MotoGP: Karel Abraham για Zarco: Ας φέρει 5 εκατομμύρια να μιλήσουμε…

Ο Abraham δεν θέλει να φύγει…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/11/2019

Ο Zarco μιλάει με την Avintia Ducati για να πάρει την θέση του Karel Abraham, ο οποίος έχει συμβόλαιο μέχρι και το 2020, όπως όλοι οι αναβάτες άλλωστε. Προφανώς και ο Abraham δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος με τις ξεκάθαρες, ανοικτές συζητήσεις που κάνει η ομάδα του με τον Zarco. Δεν υπάρχει καμία μυστικότητα, δεν κρύβεται κανείς και όλος ο κόσμος γνωρίζει πως ο Zarco μιλάει με την Avintia.

Για αυτό και η Ducati αποφάσισε να αναθεωρήσει την συνεργασία της με την Avintia και να της αλλάξει το πλαίσιο, ουσιαστικά λειτουργώντας με τα προνόμια μιας δορυφορικής ομάδας. Αυτό δεν λύνει βέβαια το πρόβλημα του Zarco, ή μάλλον λύνει το ένα από τα δύο.

Το άλλο, που επίσης εξέφρασε ανοικτά, είναι πως η Avintia δεν είναι μία σοβαρή ομάδα. Όλες οι απόψεις ανοικτές λοιπόν στο τραπέζι και τώρα έρχεται και η σειρά του Abraham ο οποίος ξεκαθαρίζει πως δεν είναι ευχαριστημένος με τον Zarco, πόσο μάλιστα με την ομάδα του.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Karel Abraham, ξεκαθάρισε πως η Avintia είναι μία ομάδα που δεν παίρνει αναβάτες, αν αυτοί δεν καλύπτουν τα έξοδά τους. Αυτό δεν είναι άγνωστο, δεν είναι όμως και κάτι που λέγεται ανοιχτά, όπως για παράδειγμα στο Dakar και σε τόσα άλλα μοτοσυκλετιστικά αθλήματα που ορισμένοι αναβάτες πρακτικά χρηματοδοτούν την συμμετοχή τους. Αυτό είναι και το καθεστώς λειτουργίας της Avintia, αυτό συζήτησαν με την Ducati για να αλλάξει.

Ο Karel Abraham έχει τις πλάτες του πατέρα του, του ιδιοκτήτη δηλαδή της πίστας του Brno και έχει απαντήσει πολλές φορές στο παρελθόν στην ερώτηση – κατηγορία, πως εξαγοράζει την συμμετοχή του στα MotoGP. Δεν το κρύβει καθόλου, και μάλιστα αυτό ακριβώς επανέλαβε και στους δημοσιογράφους που τον ρώτησαν για το επικείμενο συμβόλαιο του Zarco με την Avintia. Ο ίδιος και ο Tito καλύπτουν τα έξοδά τους «και δεν ξέρω αν ο Johann μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω επίσης αν υπάρχουν χορηγοί που μπορούν να τον καλύψουν, αλλά αν καταφέρει να βρει 5 εκατομμύρια Ευρώ, τότε φυσικά μπορεί να έρθει στην Avintia».

O Karel είπε επίσης πως το εν ενεργεία συμβόλαιο με την Avintia θα πρέπει να αλλάξει και να επαναπροσδιοριστεί, όπως επίσης δεν γίνεται να προχωρήσει καμία συζήτηση με τον Zarco αν δεν σπάσει οριστικά το δικό του συμβόλαιο.

«Είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε με τον ιδιοκτήτη της ομάδας το συμβόλαιό μου, και να προχωρήσουμε σε ορισμένες προσαρμογές. Εγώ δεν θέλω να φύγω από τους αγώνες. Αγαπάω αυτό που κάνω και το πιθανότερο είναι να μην αλλάξει το καθεστώς της συνεργασίας μου. Θα ξέρουμε τις επόμενες ώρες. Όταν χτυπάς την πόρτα του HRC ναι είναι άσχημο να προσγειωθείς στην Avintia, δεν είναι το ίδιο, αλλά και αν φύγεις από τα MotoGP δύσκολα ξανά μπαίνεις. ( Ο Karel βέβαια το έχει κάνει αυτό, επέστρεψε στα MotoGP το 2017 έχοντας λείψει στο WSBK για δύο χρόνια)».

"Υπό αυτό το πνεύμα, μπορώ να καταλάβω τον Zarco και ξέρω πως η Dorna τον θέλει, χωρίς να ξέρω αν ισχύουν αυτά που λένε – πως του έχουν υποσχεθεί θέση δηλαδή. Προς το παρόν εγώ μιλάω με την ομάδα μου, είναι εσωτερικό μας θέμα και ο Zarco είναι εκτός από αυτή την κουβέντα. Θα δούμε τι θα γίνει μεταξύ μας"

ο πατέρας Abraham...

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin - Επιστροφή στο MotoGP στον γύρο της Τσεχίας

“Τα λέμε στο Brno” – Ο Jorge Martin δηλώνει έτοιμος μετά το test στο Misano
Martin Misano
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

10/7/2025

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Jorge Martin πραγματοποίησε την πολυαναμενόμενη επιστροφή του, οδηγώντας για πρώτη φορά την Aprilia RS-GP25 μετά τον αγώνα του Qatar, κατά τη διάρκεια ιδιωτικής δοκιμής στο Misano την Τετάρτη.

Ο Martin, που έχει χάσει όλα τα Grand Prix της χρονιάς εκτός από το Lusail λόγω μιας σειράς τραυματισμών, ολοκλήρωσε 64 γύρους – 29 το πρωί και 35 το απόγευμα – και επιβεβαίωσε ότι σκοπεύει να αγωνιστεί στο Grand Prix της Τσεχίας στο Brno το επόμενο Σαββατοκύριακο.

O ίδιος ο Martin δήλωσε χαρούμενος που βρέθηκε πάλι επάνω στην RS-GP, μετά από μια δύσκολη διαδρομή. “Τελικά, μετά από περισσότερους από τρεις μήνες, είμαι ξανά σε μοτοσυκλέτα MotoGP, οπότε είμαι εξαιρετικά χαρούμενος. Είναι κρίμα που τραυματίστηκα τόσες φορές και χάσαμε σχεδόν όλη τη σεζόν, αλλά τώρα επιστρέψαμε. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.”

Martin Misano

Η Aprilia επίσης επιβεβαίωσε ότι ο Martin θα ταξιδέψει στο Brno για να συμμετάσχει στο Grand Prix της Τσεχίας μετά τον επίσημο ιατρικό έλεγχο.

Ο Martin έχει περάσει έναν πραγματικό εφιάλτη από τραυματισμούς από τότε που μεταπήδησε στην Aprilia από την Pramac Ducati, με την οποία έγινε ο πρώτος αναβάτης ιδιωτικής ομάδας που κατέκτησε τον τίτλο στο MotoGP.

Ο Ισπανός έχασε όλες τις δοκιμές προετοιμασίας λόγω τραυματισμών στον καρπό και το χέρι κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη Sepang, και υπέστη νέα κατάγματα σε πτώση με Supermoto λίγο πριν από τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στην Ταϊλάνδη.

Η μοναδική του συμμετοχή σε Grand Prix φέτος ήταν στο Lusail, όπου είχε πτώση και παρασύρθηκε από τον Fabio di Giannantonio, με αποτέλεσμα να υποστεί κατάγματα στα πλευρά και τραυματισμό στους πνεύμονες.

Την περασμένη εβδομάδα, ο Martin οδήγησε μια RSV4 Superbike στη Βαρκελώνη, κάτι που άνοιξε τον δρόμο για τη δοκιμή με την RS-GP στη Misano — η οποία πραγματοποιήθηκε βάσει του νέου κανονισμού του MotoGP που επιτρέπει ειδικές δοκιμές για τραυματίες αναβάτες.

Martin Misano

“Η αίσθηση σήμερα ήταν εξαιρετική. Κάναμε σπουδαία δουλειά, ξεκινώντας ήρεμα και ανεβάζοντας ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας” πρόσθεσε ο Martin.
“Καταφέραμε να δουλέψουμε πολύ σήμερα. Είμαι πολύ χαρούμενος και έτοιμος για ό,τι έρχεται. Το σχέδιο είναι να επιστρέψω στο Brno. Ελπίζω όλα να πάνε καλά αυτή την εβδομάδα, να μπορέσω να προπονηθώ φυσιολογικά και να σας δω όλους στο Brno.”

Ο Ισπανός είχε πρόσφατα αποκλειστεί από το Grand Prix της Γερμανίας στο Sachsenring, με τον ιατρικό διευθυντή του MotoGP, Dr. Angel Charte, να σημειώνει ότι παρόλο που οι τραυματισμοί στα πλευρά του έχουν βελτιωθεί σημαντικά, κάποια κατάγματα δεν έχουν ακόμη πλήρως επουλωθεί.

Αν και το Brno απέχει μόλις μία εβδομάδα, ο Martin είναι έτοιμος να επιστρέψει στον τελευταίο αγώνα πριν από τη θερινή ανάπαυλα. Ωστόσο, συνεχίζεται η φημολογία σχετικά με τα σχέδιά του για το 2026, καθώς παραμένει ανοιχτό το ζήτημα της “διαφορετικής ερμηνείας” της ρήτρας εξόδου στο συμβόλαιο του Ισπανού με την Aprilia. Με τον ίδιο να έχει δηλώσει την πρόθεση του να αποχωρήσει και το εργοστάσιο να θεωρεί πως δεν είναι ελεύθερος, προειδοποιώντας πως είναι έτοιμο να επιλύσει ακόμα και δικαστικά την διαμάχη, εάν χρειαστεί.

Martin Misano

Κατά την απουσία του Martin, ο ομόσταυλος του Marco Bezzecchi έχει καταφέρει να ανελιχθεί στην 6η θέση του πρωταθλήματος ενώ κατέκτησε τη νίκη στο Silverstone και ένα διπλό βάθρο στον τελευταίο αγώνα του Assen. Ας ελπίσουμε ότι ο πρώτος αυτός αγώνας θα πάει καλά για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή και ότι θα καταφέρει να τελειώσει το Σαββατοκύριακο χωρίς τραυματισμό.