MotoGP: Παρουσιάστηκαν τα νέα Honda 2019!

Επέτειος 25 χρόνων Repsol Honda
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/1/2019

Φέτος η Honda γιορτάζει 25 χρόνια συνεργασίας με την Repsol, κι έτσι η παρουσίαση της αγωνιστικής ομάδας για το 2019, απέκτησε και επετειακό χαρακτήρα. Για αυτό και θέλησαν να το γιορτάσουν με έναν τρόπο που είχε οπτικό και συναισθηματικό ερέθισμα, έναν ψηφιακό «αγώνα» που δεν είχε κάποια άλλη πρακτική επέκταση, πέρα από αυτό ακριβώς, το οπτικό και συναισθηματικό ερέθισμα. Εντυπωσιακό παρόλο αυτά…

Σχεδίασαν μία πίστα σε σχήμα «25», όσα και τα χρόνια συνεργασίας τους, κι έτρεξαν μία εξομοίωση ανάμεσα στους Mick Doohan, Àlex Crivillé, Marc Marquez και Jorge Lorenzo, η οποία φυσικά και κατέληξε σε ισοπαλία. Το μόνο λοιπόν που μπορείς να σχολιάσεις για αυτήν την εξομοίωση, είναι πως ήταν καλοστημένη και εντυπωσιακή να την βλέπεις. Μόλις ολοκληρώθηκε και σηκώθηκε ο τοίχος που προσομοίαζε μία πόρτα γκαραζόπορτα, όπως αυτές που μπαίνουν στα αγωνιστικά box, από κάτω περίμενε τόσο ο Doohan όσο και ο Crivillé και φυσικά ο Marquez και ο Lorenzo με το μπανταρισμένο χέρι.

Οι Doohan και Crivillé αντιπροσωπεύουν το ξεκίνημα της Repsol Honda με τις νίκες τους το 1995, και πλαισιώνοντας τις νέες αγωνιστικές πρακτικά δηλώνουν πως το πρώτο που χρειάζεσαι στα GP είναι εμπειρία… Για αυτό και απαρίθμησαν τους παγκόσμιους τίτλους κι όσα έχουν καταφέρει οι αναβάτες τους, ξεκινώντας από τον Pedrosa που είναι “MotoGP Legent”, τον Valentino Rossi παγκόσμιο πρωταθλητή 2002 και 2003, Hayden το 2006, Stoner το 2011 και φυσικά τον Marc Marquez που πήγε στην Repsol Honda το 20013 σπάζοντας από τότε το ένα ομαδικό ρεκόρ πίσω από το άλλο, όπως άλλωστε και η ίδια η ομάδα που πέρσι συγκέντρωσε 400 εκκινήσεις σε αγώνες της μεγάλης κατηγορίας.

Ο Crivillé αναφέρθηκε στις προκλήσεις που είχε την εποχή που ξεκίνησε η ομάδα, τις οδηγίες που είχε για να βρεθεί από την πρώτη σεζόν στο βάθρο κι έπειτα να αρχίσει να κερδίζει, καθώς κι ότι αυτή την στιγμή, από αυτά που βλέπει, είμαστε στην καλύτερη εποχή των MotoGP και παρόλο που οι χορηγοί έχουν λιγοστέψει είναι σημαντικό που υπάρχουν κάποιοι απόλυτα σταθεροί, όπως η Repsol.

Ο Doohan αναφέρθηκε στο πρώτο πρωτάθλημα που έφερε για την Repsol Honda και δεύτερο δικό του, αναπολώντας την εποχή εκείνη που ο στόχος ήταν να φτιάξουν μία μοτοσυκλέτα που να κερδίζει πρωταθλήματα, όπως κι έπραξαν, με τον μύθο να συνεχίζεται, δείχνοντας τον Marquez. Ένα από τα μυστικά της επιτυχίας της ομάδας, ήταν πως είχαν μία πολύ καλή συνεργασία μεταξύ τους όλα αυτά τα χρόνια, και πως ο καθένας άφηνε τον άλλο να κάνει την δουλειά του χωρίς επεμβάσεις, αυτό ήταν για τον Doohan το πιο σημαντικό, η εμπιστοσύνη σε κάθε μέρος της ομάδας.

Παίρνοντας τον λόγο, ο Marquez δήλωσε πως είναι προνόμιο να είσαι μέρος αυτής της ομάδας, ιδιαίτερα όταν έχεις μεγαλώσει βλέποντας στην τηλεόραση τα λαμπερά της χρώματα, κάνοντας όνειρα πως κάποια στιγμή θα τα φορέσεις και ο ίδιος. Το να έχεις καταφέρει κάτι τέτοιο, μοιάζει απίθανο. Στα νούμερα η ομάδα μας είναι εξαιρετική όλα αυτά τα χρόνια, κι αυτό σημαίνει πως πρέπει να συνεχίσουμε να φέρνουμε αποτελέσματα και νίκες, αυτό είναι που θέλουμε. Ο φετινός χειμώνας ήταν ο πιο βαρετός της ζωής μου χωρίς να πλησιάζω σέλα, συνέχισε, περιμένοντας την ανάρρωση, κι έτσι είμαι εκστασιασμένος που ξεκινά η σεζόν.

Ο Lorenzo είναι ενθουσιασμένος με το επίπεδο της ομάδας που βρήκε, και θέλει να δώσει τον καλύτερό του εαυτό. Στεναχωριέται που ξεκινά τις δοκιμές έχοντας ήδη έναν τραυματισμό, αλλά στο Κατάρ θα κάνει το καλύτερο που μπορεί. Όσο για την προσαρμογή του στην μοτοσυκλέτα, το ζήτημα είναι πως δεν έχει ακόμη βρεθεί επάνω της χωρίς να έχει κάποιο βαθμό τραυματισμού, από την στιγμή που ακόμη και στην Valencia είχε τραυματισμένα τόσο το χέρι, όσο και το πόδι. Είναι όμως εντυπωσιασμένος από την επιτάχυνση και την ευελιξία της μοτοσυκλέτας και ανυπομονεί για τα επόμενα βήματα.

Όσο για τις μοτοσυκλέτες, εξωτερικά δεν δείχνουν διαφορές, ούτε φυσικά θα έμπαινε κανείς από την Honda σε λεπτομέρειες. Είχαν αεροδυναμικά βοηθήματα που δεν ξεχώριζαν πολύ στο μάτι, παρά μόνο σε συγκεκριμένες γωνίες, ενώ παραμένει το ρητό για την Honda, πως δεν αλλάζεις συνταγή που κερδίζει, παρά μόνο σε καίρια σημεία και μόνο σε συνάρτηση με τον ανταγωνισμό.

Ετικέτες

MotoGP: Έξαλλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]

Αρχίζει να σχηματίζει αρνητικό ρεκόρ DNF
MotoGP: Έξαλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/7/2025

 

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, όταν τα MotoGP επιστρέψουν τον δεκαπενταύγουστο ο Alex Marquez θα πρέπει να εκτελέσει στην αρχή του αγώνα της Αυστρίας έναν μακρύτερο γύρο, ως ποινή γιατί έπεσε συμπαρασύροντας τον Mir.

Η ετυμηγορία είναι πως δεν θα έπεφτε αν δεν είχε προσπαθήσει να προσπεράσει με υψηλό ρίσκο και το υψηλό ρίσκο πρέπει να τιμωρείται για να μειωθούν τα ατυχήματα.

Ο Alex έχει διαφορετική άποψη φυσικά, την οποία και εξέφρασε στον Mir με τους δύο να λογομαχούν αμέσως μετά το συμβάν.

 

 

 

Είναι τρομακτικό το γεγονός πως αυτή είναι η 8η πτώση του Mir σε σύνολο 12 αγώνων με σχεδόν όλες να οφείλονται σε άλλον αναβάτη.

Όπως είπαμε και στον αγώνα δεν υπάρχει ευθύνη του Mir, ωστόσο, το γεγονός πως ξέρει να κλείνει την πόρτα πίσω του ενώ πριν είχε ανοίξει μία χαραμάδα, οδηγεί πολλούς αναβάτες σε λάθος αποφάσεις στιγμής.

Στην Τσεχία ο Mir βρέθηκε στο μεταξύ στην 5η θέση του grid, την καλύτερη μέχρι στιγμής και έβλεπε μία ηλιαχτίδα μέσα από την κουρτίνα που έχει τραβήξει ο Zarco, ως ο καλύτερος αναβάτης της Honda, χωρίς να είναι στην εργοστασιακή ομάδα.