για την πορεία των εργασιών. Στην πράξη πρόκειται για έναν μεγάλο ξενοδοχειακό όμιλο με την κατασκευαστική εταιρία που ελέγχει να ασχολείται με την διαρκεί επέκταση των ξενοδοχείων του ομίλου, που αυτή την στιγμή διαχειρίζεται 5.000 κλίνες.

Θυμίζουμε πως η πίστα που δημιουργείται αυτή την στιγμή στην Ινδονησία, καταλαμβάνει τους δρόμους του resort που τις ημέρες του αγώνα θα κλείνουν και θα δεσμεύονται. Η βασικότατη εδώ λεπτομέρεια, είναι πως εξ αρχής κατασκευάζονται με δεδομένα πίστας και κατάλληλες διαφυγές. Τυχεροί όσοι μένουν εκεί τις υπόλοιπες μέρες λοιπόν..

MotoGP & WSBK Ινδονησία 2021: Έκλεισε ο αγώνας σε δημόσιο δρόμο!

Αυτή την στιγμή οι εργασίες έχουν φτάσει στο 35% με δύο ξενοδοχεία να χτίζονται στο μεγάλο συγκρότημα και με τα υπόλοιπα να βρίσκονται σε διάφορα στάδια της αρχικής υλοποίησης. Όταν η πίστα θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει θα υπάρχουν περίπου 260 κλίνες, οι οποίες σε σύντομο διάστημα θα φτάσουν τον μέγιστο αριθμό βάση σχεδιασμού, στις 1.500 κλίνες.

Για την κατασκευή των δρόμων που θα αναπτύσσονται σε πίστα, οι εργασίες δεν θα γίνουν από τον όμιλο καθώς δεν διαθέτει την απαιτούμενη εξειδίκευση. Αντ’ αυτού θα πραγματοποιηθούν από τον Vici, έναν μεγάλο κολοσσό με τεράστια εμπειρία σε δημόσιους δρόμους αποτελώντας τον «εθνικό κατασκευαστή» της Γαλλίας και έργα υποδομών σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο, μαζί και το Κατάρ. Managing Director για την κατασκευή της πίστας έχει αναλάβει ο Mark Hughes και συνολικά η ομάδα που ηγείται είναι εξαιρετικά έμπειρη.

Οι πρώτες εικόνες από την μελλοντική πίστα στην Ινδονησία είναι πράγματι εντυπωσιακές και ενσαρκώνουν ένα παλιό και μεγάλο όνειρο της Dorna, να «γλύφει» δηλαδή η πίστα την θάλασσα και να θαυμάζεις τα GP από το μπαλκόνι του δωματίου σου. Η πίστα αγκαλιάζει τα ξενοδοχειακά συγκροτήματα με τα υπόλοιπα να βρίσκονται από την πάνω μεριά της και τα paddock να φιλοξενούνται σε έναν χώρο που τις υπόλοιπες ημέρες θα είναι εκθεσιακός χώρος. Οι κερκίδες θα είναι μόνιμες, αλλά θα υπάρχουν και ημι-μόνιμες, δηλαδή θα κατασκευαστούν αλλά δεν θα βρίσκονται στον χώρο τις ημέρες που δεν θα γίνεται αγώνας, με τα MotoGP να είναι το κορυφαίο αγωνιστικό event αλλά όχι το μόνο. Εκεί θα μεταφερθεί και ένας αγώνας των MOTUL WSBK και ενδεχομένως και άλλα πρωταθλήματα…

 

 

Ετικέτες

Billy Bolt: Επιβεβαιώθηκε η wildcard συμμετοχή στο EnduroGP της Ουαλίας

Πρόκειται για τον τελευταίο γύρο που είναι προγραμματισμένος για τον Αύγουστο
bolt
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/4/2026

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt επιβεβαιώθηκε ως wildcard συμμετοχή για τον τελευταίο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM 2026, EnduroGP της Ουαλίας, τον ερχόμενο Αύγουστο.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EnduroGP βρίσκεται μόλις στον πρώτο του γύρο, με τους Josep Garcia, Andrea Verona, Steve Holcombe, Magain Antoine και Brad Freeman να είναι κοντά στη βαθμολογία, όμως από τώρα οι διοργανωτές του GP της Ουαλίας ανακοίνωσαν ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt θα συμμετάσχει επίσης στον αγώνα.

Ο τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθεί από τις 6 έως τις 9 Αυγούστου στο Rhayader, στην Κεντρική Ουαλία. Ο αναβάτης της Husqvarna Factory Racing δήλωσε: “Έχουν περάσει μερικά χρόνια από την τελευταία φορά που αγωνίστηκα σε έναν γύρο του EnduroGP. Επειδή ήμουν πολύ επικεντρωμένος στο SuperEnduro και το Hard Enduro, αλλά ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο ξανά εδώ και καιρό. Είναι μια καλή ευκαιρία να ανακατέψω τα πράγματα, να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και να ανταποδώσω κάτι στους οπαδούς. Η υποστήριξη ήταν πάντα απίστευτη, οπότε το να κάνω κάτι τέτοιο στην πατρίδα μου είναι υπέροχο. Φαίνεται ότι θα είναι ένα φοβερό Σαββατοκύριακο, οπότε ανυπομονώ να συμμετάσχω.”

billybolt

Ο Adam Rees, Διευθυντής της διοργάνωσης, δήλωσε: Αυτή είναι μια τεράστια στιγμή για το EnduroGP της Ουαλίας. Ο Billy Bolt είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στις αγώνες off-road και το γεγονός ότι έρχεται στην Ουαλία ως wildcard είναι απίστευτα συναρπαστικό.

"Είναι ένας αναβάτης που λατρεύουν οι οπαδοί, φέρνει πραγματική ενέργεια όπου κι αν πάει και η παρουσία του προσθέτει κάτι επιπλέον σε μια διοργάνωση που ήδη οδηγούσε προς έναν τεράστιο τελικό πρωταθλήματος. Γνωρίζουμε ότι το κοινό θα τον υποστηρίξει και αυτό θα δημιουργήσει μια υπέροχη ατμόσφαιρα."

Ετικέτες