MotoGP: O Alex Marquez επίσημα στην Honda για το 2020!

Προδιαγεγραμμένο…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/11/2019

Το HRC δεν θα συνεχίσει άλλο να τραβά το σχοινί της πιθανολογίας, πόσο μάλιστα όταν πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα οι δοκιμές για την επόμενη σεζόν:

Ο Alex Marquez, μικρός αδερφός του Marc και φετινός παγκόσμιος πρωταθλητής στην Moto2 θα είναι ο επόμενος εργοστασιακός αναβάτης της Honda στα MotoGP!

Ακριβώς όπως ήταν αναμενόμενο επίσης, το συμβόλαιό του θα είναι μόνο για ένα χρόνο. Κι αυτό, γιατί διαφορετικά θα έσπαγε η συνέχεια και η Honda θα ήταν εκτός “silly season” κατά έναν αναβάτη: Όλα τα συμβόλαια ανανεώνονται στην διετία, κι αυτό γίνεται ταυτόχρονα για τις ομάδες, πράγμα που σημαίνει πως κάθε δύο χρόνια όλες οι θέσεις είναι -θεωρητικά- ανοιχτές για όλους.

Με την αποχώρηση του Lorenzo πριν την λήξη του συμβολαίου του, αν η Honda έκανε τώρα ένα διετές συμβόλαιο θα έφτανε η Άνοιξη και θα έμπαινε στο παιχνίδι των διαπραγματεύσεων με μία θέση λιγότερη.

Την επόμενη χρονιά η περίοδος των μεταγραφών θα είναι ιδιαίτερα καυτή και η Honda θέλει την δεύτερη θέση ανοικτή, ευελπιστώντας πως δεν θα αλλάξει η πρώτη και ο Marc Marquez δεν θα σκεφτεί να πάει πουθενά, όπως άλλωστε έχει δηλώσει κιόλας…

Η θέση του στην Moto2 είναι ανοικτή και δεν αποκλείεται να δούμε αντιδάνειο, με τον Zarco να κατεβαίνει κατηγορία…

Ετικέτες

MotoGP Ουγγαρία - Balaton Park: Ο Pol Espargaro αντικαθιστά τον Vinales

Ο αναβάτης δοκιμών της KTM θα αγωνιστεί με την Tech3 στην Ουγγαρία
Espargaro
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/8/2025

Ο Maverick Vinales ταξίδεψε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Αυστρία, όμως δεν ήταν έτοιμος μετά τον τραυματισμό του και αποφάσισε να μην αγωνιστεί. Μάλιστα, ο Ισπανός δεν θα αγωνιστεί ούτε στην Ουγγαρία και στην θέση του θα αγωνιστεί ο Pol Espargaro.

Ο Pol Espargaro αγωνίστηκε και στο Brno που πήρε την 9η θέση και αυτή θα είναι η δεύτερή του εμφάνιση για φέτος. Ο δοκιμαστής της Red Bull KTM έχει μάλιστα κάνει δοκιμές στη νέα πίστα Balaton Park, κάτι που θα μπορούσε να αποδειχθεί μεγάλο πλεονέκτημα.

Ο Pol Espargaro δήλωσε: “Είναι δύσκολο για τον Maverick να χάσει έναν άλλο αγώνα, αλλά είδαμε στην Αυστρία ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αναρρώσει και είναι σημαντικό να σκέφτεσαι το MotoGP όταν είσαι 100% έτοιμος. Το ξέρω πολύ καλά αυτό! Επαναλαμβάνω αυτό που είπα στην Τσεχία: κάνει καταπληκτική δουλειά για την ομάδα και αξίζει να συνεχίσει να απολαμβάνει τη μοτοσυκλέτα, όπως έκαναν και οι άλλοι. Ελπίζω να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό. Αυτή τη στιγμή εστιάζουμε στην Ουγγαρία και δεν είναι εύκολο να αλλάξεις το «τσιπ» του δοκιμαστή με το «τσιπ» του αναβάτη MotoGP, με το επίπεδο που έχει αυτή τη στιγμή η κατηγορία και με το ρυθμό που έχουν οι άλλοι. Πρόσφατα πραγματοποιήσαμε μερικές δοκιμές και βλέπουμε ότι σημειώσαμε μεγάλη πρόοδο. Είμαι χαρούμενος που μπορώ να βοηθήσω ξανά την ομάδα και το εργοστάσιο συμμετέχοντας στον αγώνα αυτό το Σαββατοκύριακο και όπως πάντα, αυτό θα προσθέσει αξία στη δουλειά μας πίσω από τα παρασκήνια και στους αγώνες. Θα πρέπει να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας και να προετοιμαστούμε για αυτή τη νέα πρόκληση στο Balaton Park”.