MotoGP – Στο Grand Prix της Μαλαισίας ως wild card με την Ducati ο Bautista

Επιστρέφει στο MotoGP και στη σέλα της Desmocedici μετά από πέντε χρόνια
Bautista
Από το

motomag

10/8/2023

Η Ducati ανακοίνωσε πως ο Alvaro Bautista θα βρεθεί στη σέλα της Desmosedici GP22 στο Grand Prix της Μαλαισίας ως wild card συμμετοχή, με την μοτοσυκλέτα της ιταλικής εταιρείας να είναι βαμμένη στα χρώματα της Aruba.it.

Ο πρωταθλητής του WSBK Alvaro Bautista πραγματοποίησε πριν λίγες ημέρες το δεύτερο τέστ με τη μοτοσυκλέτα MotoGP της Ducati εξαργυρώνοντας έτσι το δώρο που του είχε υποσχεθεί η Ducati για την κατάκτηση του τίτλου στο WSBK το 2022. Μετά το συγκεκριμένο τεστ υπήρξαν εικασίες για μια πιθανή συμμετοχή του Ισπανού αναβάτη ως wild card σε κάποιον αγώνα του MotoGP. Τελικά η ιταλική εταιρεία επιβεβαίωσε πως ο Ισπανός αναβάτης θα βρεθεί στην πίστα της Sepang για να αγωνιστεί στον 18ο γύρο της χρονιάς στις 10-12 Νοεμβρίου αφού πρώτα θα έχει ολοκληρώσει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στον θεσμό WSBK. Οπότε στη θέση του δοκιμαστή Pierro που συνήθως αναλαμβάνει να τρέξει ως Wild Card για λογαριασμό της Ducati, θα δούμε τον Bautista. Αυτό ίσως να προαναγγέλει τον μελλοντικό του ρόλο ως δοκιμαστή στα MotoGP, καθώς έχει υποργάψει μόνο για μία σεζόν ακόμα ως αναβάτης στο WSBK.  

Ο Alvaro Bautista δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μπορέσω να αγωνιστώ στο MotoGP ως wild card στη Sepang, μια πίστα που μου αρέσει πολύ και στην οποία είμαι χαρούμενος που επιστρέφω αφού δεν είναι στο καλεντάρι του WorldSBK. Οι δοκιμές με την Ducati Desmosedici GP ήταν θετικές, η αίσθηση ήταν καλή και πέρασα όμορφα. Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά την Ducati και την Aruba.it γιατί, χωρίς αυτούς, θα ήταν αδύνατο να έχω αυτή την ευκαιρία. Ταυτόχρονα, θα ήθελα να πω ότι αυτός ο αγώνας θα είναι ένα μπόνους για μένα και όχι προτεραιότητα. Γι' αυτό πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στο πρωτάθλημα του WorldSBK, το οποίο είναι το μόνο που έχει σημασία τώρα. Θέλω να παραμείνω συγκεντρωμένος για αυτό το τελευταίο μέρος της σεζόν, το οποίο θα είναι πολύ απαιτητικό, με πολλούς αγώνες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το συναίσθημα με τη Panigale V4 R είναι καλό και ελπίζω να συνεχίσω σε αυτό το μονοπάτι. Στη συνέχεια, όταν τελειώσει η σεζόν, θα σκεφτούμε ότι πάμε στη Μαλαισία και θα διασκεδάσουμε."

Bautista

 

Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.