MotoGP Repsol Honda: Στις 8 Φεβρουαρίου η παρουσίαση της εργοστασιακής ομάδας

Διαδικτυακά και με πολλά ερωτηματικά για Marquez
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/1/2022

Η Repsol Honda και το HRC ανακοίνωσαν πως η παρουσίαση της εργοστασιακής ομάδας των MotoGP του 2022 θα γίνει διαδικτυακά στις 8 Φεβρουαρίου, χωρίς όμως να προσδιορίζει την ώρα. Κι αυτό δεν είναι το μοναδικό ερώτημα που απασχολεί τους φίλους, αλλά και τους αντιπάλους του HRC. Το μεγαλύτερο ερωτηματικό παραμένει η κατάσταση της υγείας του Marc Marquez η οποία προς το παρόν τουλάχιστον δεν εγγυάται την συμμετοχή του στα επίσημα δοκιμαστικά. Ήδη ο superstar του HRC έχει χάσει τις δοκιμές που έγιναν στη Jerez με την καινούρια μοτοσυκλέτα του 2022 και το πιθανότερο είναι να την καβαλήσει για πρώτη φορά όταν πλέον θα βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης.

Αυτό για κάποιους είναι καλό, καθώς τα προηγούμενα χρόνια πολλοί ήταν εκείνοι που κατηγορούσαν το HRC πως είχε φτιάξει την RCV213 αποκλειστικά για τα γούστα του marc Marquez, με αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά δύσκολη στην οδήγηση για οποιονδήποτε άλλο αναβάτη, ακόμα και για τον πολυπρωταθλητή Jorge Lorenzo… Οπότε το γεγονός πως η μοτοσυκλέτα του 2022 δοκιμάζεται μόνο από το Pol Espargaro και τον Nakagami ίσως βγει σε καλό για την ιαπωνική εταιρεία. Επίσης υπάρχουν φωνές στα paddock που λένε πως η Honda θα πρέπει να φτιάξει οπωσδήποτε μια “εύκολη” μοτοσυκλέτα για όλους, καθώς αν ο Marc Marcquez δεν επανέλθει ποτέ στη φυσική κατάσταση που ήταν, τότε θα είναι δύσκολο να προσελκύσει τους “καλούς” αναβάτες – τουλάχιστον χωρίς να χρειαστεί να τους χρυσοπληρώσει. Τα ίδια κουτσομπολιά των paddock μιλούν και για πιθανή μεταγραφή του Joan Mir από τη Suzuki στην Honda, ενώ ο μάνατζερ του Alex Marquez διαδίδει πως υπάρχουν συζητήσεις για επιστροφή του στην εργοστασιακή ομάδα… Όμως η αλήθεια που γνωρίζουμε όλοι είναι πως αν ο Marc Marquez επιστρέψει δυνατός και διεκδικεί νίκες από την αρχή του πρωταθλήματος, η Honda θα αφήσει στην άκρη κάθε σενάριο αντικατάστασής του και πιθανόν να σπεύσει να ανανεώσει πρόωρα το συμβόλαιό του που λήγει το 2024…    

MotoGP: H Yamaha με πέντε αναβάτες στην Καταλονία

Ευκαιρία για σημαντικά συμπεράσματα μετά την 6η θέση του Fabio Quartararo
fernandez
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/5/2026

Ο αναβάτης δοκιμών της Yamaha, Augusto Fernandez, επιστρέφει ως wildcard στον αγώνα MotoGP της Καταλονίας αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στον προηγούμενο αγώνα, ο Fabio Quartararo πέτυχε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα για τη Yamaha τερματίζοντας στην 6η θέση, 7,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή και τον Jorge Martin. Μάλιστα ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε μετά τον αγώνα: “Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες στους πρώτους τέσσερις αγώνες, αυτός ήταν ο πρώτος στον οποίο αρχίσαμε να τα πηγαίνουμε λίγο καλύτερα και πιστεύουμε ότι ήταν σαφώς το καλύτερο Σαββατοκύριακο της σεζόν. Νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προόδου. Έδωσα το μέγιστο στην εκκίνηση. Ήξερα ότι ήταν η ευκαιρία μου να βρεθώ μπροστά και έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να παραμείνω για πολύ σε αυτή τη θέση, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να φύγουμε ευχαριστημένοι”.

Στον αγώνα της Καταλονίας που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο, θα συμμετέχει και πέμπτος αναβάτης της Yamaha, ο επίσημος δοκιμαστής Augusto Fernandez.

“Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ και πάλι στην Ισπανία. Η Βαρκελώνη είναι μια πίστα που μου αρέσει, οπότε ανυπομονώ να περάσω ένα καλό Σαββατοκύριακο και να συνεχίσω το πρόγραμμα ανάπτυξης της μοτοσυκλέτας μας.” Μένει να δούμε αν η εξαιρετική εμφάνιση του Quartararo ήταν “πυροτέχνημα”, ή αν όντως οι Ιάπωνες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για τη βελτίωση του V4.