MotoGP - Ινδία τέλος για φέτος

Τελικά με 20 γύρους το φετινό MotoGP αντί για 22 που ήταν αρχικά το σχέδιο
motomag MotoGP – Ινδία τέλος για φέτος
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/5/2024

Τι και αν οι υπεύθυνοι του αγώνα της Ινδίας διέψευδαν για τα περί ακύρωσης του GP, η Dorna έκανε γνωστό πως για το 2024 δεν θα έχουμε αγώνα στην Ινδία ευελπιστώντας πως ο θεσμός θα επιστρέψει στην πίστα Buddh International Circuit το 2025.

Σας είχαμε ενημερώσει εδώ και καιρό πως το Ινδικό GP όδευε προς ακύρωση καθώς υπήρχαν προβλήματα οικονομικής φύσεως τόσο προς τους προμηθευτές όσο και προς την Dorna. Από την άλλη η διοργανώτρια εταιρεία Fairstreet Sports είχε δηλώσει πως δεν υπάρχει κανένα θέμα με τον αγώνα αλλά αυτές οι δηλώσεις όπως φάνηκε ήταν περισσότερο για να ρίξουν στάχτη στα μάτια όλων και να κερδίσουν λίγο χρόνο.

Στις 29/5 όμως ήρθε η ανακοίνωση των FIM, IRTA και Dorna η οποία ξεκαθαρίζει το τοπίο κάνοντας γνωστό πως το GP της Ινδίας αναβάλλεται φέτος λόγω "λειτουργικών λόγων" με πρόσχημα τις κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή. Επιπρόσθετα η ανακοίνωση αναφέρει πως το MotoGP θα επιστρέψει το 2025, όταν... οι καιρικές συνθήκες θα είναι οι βέλτιστες για αναβάτες και θεατές.

Καλή δεν λέμε η ανακοίνωση των FIM, IRTA και Dorna ωστόσο άπαντες κατανοούν πως τα παιχνίδια του καιρού δεν είναι ο πραγματικός λόγος για την ακύρωση του Ινδικού GP και μένει να δούμε τι θα προκύψει με τη Fairstreet Sports, και αν καταφέρει να πληρώσει τα χρέη της, ή αν θα έχουμε μεγαλύτερα δράματα.

Ετικέτες

MotoGP: Ο Maverick Vinales χάνει και τον αγώνα στην Jerez

Θα μείνει χωρίς αντικαταστάτη η KTM Tech3 - τραυματίας είναι και ο Pol Espargaro
vinales
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/4/2026

Το MotoGP επιστρέφει από τις ΗΠΑ και κατευθύνεται στην Ισπανία αυτό το Σαββατοκύριακο, 24–26 Απριλίου, όμως δεν θα είναι παρών ούτε και σ’ αυτόν τον αγώνα ο Maverick Vinales.

Ο τραυματισμός στον ώμο του Vinales προκλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο στο GP της Γερμανίας, όταν είχε πτώση κατά τη διάρκεια των προκριματικών. Ο τραυματισμός του Ισπανού αναβάτη φαίνεται να είναι αρκετά επίμονος, αφού τον ταλαιπωρεί ακόμη 9 μήνες μετά το συμβάν.

Ο Vinales χαρακτήρισε απογοητευτικό το γεγονός, όμως θεωρεί πως αυτή είναι η σωστή απόφαση για το σώμα του: Είναι προφανώς απογοητευτικό να μην αγωνιστώ στη Jerez αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι ένα τεράστιο γεγονός για μένα και ο πρώτος από τους αγώνες στην πατρίδα μου αυτή τη σεζόν. Γνωρίζω όμως καλά το σώμα μου και αυτή τη στιγμή προτεραιότητα είναι να αναρρώσω σωστά και να βεβαιωθώ ότι θα επιστρέψω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για το υπόλοιπο της σεζόν. Όλα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και ο στόχος είναι να είμαι έτοιμος για το Le Mans.

Ο Nicolas Goyon, διευθυντής της ομάδας Red Bull KTM Tech3, πρόσθεσε ότι δεν ήταν δυνατό να αντικατασταθεί ο Vinales, καθώς και ο Pol Espargaro είναι τραυματίας.

“Το πιο σημαντικό για εμάς είναι η ανάρρωση του Maverick. Το κενό στο πρόγραμμα του έδωσε πολύτιμο χρόνο για να επικεντρωθεί στην αποκατάστασή του και ελπίζουμε ότι αυτό σημαίνει ότι θα χάσει μόνο αυτόν τον αγώνα. Φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο για να επιστρέψει στο Le Mans, κάτι που είναι πολύ θετικό.

Είναι επίσης λυπηρό το γεγονός ότι ο Pol, ο αναπληρωματικός μας αναβάτης, τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς τον γνωρίζουμε καλά και θα αποτελούσε μια ισχυρή προσθήκη στην ομάδα για το Σαββατοκύριακο στο Jerez.

Με τον περιορισμένο χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας πριν από τον αγώνα, αξιολογήσαμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές, αλλά τελικά αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στη σωστή λειτουργία μιας μοτοσυκλέτας για αυτόν τον γύρο.”