MotoGP: Η νέα πίστα-δρόμος της Ινδονησίας και η επιστροφή της Φιλανδίας

Δεν έχει ξεχαστεί η Φιλανδία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/3/2019

Μετά την επίσημη ανακοίνωση για την επιστροφή των MotoGP σε δρόμους, με την ένταξη της ιδιαίτερης, υπό κατασκευής πίστας της Ινδονησίας στο πρόγραμμα, σήμερα ήρθε και η συνέντευξη τύπου με κάποια περισσότερα στοιχεία. Παράλληλα όμως ανακοινώθηκε και η ημερομηνία που θα γίνει το πρώτο τεστ στην πίστα της Φιλανδίας! Σε περίπτωση που είχατε ξεχάσει αυτή την εξέλιξη, πρόκειται για μία είδηση από τον Αύγουστο του 2017(!) όταν η Φιλανδία ανακοίνωσε την έναρξη κατασκευής μίας πίστας, παρόλο που το διάστημα που θα παραμένει ανοικτή μέσα στον χρόνο είναι πραγματικά μικρό. Τα MotoGP ήταν τα πρώτα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για να την εντάξουν στο πρόγραμμά τους, και πλέον, λίγο πιο καθυστερημένα, ήρθε η ώρα της πρώτης δοκιμής για το Kymiring, στις 19 και 20 Αυγούστου 2019!

MotoGP: Νέα πίστα στην Φινλανδία

Η δοκιμή στην Φιλανδία θα υποδείξει στις ομάδες την καταλληλόλητά της και θα λειτουργήσει ταυτόχρονα ως πρόβα GP, με τους προμηθευτές, τους εθελοντές, τους κριτές και όλο το προσωπικό, σε κάθε επίπεδο να λειτουργεί σε συνθήκες επίσημου αγώνα. Παράλληλα η δοκιμή αυτή θα δημιουργήσει τα πρώτα δεδομένα σε κάθε ομάδα για την καινούρια πίστα ενώ θα δώσει ευκαιρία για περαιτέρω –έκτακτη- δοκιμή και των μοτοσυκλετών, στο τελευταίο στάδιο της σεζόν!

Πάμε πίσω στην συνέντευξη τύπου για την πίστα της Ινδονησίας, που εκπρόσωπος της κατασκευαστικής έδωσε περισσότερα στοιχεία για την πορεία των εργασιών. Στην πράξη πρόκειται για έναν μεγάλο ξενοδοχειακό όμιλο με την κατασκευαστική εταιρία που ελέγχει να ασχολείται με την διαρκεί επέκταση των ξενοδοχείων του ομίλου, που αυτή την στιγμή διαχειρίζεται 5.000 κλίνες.

Θυμίζουμε πως η πίστα που δημιουργείται αυτή την στιγμή στην Ινδονησία, καταλαμβάνει τους δρόμους του resort που τις ημέρες του αγώνα θα κλείνουν και θα δεσμεύονται. Η βασικότατη εδώ λεπτομέρεια, είναι πως εξ αρχής κατασκευάζονται με δεδομένα πίστας και κατάλληλες διαφυγές. Τυχεροί όσοι μένουν εκεί τις υπόλοιπες μέρες λοιπόν..

MotoGP & WSBK Ινδονησία 2021: Έκλεισε ο αγώνας σε δημόσιο δρόμο!

Αυτή την στιγμή οι εργασίες έχουν φτάσει στο 35% με δύο ξενοδοχεία να χτίζονται στο μεγάλο συγκρότημα και με τα υπόλοιπα να βρίσκονται σε διάφορα στάδια της αρχικής υλοποίησης. Όταν η πίστα θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει θα υπάρχουν περίπου 260 κλίνες, οι οποίες σε σύντομο διάστημα θα φτάσουν τον μέγιστο αριθμό βάση σχεδιασμού, στις 1.500 κλίνες.

Για την κατασκευή των δρόμων που θα αναπτύσσονται σε πίστα, οι εργασίες δεν θα γίνουν από τον όμιλο καθώς δεν διαθέτει την απαιτούμενη εξειδίκευση. Αντ’ αυτού θα πραγματοποιηθούν από τον Vici, έναν μεγάλο κολοσσό με τεράστια εμπειρία σε δημόσιους δρόμους αποτελώντας τον «εθνικό κατασκευαστή» της Γαλλίας και έργα υποδομών σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο, μαζί και το Κατάρ. Managing Director για την κατασκευή της πίστας έχει αναλάβει ο Mark Hughes και συνολικά η ομάδα που ηγείται είναι εξαιρετικά έμπειρη.

Οι πρώτες εικόνες από την μελλοντική πίστα στην Ινδονησία είναι πράγματι εντυπωσιακές και ενσαρκώνουν ένα παλιό και μεγάλο όνειρο της Dorna, να «γλύφει» δηλαδή η πίστα την θάλασσα και να θαυμάζεις τα GP από το μπαλκόνι του δωματίου σου. Η πίστα αγκαλιάζει τα ξενοδοχειακά συγκροτήματα με τα υπόλοιπα να βρίσκονται από την πάνω μεριά της και τα paddock να φιλοξενούνται σε έναν χώρο που τις υπόλοιπες ημέρες θα είναι εκθεσιακός χώρος. Οι κερκίδες θα είναι μόνιμες, αλλά θα υπάρχουν και ημι-μόνιμες, δηλαδή θα κατασκευαστούν αλλά δεν θα βρίσκονται στον χώρο τις ημέρες που δεν θα γίνεται αγώνας, με τα MotoGP να είναι το κορυφαίο αγωνιστικό event αλλά όχι το μόνο. Εκεί θα μεταφερθεί και ένας αγώνας των MOTUL WSBK και ενδεχομένως και άλλα πρωταθλήματα…

 

 

Ετικέτες

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.