MotoGP: Ο Crutchlow περιγράφει την περιπέτεια πριν τον αγώνα

Εξιτήριο το πρωί της Κυριακής και ολονυχτία στο νοσοκομείο..
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/5/2018

Όταν ο Cal Crutchlow δεν σηκώνεται αμέσως μετά από πτώση, τότε καταλαβαίνει κανείς πως τα πράγματα δεν είναι καλά. Ο Cal έχει αποδείξει πολλές φορές πως αντέχει τον πόνο, και με τις αμέτρητες πτώσεις έχει συνηθίσει να σηκώνεται γρήγορα: Το σχόλιο για το πλήθος των πτώσεων ανήκει στον ίδιο, όπως έχει δηλώσει παλιότερα χαριτολογώντας.

Στις δοκιμές του Le Mans είχε μία σειρά από πτώσεις που στο τέλος ολοκληρώθηκαν με ένα εντυπωσιακό και επώδυνο high siding ενώ διεκδικούσε μία θέση στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης. Ο Cal έφυγε με φορείο, αδυνατώντας να σηκωθεί, αλλά κάνοντας σήμα με το χέρι πως «είμαι καλά» προς τις κάμερες…

Αμέσως μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας όπου ο Dr. Zaza τον υπέβαλλε σε εξετάσεις. Ο Cal είχε έντονους πόνους στην λεκάνη σε σημείο που εξέφραζε την ανησυχία πως υπάρχει κάταγμα, ενώ η κλινική εικόνα έδειχνε εκτεταμένους μώλωπες σε όλη την περιοχή, με πόνο στα εσωτερικά όργανα της κοιλιακή χώρας. Ο Dr. Zaza έστειλε άμεσα τον Cruthlow για αξονική τομογραφία:

«Η αξονική έδειξε ότι υπήρχε πρόβλημα και στον έναν πνεύμονα, καθώς είχε συσσωρεύσει αίμα και δυσκολευόμουν στην αναπνοή, ενώ προβληματικές ήταν και οι εξετάσεις της καρδιάς με τα όρια των πρωτεϊνών που έδειξε. Προφανώς όταν έχεις εκτεταμένους μώλωπες τα όρια των πρωτεϊνών στην καρδιά γίνονται επικίνδυνα κι αυτός ήταν ένας ακόμα από τους λόγους που αποφάσισαν να με κρατήσουν μέσα. Είχα συνδεδεμένο οξυγόνο για πολύ ώρα, ένα σωρό γιατρούς και νοσοκόμες να μετρούν κάθε τρεις και λίγο, ενώ ο διευθυντής της ομάδας με την γυναίκα του έμειναν μέχρι τα μεσάνυκτα μαζί μου για να βεβαιωθούν πως δεν χρειάζομαι κάτι άλλο. Προσπάθησα να κοιμηθώ κατά τις 01:00 και με ξυπνούσαν κάθε δύο ώρες για να πάρουν αίμα! Κατά τις 06:30 το πρωί της Κυριακής αρχίσαμε να ενοχλούμε τους γιατρούς για να μου δώσουν εξιτήριο το οποίο ήταν αδύνατο να το πάρουμε μέχρι να πάει 08:40.

Μόνο τότε σκέφτηκα πως μπορεί να μην αγωνιζόμουν την Κυριακή γιατί είτε δεν θα προλαβαίναμε το warm-up είτε κάπου θα τρακάριζε ο Lucio (διευθυντής της ομάδας) έτσι όπως οδηγούσε για να προλάβουμε. Το αποτέλεσμα το είδατε, φτάσαμε στην ώρα μας τελικά, όμως εγώ ακόμα απείχα από το ιδανικό για αγώνα.. Δυσκολευόμουν στην αναπνοή, και ήταν δύσκολο να συγκεντρωθώ στον αγώνα. Στους πρώτους γύρους απλά υπήρχα στην πίστα γυρνώντας σε έναν ρυθμό που μπορούσα να υποφέρω την καταπόνηση. Οι πρώτοι 15 γύροι βγήκαν με πολύ υπομονή, και μοναδικό στόχο να μην πέσω ξανά, γιατί έτσι και ξανά έπεφτα θα είχα σοβαρό πρόβλημα! Δέκα γύρους πριν το τέλος άρχισα να αισθάνομαι καλύτερα, αύξησα ρυθμό και ξεκίνησα τις προσπεράσεις. Είχα καλό ρυθμό το Σαββατοκύριακο, αν δεν ήταν αυτή η πτώση θα μπορούσα να είχα ανέβει στο βάθρο γιατί ήμουν ταχύτερος από τον Petrucci την Παρασκευή!»

Θυμίζουμε πως ο Crutchlow ανέβηκε την Κυριακή μέχρι την όγδοη θέση της κατάταξης, έχοντας περάσει μία δύσκολη νύκτα στο νοσοκομείο χωρίς ύπνο…

 

Ετικέτες

MotoGP: Enea Bastianini – Εκτός δράσης για ένα… κοτόπουλο

Λόγω τροφικής δηλητηρίασης έχασε τελικά το Grand Prix της Γερμανίας ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech 3 - Και τρία κιλά!
Enea Bastianini food poisoning
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/7/2025

Ο Enea Bastianini αποκάλυψε πως ήταν τροφική δηλητηρίαση, και όχι σκωληκοειδίτιδα, η αιτία της απουσίας του από το γερμανικό Grand Prix το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Αν και αρχικά είχε διαγνωστεί με σκωληκοειδίτιδα, ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech 3 αποκάλυψε ότι υπέστη σοβαρή τροφική δηλητηρίαση που τον οδήγησε ακόμη και στο νοσοκομείο.

“Είμαι πάνω-κάτω καλά τώρα”, δήλωσε ο Bastianini την Πέμπτη στο Brno, .

Σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου, μετά από πολλές εξετάσεις, στο τέλος ανακαλύφθηκε ότι είχε προσβληθεί από ένα βακτήριο που λέγεται campylobacter, τρώγοντας κοτόπουλο. “Ένα κοτόπουλο μου κατέστρεψε το Σαββατοκύριακο!” είπε αστειευόμενος.

Η ασθένεια ήταν τόσο έντονη που οι γιατροί αρχικά υποψιάστηκαν σκωληκοειδίτιδα, καθώς είχε έντονη φλεγμονή, αλλά οι εξετάσεις τελικά το απέκλεισαν.

Λόγω τροφικής δηλητηρίασης έχασε τελικά το Grand Prix της Γερμανίας ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech3 - Και τρία κιλά!

Αν και επιστρέφει αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Bastianini δεν είναι ακόμα στο 100% της φυσικής του κατάστασης. Ο Ιταλός έχασε πάνω από τρία κιλά κατά τη διάρκεια της ασθένειας και πέρασε τρεις ημέρες χωρίς να φάει ή να πιει τίποτα.

“Στο MotoGP πρέπει να είσαι στο 100% και εγώ δεν είμαι”, παραδέχτηκε. “Προσπάθησα να προπονηθώ λίγο πριν έρθω εδώ, ακόμη και χθες. Γενικά είμαι καλά, αλλά δεν είμαι στην καλύτερη μου φόρμα”.

“Ο αγώνας της Κυριακής θα είναι πιθανότατα το πιο δύσκολο μέρος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η απώλεια βάρους. Έκανα ένα είδος επανεκκίνησης.”

Παρά την κατάσταση του, ο Bastianini παραμένει αισιόδοξος: “Έχω εμπιστοσύνη ότι μπορώ να κάνω ένα καλό Σαββατοκύριακο. Είναι καλό να ξεκινήσω και να μην σπαταλήσω ενέργεια αμέσως, αλλά να την κρατήσω για το Σάββατο και την Κυριακή. Δεν ξέρω πώς θα αντιδράσει το σώμα μου, αλλά νομίζω ότι μπορώ να τρέξω σε όλο το Grand Prix.”

Ενώ ο Bastianini επιστρέφει στη δράση στο Brno, ο ομόσταυλoς του Maverick Viñales θα απουσιάσει λόγω τραυματισμού στον ώμο από το Sachsenring, με τον δοκιμαστή της KTM, Pol Espargaro, να τον αντικαθιστά.