MotoGP - Jorge Martin: Παραδέχεται πως είχε την χειρότερη σεζόν μετά από τίτλο στην ιστορία του αθλήματος!

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μόλις τελείωσε
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/11/2025

Ο Jorge Martin τραυματίστηκε πρωτού ξεκινήσει η σεζόν και έχασε πολλού αγώνες, έπειτα ξανά τραυματίστηκε στο Κατάρ και από εκεί που το 2024 ήταν μία ονειρική χρονιά για εκείνον, το 2025 ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης.

Ο Jorge Martin θα ήθελε να ξεχάσει την σεζόν που μας πέρασε. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, ο οποίος μετακόμισε στην Aprilia, βίωσε την πιο σκοτεινή χρονιά της καριέρας του με μια σειρά τραυματισμών, αποτυχημένες επιστροφές και ένα ηθικό που είχε πάρει την κατιούσα.

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μας πέρασε και δήλωσε: “Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το 2025 ήταν η χειρότερη χρονιά της αθλητικής μου καριέρας. Ήταν μια πολύ πιο δύσκολη χρονιά από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα σε πίστα. Η ανάρρωση από τραυματισμούς είναι πολύ πιο περίπλοκη. Να παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι, να ακολουθείς το πρωτάθλημα από τον καναπέ σου... Ήταν μοναχικό και ψυχολογικά πολύ κουραστικό.

Περισσότερο από φόβο, είχα αμφιβολίες. Κάθε φορά που ξανακαθόμουν στη μοτοσυκλέτα, έπεφτα και δεν καταλάβαινα πραγματικά γιατί. Αλλά μετά την επιστροφή μου, σταδιακά βελτιώθηκα και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου. Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή τη σεζόν, αλλά δεν κατηγορώ τη μοτοσυκλέτα.

Είχα αμφιβολίες για την ικανότητά μου να ανακάμψω από τον τραυματισμό μου, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Η αποχώρηση δεν πέρασε καν από το μυαλό μου.

Είναι αναπόφευκτο να υπάρχει ένταση. Μερικές φορές, θα προτιμούσαμε ένας αναβάτης να μην κερδίσει, για προσωπικούς λόγους... Αλλά γενικά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Και πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει πολλές αγώνες. Απλά δεν ήθελα. Χρειαζόμουν να αποσυνδεθώ από τις μοτοσυκλέτες.”

Για το θέμα με το συμβόλαιο του με την Aprilia, είπε: “Όταν είδα ότι τα πράγματα δεν βελτιώνονταν, ήθελα να τελειώσω το συντομότερο δυνατό. Αλλά τελικά, όλα τελείωσαν καλά. Καταλήξαμε σε συμφωνία και είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό. Δεδομένης της απόδοσης της μοτοσυκλέτας, είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η εμπιστοσύνη στην Aprilia, παρά την χαοτική αρχή, δεν κλονίστηκε.”

Για το νούμερο ένα που μάλλον δεν του έφερε και πολύ γούρι, δήλωσε: “Φέτος, δεν με καθόρισε, γιατί δεν μπόρεσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Ίσως τώρα θα έλεγα όχι, αλλά ελπίζω να έρθει η μέρα που θα πρέπει να πάρω αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι προσθέτει επιπλέον πίεση, αλλά δεν είναι κατάρα. Ο Pecco κέρδισε με τον αριθμό 1.”

Και κλείνει την συνέντευξη με ένα αισιόδοξο μήνυμα “ Όλα όσα έκανα φέτος ήταν για να ξαναμπώ στο παιχνίδι

MotoGP – Ανατριχιάζει η περιγραφή του Johann Zarco για τον τραυματισμό του στη Βαρκελώνη [Video]

Ο Γάλλος έπεσε στην επανεκκίνηση μετά το εξίσου τρομακτικό ατύχημα του Alex Marquez
johann zarco catalunya 2026
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

20/5/2026

Το Καταλανικό Grand Prix του 2026 θα το θυμόμαστε για χρόνια και ο λόγος δεν έχει να κάνει ούτε με το θέαμα, ούτε με τις αγωνιστικές επιδόσεις των αναβατών. Απεναντίας, αυτό που δύσκολα θα ξεχάσουμε είναι τα δύο τρομακτικά συμβάντα που οδήγησαν σε ισάριθμες διακοπές του αγώνα.

Το πρώτο συνέβη όταν η ΚΤΜ του πρωτοπόρου Pedro Acosta έσβησε την ώρα της επιτάχυνσης στην έξοδο από στροφή, με αποτέλεσμα ο Alex Marquez που ακολουθούσε τέρμα γκάζι από πολύ κοντά να πέσει πάνω του και να ξεκινήσει μια αλυσιδωτή αντίδραση που συμπαρέσυρε αρκετούς ακόμη αναβάτες.

Ένας εξ αυτών ήταν και ο Johann Zarco, ο οποίος δέχτηκε θραύσματα από τη Ducati του Alex και είχε πολύ έντονους πόνους στο αριστερό του πόδι.

alex marquez catalunya 2026

Σε συνέντευξη που έδωσε σε γαλλική εφημερίδα, ο Zarco περιέγραψε τι έγινε μεταξύ του πρώτου συμβάντος και της επανεκκίνησης:

"Το αριστερό μου πόδι πονούσε φρικτά. Ήταν ήδη μωβ. Του βάλαμε πάγο και ο πόνος υποχώρησε λίγο. Τότε ήταν που έπρεπε να αποφασίσω να μην ξαναμπώ στον αγώνα. Μεταξύ των εικόνων από το ατύχημα του Alex και του χτυπήματος στο πόδι μου, το ηθικό μου ήταν πεσμένο. Δεν ήμουν πια συγκεντρωμένος όταν επιστρέψαμε στον σχηματισμό εκκίνησης."

Ακολούθησε η πρώτη επανεκκίνηση, λίγο μετά την οποία ήρθε η δεύτερη άσχημη στιγμή του αγώνα και, συνεπεία αυτής, η νέα διακοπή.

"Με ρούφηξε η αεροδυναμική του Marini και δεν μπόρεσα να σταματήσω και να τον αποφύγω. Τότε εκτοξεύτηκα πάνω από τη μοτοσυκλέτα του Bagnaia, όπου το αριστερό μου πόδι παγιδεύτηκε ανάμεσα σε τροχό, σέλα και εξάτμιση.”

Το βίντεο αυτού του ατυχήματος είναι πραγματικά ανατριχιαστικό, καθώς η Ducati του Bagnaia έφερνε τούμπες στην αμμοπαγίδα συμπαρασύροντας μαζί της τον Zarco από το παγιδευμένο του πόδι.

Όταν η μοτοσυκλέτα σταμάτησε τις τούμπες, οι Bagnaia και Marini αντιλήφθηκαν αμέσως τη σοβαρότητα της κατάστασης και άρχισαν αγωνιώδεις εκκλήσεις για βοήθεια.

"Είχα κολλήσει στα χαλίκια και ούρλιαζα από πόνο. Το πόδι μου άρχισε να καίγεται και κανείς τριγύρω μου δεν τολμούσε να με ακουμπήσει από φόβο μήπως χειροτερέψουν τα τραύματά μου.

"Τράβηξα το πόδι μου από τη μοτοσυκλέτα και τότε με βοήθησαν, έκοψαν τη φόρμα και μου έκαναν ένεση για να σταματήσει ο πόνος. Δεν έχω ξανανιώσει ποτέ κάτι τέτοιο, ήταν πραγματικά πολύ τρομακτικό."

Ο Γάλλος αποκόμισε από αυτό το συμβάν αρκετά τραύματα στο αριστερό πόδι, όπως κάταγμα περόνης στην κνήμη και ρήξη μηνίσκου στο γόνατο, αλλά πιο σοβαρές και χρονοβόρες στην αποθεραπεία τους είναι σίγουρα οι δύο ρήξεις συνδέσμων, πρόσθιου και οπίσθιου χιαστού.

Ο Zarco βρίσκεται ήδη πίσω στην πατρίδα του και στην κλινική Centre Orthopédique Santyin Lyon, όπου θα εγχειριστεί από τον παγκοσμίου φήμης ορθοπεδικό χειρούργο Dr. Bertrand Sonnery-Cottet. Ωστόσο αυτό που αναμένεται να καθυστερήσει πολύ την επιστροφή του στη δράση είναι οι ρήξεις των δύο συνδέσμων, καθώς θα χρειαστεί να περιμένει ακόμη περίπου δύο εβδομάδες πριν μπει στο χειρουργείο γι’ αυτές.

Κάτι που σημαίνει πως ο χρόνος επιστροφής του στις πίστες αυτή τη στιγμή είναι αδύνατον να προσδιοριστεί.