MotoGP-Jorge Martin: Οι γιατροί έδωσαν το πράσινο φως ώστε να αγωνιστεί στο Κατάρ

Ο Jorge Martin δηλώνει έτοιμος να αγωνιστεί στο MotoGP του Κατάρ
MotoGP-Jorge Martin: Οι γιατροί έδωσαν το πράσινο φως ώστε να αγωνιστεί στο Κατάρ
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/4/2025

Να θυμίσουμε ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής έχει χάσει τους τρεις πρώτους γύρους της σεζόν του 2025 καθώς είχε ένα ατύχημα στην προπόνηση πριν από την έναρξη της με αποτέλεσμα ο Martin να υποστεί σύνθετο κάταγμα σκαφοειδούς στο αριστερό του χέρι (περισσότερα εδώ).

Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής της Ducati και πλέον το αστέρι της Aprilia Racing βρίσκεται για αρκετό διάστημα στο στάδιο της ανάρρωσης και θα προσπαθήσει να αγωνιστεί για πρώτη φορά φέτος, όπως περιμέναμε με τους Ιταλούς να δίνουν πριν λίγο την επιβεβαίωση. Ωστόσο, σε δύο ημέρες ο Martin θα πρέπει να περάσει με επιτυχία και τις τελικές ιατρικές εξετάσεις στην πίστα, ώστε να μπορέσει να αγωνιστεί στο Grand Prix του Κατάρ.

MotoGP-Jorge Martin: Οι γιατροί έδωσαν το πράσινο φως ώστε να αγωνιστεί στο Κατάρ

Ο ίδιος δήλωσε: «Έχω μεγάλη επιθυμία να επιστρέψω στην πίστα και χαίρομαι που τουλάχιστον θα μπορέσω να προσπαθήσω να αγωνιστώ στο Κατάρ. Ο στόχος είναι να αποκτήσω λίγη αυτοπεποίθηση με τη RS-GP25 και να «γράψω» μερικούς γύρους. Δεν ξέρω πώς θα είναι η φυσική μου κατάσταση - αναμφίβολα όχι 100%. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και να βελτιωθούμε σταδιακά. Σωματικά, δεν είμαι καν σίγουρος ότι θα μπορέσω να τερματίσω τον αγώνα, αλλά αν τα καταφέρω, θα είναι μία νίκη, γιατί αυτό θα σημαίνει ότι αρχίζω να αναρρώνω. Πρέπει να κάνουμε ένα βήμα τη φορά για να προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε στο κανονικό μας επίπεδο το συντομότερο δυνατό»

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”