MotoGP-Yamaha: Επιβεβαίωσε πως είχε επαφές με τον Toprak Razgatlioglu

Ο Toprak είναι υποψήφιος για μια θέση στο grid του MotoGP για το 2026
Toprak
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/6/2025

Μπορεί να βρισκόμαστε μόλις στον 8ο γύρο της σεζόν, όμως ήδη έχουν ξεκινήσει τα σενάρια για το grid του MotoGP για το 2026. Ένα τέτοιο σενάριο είναι η μετακίνηση του Toprak Razgatlioglu από το WorldSBK στο MotoGP.

Όπως σας είχαμε πληροφορήσει εδώ, υπήρχαν πληροφορίες πως ο Toprak θα συμμετέχει στο MotoGP καθώς έχει ήδη συμφωνήσει με την Pramac Yamaha για το 2026.

Ο Gino Borsoi, διευθυντής της ομάδας Prima Pramac Yamaha MotoGP επιβεβαίωσε την επαφή με τον εν ενεργεία Παγκόσμιο Πρωταθλητή του WorldSBK, δηλώνοντας: "Οι φήμες είναι φήμες. H Yamaha είχε φυσικά κάποιες επαφές με τον Toprak, συζητούμε, μιλάμε για την επόμενη σεζόν, αλλά πρέπει επίσης να σκεφτούμε τους αναβάτες μας. Οι αναβάτες μας έχουν δείξει μεγάλες δυνατότητες και αυτή τη στιγμή πρέπει να καταλάβουμε αν θέλουμε να διατηρήσουμε την ίδια σύνθεση με τη φετινή σεζόν. Αλλά όπως πάντα, είμαστε σε συζητήσεις".

Απαντώντας περαιτέρω σχετικά με την πιθανή αλλαγή του πολυπρωταθλητή Superbike, ο Borsoi δήλωσε: "Εξαρτάται από τη συμφωνία, έχουμε δύο διαφορετικές συμφωνίες με τους αναβάτες μας. Πρέπει να μελετήσουμε βαθύτερα και να μιλήσουμε με τους μάνατζερ για το μέλλον. Σκεφτόμαστε ακόμα το line-up της επόμενης χρονιάς. Δεν θέλω να προσθέσω κάτι περισσότερο. Όπως είπα και πριν, οι φήμες είναι φήμες, δεν έχει υπογραφεί κανένα συμβόλαιο με τον Toprak, απλώς ανοίξαμε ένα παράθυρο για συζητήσεις. Από εδώ μέχρι το καλοκαίρι, πρέπει να καταλάβουμε πού βρίσκονται οι αναβάτες μας και πρέπει να πάρουμε μια απόφαση, αυτό είναι όλο".

Με τις παραπάνω δηλώσεις φαίνεται ότι οι φήμες επιβεβαιώνονται και υπάρχει όντως συμφωνία, κάτι που όμως είναι δύσκολο να ανακοινωθεί τώρα κατά τη διάρκεια της σεζόν που σίγουρα θα επηρεάσει τους αναβάτες Jack Miller και Miguel Oliveira, αλλά και το κλίμα της ομάδας γενικότερα.

Ο Razgatlioglu μόνο τυχαία επιλογή δεν είναι, αφού έχει στεφθεί δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα Superbike, μία με την Yamaha το 2021 και μία με τη BMW την περσυνή χρονιά, όπου και σημείωσε 13 συνεχόμενες νίκες και αν δεν κάνει το βήμα τώρα, μάλλον αυτό το βήμα δεν θα γίνει ποτέ.

MotoGP: H Yamaha με πέντε αναβάτες στην Καταλονία

Ευκαιρία για σημαντικά συμπεράσματα μετά την 6η θέση του Fabio Quartararo
fernandez
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/5/2026

Ο αναβάτης δοκιμών της Yamaha, Augusto Fernandez, επιστρέφει ως wildcard στον αγώνα MotoGP της Καταλονίας αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στον προηγούμενο αγώνα, ο Fabio Quartararo πέτυχε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα για τη Yamaha τερματίζοντας στην 6η θέση, 7,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή και τον Jorge Martin. Μάλιστα ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε μετά τον αγώνα: “Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες στους πρώτους τέσσερις αγώνες, αυτός ήταν ο πρώτος στον οποίο αρχίσαμε να τα πηγαίνουμε λίγο καλύτερα και πιστεύουμε ότι ήταν σαφώς το καλύτερο Σαββατοκύριακο της σεζόν. Νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προόδου. Έδωσα το μέγιστο στην εκκίνηση. Ήξερα ότι ήταν η ευκαιρία μου να βρεθώ μπροστά και έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να παραμείνω για πολύ σε αυτή τη θέση, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να φύγουμε ευχαριστημένοι”.

Στον αγώνα της Καταλονίας που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο, θα συμμετέχει και πέμπτος αναβάτης της Yamaha, ο επίσημος δοκιμαστής Augusto Fernandez.

“Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ και πάλι στην Ισπανία. Η Βαρκελώνη είναι μια πίστα που μου αρέσει, οπότε ανυπομονώ να περάσω ένα καλό Σαββατοκύριακο και να συνεχίσω το πρόγραμμα ανάπτυξης της μοτοσυκλέτας μας.” Μένει να δούμε αν η εξαιρετική εμφάνιση του Quartararo ήταν “πυροτέχνημα”, ή αν όντως οι Ιάπωνες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για τη βελτίωση του V4.