MotoGP Sepang Test 2022: Πρώτη ημέρα για τους “πρωτάρηδες”

Γύροι γνωριμίας και προετοιμασίας
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

31/1/2022

Η πρώτη ημέρα των δοκιμαστικών στην πίστα της Sepang ολοκληρώθηκε με τους δοκιμαστές και τους “rookie” της μεγάλης κατηγορίας να είναι οι μόνοι που είχαν δικαίωμα να οδηγήσουν. Η δουλειά των εργοστασιακών δοκιμαστών αυτές τις δύο πρώτες ημέρες είναι να προετοιμάσουν το βασικό setup των νέων μοτοσυκλετών, ώστε οι αναβάτες να αφιερωθούν στις “λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά”, ενώ την ίδια στιγμή οι rookies έχουν την ευκαιρία να γράψουν πολύτιμα χιλιόμετρα στις σέλες των θηρίων και να εξοικειωθούν με τις επιδόσεις του κινητήρα, το κράτημα των ελαστικών, τη συμπεριφορά των αεροδυναμικών βοηθημάτων, αλλά και τα πάρα πολλά κουμπάκια που θα πρέπει να πατάνε την ώρα της οδήγησης… Φέτος το βάπτισμα του πυρός στη Sepang πήραν ο  Raul Fernandez (Tech 3-KTM) ο  Marco Bezzecchi (VR46 – Ducati) και ο Fabio Di Giannantonio (Gresini-Ducati), ενώ παρόν ήταν ο τραυματίας Remy Gardner (Tech3 KTM Factory Racing) χωρίς όμως να οδηγήσει. Ανάμεσά τους, ο Raul Fernandez ήταν ο ταχύτερος της ημέρας με χρόνο 2:00.898 (ρεκόρ πίστας 1:58.30 από τον Quartararo το 2019).

Στο στρατόπεδο των δοκιμαστών, τα μόνα νέα που διέρρευσαν (οι δύο πρώτες ημέρες θεωρούνται ιδιωτικές δοκιμές και δεν υπάρχει επίσημη δημοσιογραφική κάλυψη) αφορούν μια νέα πιο κοντή σε μήκος εξάτμιση που είχε η Ducati του Pirro και ενώ ο Savadori της Aprilia δοκίμασε ένα νέο φαίρινγκ με μικρότερου μεγέθους φτερά και ένα νέο αλουμινένιο ψαλίδι.   

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.