MotoGP: O Alex Marquez επίσημα στην Honda για το 2020!

Προδιαγεγραμμένο…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/11/2019

Το HRC δεν θα συνεχίσει άλλο να τραβά το σχοινί της πιθανολογίας, πόσο μάλιστα όταν πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα οι δοκιμές για την επόμενη σεζόν:

Ο Alex Marquez, μικρός αδερφός του Marc και φετινός παγκόσμιος πρωταθλητής στην Moto2 θα είναι ο επόμενος εργοστασιακός αναβάτης της Honda στα MotoGP!

Ακριβώς όπως ήταν αναμενόμενο επίσης, το συμβόλαιό του θα είναι μόνο για ένα χρόνο. Κι αυτό, γιατί διαφορετικά θα έσπαγε η συνέχεια και η Honda θα ήταν εκτός “silly season” κατά έναν αναβάτη: Όλα τα συμβόλαια ανανεώνονται στην διετία, κι αυτό γίνεται ταυτόχρονα για τις ομάδες, πράγμα που σημαίνει πως κάθε δύο χρόνια όλες οι θέσεις είναι -θεωρητικά- ανοιχτές για όλους.

Με την αποχώρηση του Lorenzo πριν την λήξη του συμβολαίου του, αν η Honda έκανε τώρα ένα διετές συμβόλαιο θα έφτανε η Άνοιξη και θα έμπαινε στο παιχνίδι των διαπραγματεύσεων με μία θέση λιγότερη.

Την επόμενη χρονιά η περίοδος των μεταγραφών θα είναι ιδιαίτερα καυτή και η Honda θέλει την δεύτερη θέση ανοικτή, ευελπιστώντας πως δεν θα αλλάξει η πρώτη και ο Marc Marquez δεν θα σκεφτεί να πάει πουθενά, όπως άλλωστε έχει δηλώσει κιόλας…

Η θέση του στην Moto2 είναι ανοικτή και δεν αποκλείεται να δούμε αντιδάνειο, με τον Zarco να κατεβαίνει κατηγορία…

Ετικέτες

WSBK – BMW: Δεν ανανεώνει τον Michael van der Mark

Αυτή θα είναι η τελευταία σεζόν του Ολλανδού με την Βαυαρική εταιρεία
Michael
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/8/2025

Η εργοστασιακή ομάδα της BMW στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike βρίσκεται μπροστά σε μια μεγάλη αλλαγή, καθώς φέτος συμμετέχει με τους Toprak Razgatlioglu και Michael van der Mark και από ότι φαίνεται την επόμενη σεζόν θα αλλάξει και τους δύο αναβάτες.

Όπως είναι γνωστό, ο Toprak θα είναι μέρος του grid του MotoGP το 2026. Αυτό ήταν ένα μεγάλο πλήγμα για τους Βαυαρούς που θα τον αντικαταστήσουν με τον Danilo Petrucci. Όμως, τα νέα δεν τελειώνουν εδώ από ότι φαίνεται, καθώς σύμφωνα με γερμανικές πληροφορίες, η BMW θα “αλλάξει” και τον έτερο εργοστασιακό αναβάτη Michael van der Mark.

Ο Ολλανδός αναβάτης διανύει την 5η σεζόν του με την BMW και φέτος βρίσκεται μόλις στην 15η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ ήταν μέλος της ομάδας BMW Motorrad World Endurance Team που πρόσφατα κατέκτησε την 5η θέση στον αγώνα αντοχής Suzuka 8 Hours.

Ο μάνατζέρ του van der Mark δήλωσε: “Φέτος είναι λίγο περίεργο. Ο Michael είναι ο ίδιος αναβάτης που επέστρεψε δυναμικά μετά από τραυματισμούς. Όταν επανήλθε πλήρως στη φόρμα του στα μέσα του περασμένου έτους, επέστρεψε δυναμικά στο WSBK, με μια νίκη, θέσεις στο βάθρο και την ανάκαμψη στην έκτη θέση στο πρωτάθλημα του κόσμου. Στις χειμερινές δοκιμές με τη μοτοσυκλέτα του 2024 ήταν γρήγορος. Όταν πέρασε στη μοτοσυκλέτα αγώνων του 2025, η δυναμική χάθηκε και όλα έγιναν δύσκολα. Αλλά στη δοκιμή στη Σουζούκα με μια άλλη μοτοσυκλέτα ήταν αμέσως γρήγορος. Στον αγώνα στη Σουζούκα ήταν πολύ γρήγορος, σε μερικά stints εξίσου γρήγορος ή γρηγορότερος από τον Jack Miller. Είναι ακόμα ο ίδιος αναβάτης με το ίδιο ταλέντο και την ίδια ταχύτητα”.

Όσον αφορά το μέλλον του αναβάτη του δήλωσε: “Υπάρχουν ακόμη κάποιες δυνατότητες στο WSBK, αλλά αυτή τη στιγμή εξετάζουμε και άλλες επιλογές και διεξάγουμε συζητήσεις σχετικά με αυτές. Είναι πολύ νωρίς για να μπούμε σε λεπτομέρειες.”

Δεν είναι ακόμα γνωστό ποιος θα πάρει τη θέση του Ολλανδού στην BMW, καθώς η εταιρεία περιμένει και τις εξελίξεις στο MotoGP. Αν ο Jack Miller χάσει τη θέση του στην Pramac Yamaha – κάτι που δεν φαίνεται πιθανό αυτή τη στιγμή – ο Αυστραλός θα είναι ο πρώτος στη λίστα των υποψηφίων.