MotoGP: Ο Crutchlow περιγράφει την περιπέτεια πριν τον αγώνα

Εξιτήριο το πρωί της Κυριακής και ολονυχτία στο νοσοκομείο..
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/5/2018

Όταν ο Cal Crutchlow δεν σηκώνεται αμέσως μετά από πτώση, τότε καταλαβαίνει κανείς πως τα πράγματα δεν είναι καλά. Ο Cal έχει αποδείξει πολλές φορές πως αντέχει τον πόνο, και με τις αμέτρητες πτώσεις έχει συνηθίσει να σηκώνεται γρήγορα: Το σχόλιο για το πλήθος των πτώσεων ανήκει στον ίδιο, όπως έχει δηλώσει παλιότερα χαριτολογώντας.

Στις δοκιμές του Le Mans είχε μία σειρά από πτώσεις που στο τέλος ολοκληρώθηκαν με ένα εντυπωσιακό και επώδυνο high siding ενώ διεκδικούσε μία θέση στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης. Ο Cal έφυγε με φορείο, αδυνατώντας να σηκωθεί, αλλά κάνοντας σήμα με το χέρι πως «είμαι καλά» προς τις κάμερες…

Αμέσως μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας όπου ο Dr. Zaza τον υπέβαλλε σε εξετάσεις. Ο Cal είχε έντονους πόνους στην λεκάνη σε σημείο που εξέφραζε την ανησυχία πως υπάρχει κάταγμα, ενώ η κλινική εικόνα έδειχνε εκτεταμένους μώλωπες σε όλη την περιοχή, με πόνο στα εσωτερικά όργανα της κοιλιακή χώρας. Ο Dr. Zaza έστειλε άμεσα τον Cruthlow για αξονική τομογραφία:

«Η αξονική έδειξε ότι υπήρχε πρόβλημα και στον έναν πνεύμονα, καθώς είχε συσσωρεύσει αίμα και δυσκολευόμουν στην αναπνοή, ενώ προβληματικές ήταν και οι εξετάσεις της καρδιάς με τα όρια των πρωτεϊνών που έδειξε. Προφανώς όταν έχεις εκτεταμένους μώλωπες τα όρια των πρωτεϊνών στην καρδιά γίνονται επικίνδυνα κι αυτός ήταν ένας ακόμα από τους λόγους που αποφάσισαν να με κρατήσουν μέσα. Είχα συνδεδεμένο οξυγόνο για πολύ ώρα, ένα σωρό γιατρούς και νοσοκόμες να μετρούν κάθε τρεις και λίγο, ενώ ο διευθυντής της ομάδας με την γυναίκα του έμειναν μέχρι τα μεσάνυκτα μαζί μου για να βεβαιωθούν πως δεν χρειάζομαι κάτι άλλο. Προσπάθησα να κοιμηθώ κατά τις 01:00 και με ξυπνούσαν κάθε δύο ώρες για να πάρουν αίμα! Κατά τις 06:30 το πρωί της Κυριακής αρχίσαμε να ενοχλούμε τους γιατρούς για να μου δώσουν εξιτήριο το οποίο ήταν αδύνατο να το πάρουμε μέχρι να πάει 08:40.

Μόνο τότε σκέφτηκα πως μπορεί να μην αγωνιζόμουν την Κυριακή γιατί είτε δεν θα προλαβαίναμε το warm-up είτε κάπου θα τρακάριζε ο Lucio (διευθυντής της ομάδας) έτσι όπως οδηγούσε για να προλάβουμε. Το αποτέλεσμα το είδατε, φτάσαμε στην ώρα μας τελικά, όμως εγώ ακόμα απείχα από το ιδανικό για αγώνα.. Δυσκολευόμουν στην αναπνοή, και ήταν δύσκολο να συγκεντρωθώ στον αγώνα. Στους πρώτους γύρους απλά υπήρχα στην πίστα γυρνώντας σε έναν ρυθμό που μπορούσα να υποφέρω την καταπόνηση. Οι πρώτοι 15 γύροι βγήκαν με πολύ υπομονή, και μοναδικό στόχο να μην πέσω ξανά, γιατί έτσι και ξανά έπεφτα θα είχα σοβαρό πρόβλημα! Δέκα γύρους πριν το τέλος άρχισα να αισθάνομαι καλύτερα, αύξησα ρυθμό και ξεκίνησα τις προσπεράσεις. Είχα καλό ρυθμό το Σαββατοκύριακο, αν δεν ήταν αυτή η πτώση θα μπορούσα να είχα ανέβει στο βάθρο γιατί ήμουν ταχύτερος από τον Petrucci την Παρασκευή!»

Θυμίζουμε πως ο Crutchlow ανέβηκε την Κυριακή μέχρι την όγδοη θέση της κατάταξης, έχοντας περάσει μία δύσκολη νύκτα στο νοσοκομείο χωρίς ύπνο…

 

Ετικέτες

MotoGP: Χωρίς αναβάτες η KTM Tech 3! Μπαίνει στο Brno ο Pol Espargaro

Αυτή θα είναι η πρώτη συμμετοχή του για φέτος!
pol
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/7/2025

Ο Pol Espargaro θα πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση αυτή τη σεζόν στο MotoGP, καθώς θα αντικαταστήσει τον Maverick Vinales στον αγώνα του Brno το προσεχές Σαββατοκύριακο.

Χωρίς αναβάτες έμεινε η KTM Tech 3, ο Vinales είχε μία σφοδρή πτώση κατά την διάρκεια των κατατακτήριων Q2 στο Sachsenring, με αποτέλεσμα κάταγμα στον αριστερό του ώμο. Ο Ισπανός υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση που ήταν επιτυχημένη, όμως δεν θα αγωνιστεί στο GP της Τσεχίας που πραγματοποιείται 18-20 Ιουλίου. Να σημειωθεί εδώ, πως η ομάδα KTM Tech 3 έμεινε χωρίς εκπρόσωπο στο Γερμανικό GP, καθώς ο Enea Bastianini διαγνώστηκε με σκωληκοειδίτιδα και δεν αγωνίστηκε επίσης (περισσότερα εδώ).

Την θέση του Vinales θα πάρει ένας άλλος Ισπανός, ο Pol Espargaro, που θα πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση για φέτος. Ο Espargaro είναι αναβάτης εξέλιξης της KTM και αυτή θα είναι δωδέκατη συνεχόμενη χρονιά που θα αγωνιστεί στο MotoGP. Μάλιστα είναι στην πρώτη δεκάδα της λίστας των αναβατών με τις περισσότερες εμφανίσεις στο MotoGP. Παρακάτω μπορείτε να δείτε και τους αναβάτες με τις περισσότερες εμφανίσεις στο MotoGP.

 

Θέση

Αναβάτης

Συμμετοχές

1

Valentino Rossi

435

2

Andrea Dovizioso

348

3

Aleix Espargaró

348

4

Loris Capirossi

332

5

Simone Corsi

327

6

Thomas Lüthi

323

7

Dani Pedrosa

307

8

Jorge Lorenzo

306

9

Pol Espargaró

300

10

Johann Zarco

294

Μέχρι στιγμής φαίνεται πως ο Bastianini θα καταφέρει να τρέξει στην Τσεχία, με την ομάδα να μην ανακοινώνει και δεύτερη αντικατάσταση.

Ο Pol Espargaro δήλωσε: "Προφανώς, δεν είναι ποτέ καλό να παίρνεις μέρος σε ένα GP γιατί πρέπει να αντικαταστήσεις έναν τραυματισμένο αναβάτη. Έτσι, πρώτα απ' όλα, θέλω να ευχηθώ ταχεία ανάρρωση στον Maverick. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό αυτό το Σαββατοκύριακο, προσπαθώντας επίσης να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο τους συναθλητές μου και τους τεχνικούς. Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία μας επίσκεψη στο Μπρνο, το οποίο είναι μια φανταστική πίστα. Την τελευταία φορά που αγωνιστήκαμε εδώ αισθάνθηκα εξαιρετικά καλά στην καλύτερη περίοδο μου με την ΚΤΜ, οπότε ας δούμε πώς θα είναι με τη νέα επιφάνεια. Δεν έχω καμία προσδοκία πέρα από το να απολαύσω το Σαββατοκύριακο και να έχω μερικές χρήσιμες ημέρες για το πρόγραμμά μας".