MotoGP Jorge Martin-Aprilia Racing: Τελικά δεν θα τον αφήσει έτσι εύκολα το Noale

Δεν είναι ελεύθερος λέει ο Massimo Rivola -Στα δικαστήρια μπορεί να φτάσει ο Martin για να λύσει το συμβόλαιό του
Massimo Rivola 2025 Jorge Martin
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

30/6/2025

Ο μάνατζερ του Jorge Martin θεωρεί δεδομένη την πρόωρη λύση του συμβολαίου του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, όμως το αφεντικό της εργοστασιακής ομάδας, Massimo Rivola, απαντά ότι ο Ισπανός δεν είναι ελεύθερος για το 2026. 

Ο Rivola απαντά στον Albert Valera, μάντατζερ του Martin, που "καίγεται" να βρει ομάδα για τον αναβάτη του, o οποίος δεν πιστεύει πλέον στο πρότζεκτ της Aprilia και θεωρεί ότι δεν θα είναι ανταγωνιστικός με την εργοστασιακή ομάδα στο MotoGP, του χρόνου και ακόμη περισσότερο την επόμενη χρονιά που αλλάζουν και οι κανονισμοί. 

Ο Jorge Martin φαίνεται πεπεισμένος να βρει άλλον κατασκευαστή παρά τα δείγματα γραφής του Marco Bezzecchi στο Assen και την εμφανή πρόοδο που παρουσιάζει η εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Aprilia τους τελευταίους γύορυς τόσο σε απόλυτη ταχύτητα, όσο και σε ρυθμό αγώνα, στον μικρότερο Sprint και στον κυρίως της Κυριακής. 

Ο Valera βροντοφωνάζει όπου σταθεί και όπου βρεθεί ότι ο Martin θα είναι ελεύθερος του χρόνου και αυτή η τακτική του ώθησε τον Rivola να απαντήσει μετά τον γύρο της Ολλανδίας ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι. "Προφανώς, αυτός (σ.σ. ο Martin) δεν πρόκειται να είναι ελεύθερος το 202", είπε ο Ιταλός σε δημοσιογράφο του TNT Sports και πρόσθεσε ότι αυτή την απόφαση θα την πάρει ο... δικαστής, αν χρειαστεί οι δύο πλευρές να φτάσουν ως εκεί. 

Ο Rivola έδωσε μάλιστα σε όλους να καταλάβουν ότι η Aprilia είναι πολύ σίγουρη για το συμβόλαιο που έχει με τον Ισπανό, δεν αγχώνεται με λίγα λόγια για όλα αυτά που ακούγονται. Στο πρόγραμμα για τον Martin είναι επίσης το ιατρικό τσεκ απ που θα γίνει αυτή την εβδομάδα, ενώ αν όλα πάνω καλά ο Martin θα κάνει πριβέ δοκιμή στο Misano, έχοντας ως στόχο να δει αγωνιστική δράση στο GP της Τσεχίας.

Moto3: Το πρώτο μήνυμα του Noah Dettwiler μετά το ατύχημα

Ανακοινώνει και τη νέα συνεργασία του με εταιρεία management
Dettwiler
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/11/2025

O Noah Dettwiler έχει γυρίσει πίσω στην πατρίδα του και έχει ξεκινήσει την αποκατάστασή του μετά το τρομακτικό ατύχημα που είχε με τον Antonio Rueda στον γύρο αναγνώρισης του αγώνα της Μαλαισίας.

O Noah υπέστη πολλαπλές καρδιακές ανακοπές, κάταγμα στο πόδι, ενώ του αφαιρέθηκε και η σπλήνα. Η ζωή του ήταν σε κίνδυνο, που ευτυχώς διέφυγε και ένα μήνα μετά το ατύχημα δημοσίευσε το πρώτο του μήνυμα στα κοινωνικά δίκτυα και δήλωσε:

“Η ζωή και η καριέρα μου μου έθεσαν μια μεγάλη πρόκληση. Θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου σε όλους όσους μου έστειλαν τόση αγάπη, καλές ευχές και θετική ενέργεια τις τελευταίες εβδομάδες. Με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ!

Τώρα η αποκατάσταση μου προχωρά και ανυπομονώ να δω θετικά αποτελέσματα. Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη στις ιατρικές ομάδες και τους ειδικούς αποκατάστασης. Χάρη σε αυτούς τους επαγγελματίες και την αφοσίωσή τους, μπορώ να εργαστώ με τον βέλτιστο τρόπο για την ανάρρωσή μου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, την σύντροφό μου Cannelle, τους υποστηρικτές και τους θαυμαστές μου για την φανταστική υποστήριξή τους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την ομάδα [CIP Green Power], τη διοίκηση και τους συμβούλους που με συνόδευσαν τα τελευταία δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3.

Ο πρώτος μου στόχος τώρα είναι να αναρρώσω και να προετοιμαστώ για το προσωπικό και επαγγελματικό μου μέλλον.

Από εδώ και στο εξής, η εταιρεία Sorpasso AG αναλαμβάνει το management μου και θα με υποστηρίζει στην επαγγελματική μου καριέρα”