MotoGP: Ο Crutchlow περιγράφει την περιπέτεια πριν τον αγώνα

Εξιτήριο το πρωί της Κυριακής και ολονυχτία στο νοσοκομείο..
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/5/2018

Όταν ο Cal Crutchlow δεν σηκώνεται αμέσως μετά από πτώση, τότε καταλαβαίνει κανείς πως τα πράγματα δεν είναι καλά. Ο Cal έχει αποδείξει πολλές φορές πως αντέχει τον πόνο, και με τις αμέτρητες πτώσεις έχει συνηθίσει να σηκώνεται γρήγορα: Το σχόλιο για το πλήθος των πτώσεων ανήκει στον ίδιο, όπως έχει δηλώσει παλιότερα χαριτολογώντας.

Στις δοκιμές του Le Mans είχε μία σειρά από πτώσεις που στο τέλος ολοκληρώθηκαν με ένα εντυπωσιακό και επώδυνο high siding ενώ διεκδικούσε μία θέση στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης. Ο Cal έφυγε με φορείο, αδυνατώντας να σηκωθεί, αλλά κάνοντας σήμα με το χέρι πως «είμαι καλά» προς τις κάμερες…

Αμέσως μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας όπου ο Dr. Zaza τον υπέβαλλε σε εξετάσεις. Ο Cal είχε έντονους πόνους στην λεκάνη σε σημείο που εξέφραζε την ανησυχία πως υπάρχει κάταγμα, ενώ η κλινική εικόνα έδειχνε εκτεταμένους μώλωπες σε όλη την περιοχή, με πόνο στα εσωτερικά όργανα της κοιλιακή χώρας. Ο Dr. Zaza έστειλε άμεσα τον Cruthlow για αξονική τομογραφία:

«Η αξονική έδειξε ότι υπήρχε πρόβλημα και στον έναν πνεύμονα, καθώς είχε συσσωρεύσει αίμα και δυσκολευόμουν στην αναπνοή, ενώ προβληματικές ήταν και οι εξετάσεις της καρδιάς με τα όρια των πρωτεϊνών που έδειξε. Προφανώς όταν έχεις εκτεταμένους μώλωπες τα όρια των πρωτεϊνών στην καρδιά γίνονται επικίνδυνα κι αυτός ήταν ένας ακόμα από τους λόγους που αποφάσισαν να με κρατήσουν μέσα. Είχα συνδεδεμένο οξυγόνο για πολύ ώρα, ένα σωρό γιατρούς και νοσοκόμες να μετρούν κάθε τρεις και λίγο, ενώ ο διευθυντής της ομάδας με την γυναίκα του έμειναν μέχρι τα μεσάνυκτα μαζί μου για να βεβαιωθούν πως δεν χρειάζομαι κάτι άλλο. Προσπάθησα να κοιμηθώ κατά τις 01:00 και με ξυπνούσαν κάθε δύο ώρες για να πάρουν αίμα! Κατά τις 06:30 το πρωί της Κυριακής αρχίσαμε να ενοχλούμε τους γιατρούς για να μου δώσουν εξιτήριο το οποίο ήταν αδύνατο να το πάρουμε μέχρι να πάει 08:40.

Μόνο τότε σκέφτηκα πως μπορεί να μην αγωνιζόμουν την Κυριακή γιατί είτε δεν θα προλαβαίναμε το warm-up είτε κάπου θα τρακάριζε ο Lucio (διευθυντής της ομάδας) έτσι όπως οδηγούσε για να προλάβουμε. Το αποτέλεσμα το είδατε, φτάσαμε στην ώρα μας τελικά, όμως εγώ ακόμα απείχα από το ιδανικό για αγώνα.. Δυσκολευόμουν στην αναπνοή, και ήταν δύσκολο να συγκεντρωθώ στον αγώνα. Στους πρώτους γύρους απλά υπήρχα στην πίστα γυρνώντας σε έναν ρυθμό που μπορούσα να υποφέρω την καταπόνηση. Οι πρώτοι 15 γύροι βγήκαν με πολύ υπομονή, και μοναδικό στόχο να μην πέσω ξανά, γιατί έτσι και ξανά έπεφτα θα είχα σοβαρό πρόβλημα! Δέκα γύρους πριν το τέλος άρχισα να αισθάνομαι καλύτερα, αύξησα ρυθμό και ξεκίνησα τις προσπεράσεις. Είχα καλό ρυθμό το Σαββατοκύριακο, αν δεν ήταν αυτή η πτώση θα μπορούσα να είχα ανέβει στο βάθρο γιατί ήμουν ταχύτερος από τον Petrucci την Παρασκευή!»

Θυμίζουμε πως ο Crutchlow ανέβηκε την Κυριακή μέχρι την όγδοη θέση της κατάταξης, έχοντας περάσει μία δύσκολη νύκτα στο νοσοκομείο χωρίς ύπνο…

 

Ετικέτες

MotoGP: Έξαλλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]

Αρχίζει να σχηματίζει αρνητικό ρεκόρ DNF
MotoGP: Έξαλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/7/2025

 

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, όταν τα MotoGP επιστρέψουν τον δεκαπενταύγουστο ο Alex Marquez θα πρέπει να εκτελέσει στην αρχή του αγώνα της Αυστρίας έναν μακρύτερο γύρο, ως ποινή γιατί έπεσε συμπαρασύροντας τον Mir.

Η ετυμηγορία είναι πως δεν θα έπεφτε αν δεν είχε προσπαθήσει να προσπεράσει με υψηλό ρίσκο και το υψηλό ρίσκο πρέπει να τιμωρείται για να μειωθούν τα ατυχήματα.

Ο Alex έχει διαφορετική άποψη φυσικά, την οποία και εξέφρασε στον Mir με τους δύο να λογομαχούν αμέσως μετά το συμβάν.

 

 

 

Είναι τρομακτικό το γεγονός πως αυτή είναι η 8η πτώση του Mir σε σύνολο 12 αγώνων με σχεδόν όλες να οφείλονται σε άλλον αναβάτη.

Όπως είπαμε και στον αγώνα δεν υπάρχει ευθύνη του Mir, ωστόσο, το γεγονός πως ξέρει να κλείνει την πόρτα πίσω του ενώ πριν είχε ανοίξει μία χαραμάδα, οδηγεί πολλούς αναβάτες σε λάθος αποφάσεις στιγμής.

Στην Τσεχία ο Mir βρέθηκε στο μεταξύ στην 5η θέση του grid, την καλύτερη μέχρι στιγμής και έβλεπε μία ηλιαχτίδα μέσα από την κουρτίνα που έχει τραβήξει ο Zarco, ως ο καλύτερος αναβάτης της Honda, χωρίς να είναι στην εργοστασιακή ομάδα.