MotoGP: Ο γιος του Wayne Gardner στην KTM!

Ο Remy Gardner γίνεται πορτοκαλί!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Άδειασε η… πορτοκαλί πηγή της KTM από νέους δικούς της αναβάτες με την άνοδο στα MotoGP και προχωρούν γοργά σε νέες συνεργασίες εντός της Moto2. Ο Remy Gardner θα τρέχει από το 2021 με την Red Bull Ajo στην Moto2. Γιος του Αυστραλού Wayne Gardner, του παγκόσμιου πρωταθλητή στα 500ασια το 1987, ο Remy έχει πέντε σεζόν στην Moto2 και ανέβηκε και πρόσφατα στο βάθρο, χωρίς όμως να είναι ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος.

Θα πάρει την θέση του Jorge Martin που φεύγει για την Ducati, μία κίνηση που έχει στεναχωρήσει πάρα πολύ την KTM για τον τρόπο που έγινε και ιδιαίτερα για την στιγμή που πάρθηκε η απόφαση. Έχουμε αναλύσει το παρασκήνιο μεταγραφής του Martin εδώ.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για το συμβόλαιό μου με την ομάδα που ονειρευόμουν. Είμαι περήφανος που θα γίνω μέλος της οικογένειας της KTM και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για την ευκαιρία που θα μου δώσουν την επόμενη σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω και όλους όσους με βοήθησαν να φτάσω εδώ. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η επόμενη σεζόν και να δουλέψω με την νέα μου ομάδα.»

Ο Aki Ajo είναι επίσης σίγουρος για τον Gardner: «Χαίρομαι που θα έχουμε παρέα τον Remy από τον επόμενο χρόνο. Είναι ένα νέο ταλέντο αλλά ταυτόχρονα έχει και μεγάλη πείρα στους αγώνες και μάλιστα σε παγκόσμια πρωταθλήματα. Αυτός ο συνδυασμός είναι ιδανικός για την φιλοσοφία της KTM να επενδύει σε αναβάτες που μπορούν να εξελιχθούν σε πρωταγωνιστές. Ελπίζω πως ως ομάδα θα μπορέσουμε να του δώσουμε την ώθηση που χρειάζεται».

Ο Gardner ήταν να πάρει θέση στην KTM πριν τον Lecuona και για αυτό αναφέρθηκε στην KTM ως ομάδα των ονείρων του. Ήταν μία κίνηση που την περιμένει καιρό τώρα…

Το ίδιο ενθουσιώδης ήταν και ο Pit Beirer, που θεωρεί ο Gardner έναν σπέσιαλ αναβάτη που τα επόμενα χρόνια θα μπορέσει να αναπτυχθεί: «Θεωρούμε πως η εμπειρία του Ajo θα βοηθήσει τον Gardner να κάνει το επόμενο σημαντικό βήμα στην καριέρα του», συμπλήρωσε ο κ. Beirer, βασικός πυλώνας της αγωνιστικής εξέλιξης της KTM!

Ετικέτες

Alpe Adria: Νίκες Βεντούρα, Καρακώστα και Παπαγεωργίου – Όλα τα αποτελέσματα των Ελλήνων

Βάθρα και νίκες για την ελληνική αποστολή
alpe
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο πρώτος από τους έξι γύρους του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria διεξήχθη στο Grobnik της Κροατίας με έντονη την ελληνική παρουσία που πέτυχε νίκες και βάθρα.

SSP 300

Ο 13χρονος Αντώνης Βεντούρας είχε πάρει την pole position στην κατηγορία και ξεκίνησε έτσι τον αγώνα από την πρώτη σειρά εκκίνησης, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι υπόλοιποι αναβάτες είναι κατά αρκετά χρόνια μεγαλύτεροί του. Ο Έλληνας αναβάτης βρισκόταν στον πρώτο αγώνα στο μπροστινό γκρουπ συνεχώς και τελικά πήρε τη νίκη με slipstreaming, περνώντας μπροστά ακριβώς πριν τη γραμμή του τερματισμού.

Στον δεύτερο αγώνα, το σκηνικό ήταν παρόμοιο με τον νεαρό αναβάτη να βρίσκεται συνεχώς στο μπροστινό γκρουπ, τερματίζοντας τελικά δεύτερος σε μία συνολικά εξαιρετική εμφάνιση.

 

Sportbike / Yamaha R7 Cup

Στην κατηγορία συμμετείχε η Τόνια Κορρέ που μάλιστα πραγματοποίησε τον πρώτο της αγώνα πάνω στην σέλα της Yamaha R7 που θα αγωνίζεται από φέτος. Η 15χρονη αναβάτρια προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα μοτοσυκλέτα και να μαζέψει δεδομένα για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Στον πρώτο αγώνα τερμάτισε στη 10η θέση και στον δεύτερο αγώνα βελτιώνοντας τους χρόνους της, πήρε την 8η θέση.

Αυτά όσον αφορά στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Sportbike, ενώ στην επιμέρους κατάταξη του Yamaha R7 Cup η Ελληνίδα αναβάτρια διακρίθηκε με μια τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος και άνοδο στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο δεύτερο.

 

STK 1000/SBK

Ο Δημήτρης Καρακώστας ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα από τη 10η θέση και ανέβαινε συνεχώς παίρνοντας τελικά την 5η γενικής και την πρώτη θέση στα STK 1000. Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε τον δεύτερο αγώνα από την 9η θέση, τερμάτισε στην 7η θέση γενικής και δεύτερος στην κατηγορία STK 1000.

 

SSP 600-NG/STK 600

Στην κατηγορία αυτή είχαμε τρεις ελληνικές συμμετοχές, τους Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη και Διονύση Μάρτη. Μάλιστα ο Φουρθιώτης στάθηκε άτυχος, καθώς αντιμετώπισε την Παρασκευή μηχανικό πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του και δεν κατάφερε να αγωνιστεί.

Στον πρώτο αγώνα ο Παπαγεωργίου ξεκίνησε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 22η. Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Παπαγεωργίου στην έκτη θέση γενικής και την τρίτη της κατηγορίας SSP, ενώ ο Μάρτης τερμάτισε 18ος.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Παπαγεωργίου εκκινούσε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 18η. Ο Παπαγεωργίου ήταν από την αρχή στο μπροστινό γκρουπ και έδινε μάχες για το βάθρο. Η καρό σημαία τον βρήκε στην 6η θέση γενικής και στην τρίτη θέση της κατηγορίας SSP, με τον Μάρτη να τερματίζει 15ος και να συλλέγει τον πρώτο του βαθμό.

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Παπαγεωργίου κέρδισε και τον σύντομο αγώνα Sprint, ανεβαίνοντας έτσι συνολικά τρεις φορές στο βάθρο των νικητών.